7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Torre Vella-La Dorada bij :

7 reviews over Vakantiehuis Torre Vella-La Dorada in het Nederlands

Sharron, 31-1-2008

heerlijke plek om met kids door te brengen. lekker zwembad met groot grasveld eromheen. Met de auto ben je in een paar minuten in het supergezellig dorpje L'Estartit. Een super kindvriendelijk strand wat langzaam afloopt. Bij stroming wordt dit heel goed aangegeven. Heel veel eettentjes.
Gereisd anders in juli 2007

jan jansen, 16-7-2006

fantastisch park.Een aanrader voor een geweldige vakantie
    Gereisd anders in juli 2006

Johan en Soy-lin, 16-3-2006

Geweldige vakantie gehad.

Het appartement was prachtig en super schoon, er zaten zelfs geen zeeprestjes in het bakje van de wasmachine.

Je moet wel de auto bij je hebben, want anders is het niet te doen.

Wij vonden het niet erg om overal een stukje vanaf te zitten, want het is leuk om de drukte op te zoeken, maar met kleine kinderen is het zalig als je 's nachts zonder herrie kan slapen.

Het zwembad werd ook dagelijks schoongemaakt. Het enige minpuntje vonden wij het speeltuintje, dat stelde niet veel voor en was ook niet veilig, maar misschien zijn de speeltoestellen inmiddels vervangen?!

Gereisd anders in maart 2006

mirjam, 9-12-2005

wij zijn hier geweest in de zomer van 2003. een geweldig luxe huisje, zelfs de kaasschaaf ontbrak niet. (hoezo duidelijk nederlandse eigenaren) het zwembad was heerlijk. de service fantastisch. problemen met het bed werden per direct verholpen ("het is jullie vakantie en dus moet het goed zijn allemaal") petje af voor deze woning en verhuurder. (wij hadden gehuurd via Touroperator)
        Gereisd anders in december 2005

Geert, 11-11-2005

Complex La Dorada ligt in het westelijk deel van de wijk Torre Vella (die tegen een heuvel op ligt) en bestaat uit drie geschakelde rijen woningen in drie lagen. De voorste twee hebben een prachtig uitzicht over de vallei. Bij het complex hoort een zwembad van ongeveer 10 x 20 meter. De woningen worden deels verhuurd via Torre Vella Properties, een nederlandse firma met site. Veel woningen zijn van Nederlanders die ook rechtstreeks verhuren. Je kan vanaf deze wijk prachtige wandelingen en mountainbikefietstochten maken de achterliggende heuvels in ! De wijk ligt 4 km buiten Estartit en dus lekker buiten de drukte van dit plaatsje.

Gereisd anders in november 2005

Trudy, 11-10-2005

Weggestopt op een berg in een heel klein oud miezerig huisje zonder zwembad. Let goed op wat je hier huurt! Veel huizen zijn van particulieren die alles mooier doen lijken dan het werkelijk is! Wij huurden een zgn. 5 persoonshuisje maar er was maar 1 bed! Twee konden er op de meest brakke slaapbank die je je voor kunt stellen en persoon nummer 5 mag op een soort veldbed onder de trap gaan liggen! Werkelijk een schande. Het plaatsje zelf is heel gezellig! Leuke winkeltjes, restaurantjes en een mooi strand. Veel te zien en te doen in de omgeving maar kies wel een andere accommodatie!
            Gereisd anders in oktober 2005

Ken Beimer, 9-9-2005

Wij zijn vorig jaar bij Torre Vella geweest... Het zwembad moest je een kaart voor kopen terwijl in de advertentie stond dat je er gratis in kon... We lagen op een berg dus iedere keer dat pokke eind lopen als we iets moesten doen... De supermarkt lag zelfs zo laag dat we het met de auto gingen. Het complex was niets bijzonders maar Estartit is een prachtig plaatsje. Als u van vliegen houdt kunt u dit boeken met een lijnvlucht naar Barcelona... dit deden wij. Autootje huren... Met je eigen auto vind ik het niet echt een vakantie.
              Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Torre Vella-La Dorada in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Torre Vella-La Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Torre Vella-La Dorada scoort een 7.29 uit 10 op basis van 7 reviews.