Beoordelingen Camping Ter

Ter
35 beoordelingen
Beoordelingen Camping Ter
Ctra de l'Estartit Km 4,36, 17258, L'Estartit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ter in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Ter scoort een 7,0 uit 10, op basis van 35 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ter in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ter, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Ter de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 22 vakantiefoto's van Camping Ter vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Camping Ter met andere accommodaties in L'Estartit.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

35 beoordelingen over Ter

35 beoordelingen
7,2
6,2
6,7
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Mooie kleine camping met vriendelijke eigenaar"vertalen
N
7,0

09-09-2014 Deze camping verdiend het niet te worden gewaardeerd met een gemiddeld cijfer 1. Uit dit commentaar klinkt de nodige frustratie. Waarschijnlijk zijn deze mensen in 1x doorgereden , ja en dan valt zelfs de mooiste camping tegen. De camping is beslist aan te bevelen voor een fijn verblijf in L' Estartit, schoon, rustig en een vriendelijke eigenaar

met partner, Juli 2014
"Super slecht"vertalen
Tine
1,0

30-07-2014 Super slechte camping! Zwembad is zeer onhygienisch, wordt noet schoongemaakt. Veel bierdrinkend plaatjesvolk die er al jaren komen en de eigenaar is zeer onvriendelijk! Wanneer het geregend heeft kun je niet eens de camping op omdat de eigenaar het vertiktom de plassen op te ruimen... Nee nooit meer!!!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Rust en ruimte"vertalen
Catharina Giesberts
9,0

02-01-2014 Een prima camping waar niet moeilijk gedaan wordt over plekken en aankomst en vertrektijden. Fijn zwembad met bar, waar het heerlijk zonnen is zonder dat je hutje mutje ligt of zit. Ver genoeg van het centrum om er geen last van te hebben, dicht genoeg om er de lusten van te hebben.

met partner, Mei 2012
"Charmante camping"vertalen
t wiersma
7,0

15-05-2012 In het voorseizoen (mei 2012) een week gestaan. Ietwat nonchalant geleide camping, landelijk gelegen maar het strand onder handbereik. Inderdaad geen poespas. Een camping op ouderwetse manier, in de goede zin van het woord.

met partner, 2011
"Camping Ter voldoende voor ons in juni"vertalen
fam fleuren
7,0

24-06-2011 Dit jaar kozen wij weer voor camping Ter. Je komt hier niet voor de animaties maar voor de rust in de maand juni. Het is een kleine camping met niet teveel toeters en bellen. Het zwembad is prima, het sanitair is opgeschilderd wat fris ruikt. Het is niet te wijten aan de camping als er viezerikken op de camping verblijven die er een potje van maken. Je kunt niet verwachten dat de eigenaar na ieder bezoek het toilet opduikt voor controle dit is iets wat gasten moeten doen. En er zijn helaas vieze mensen op de wereld maar die heb je elders ook. De dame die voor de katten zorgde is er helaas niet meer. Wij vonden het een gemis. Binnen 1 km voldoende uitgaansmogelijkheden en de dagelijkse boodschappen zijn binnen handbereik want de Lidl zit naast de camping. Volgend jaar weer!!

met een groep, Juli 2010
"Goed voor elkaar"vertalen
Hannie & Danielle
8,0

25-08-2010 Wij komen inmiddels al 13 jaar op camping ter.
Na 13 jaar verveelt het ons nog steeds niet!wij vinden niet dat mensen moeten gaan zeuren over hoe camping ter is. Alles gaat mooi op zijn boeren fluitjes en alles kan en mag. De camping staat vol met Nederlanders. Als er dan Spanjaarden bij komen wat geeft dat? We zitten toch ook in Spanje.
Voor mensen met kleine kinderen is het ideaal omdat het heel erg klein is.
Als je perse de hele dag vermaakt wil worden moet je maar naar de concurrent gaan.
wij raden het mensen zeker aan! Wij hopen hier nog vele jaren te komen.

met partner, Juli 2010
"Gewoon en gezellig"vertalen
Jennette
7,0

19-08-2010 Beste mensen zoals al vele jaren ook weer dit jaar naar camping TER .
Wij vinden dit een echte Spaanse camping simpel en schoon
Een zwembad waar je ook snacks kunt kopen,maar niet zo verschrikkelijk druk dat je er over elkaar heen zwemt
Wij vinden dit een fijne plek niet ver van het strand en dorp je kunt het af lopen.
Dat sommige mensen het raar vinden dat er in augustus veel spanjaarden zijn dat begrijp ik niet want de camping ligt toch in Spanje en zoals in Nederland vindt je op de Nederlandse campings ook veel Nederlanders.
Het is geen pretpark maar dat zoeken wij ook niet het is er gewoon ouderwets gezellig.
En mensen die na 25 jaar ergens anders naar toe gaan dat kan ik mij wel voorstellen want dan heb je het toch ook wel een keer gezien.
Met vriendelijke groet Arend en Jennette

met vrienden, Juli 2010
"Leuke camping voor jonge gezinnen en oudere mensen"vertalen
C.Glas
8,0

15-11-2010 prima camping voor kinderen met wifi internet en een net zwembad. er is niet heel veel te doen maar de jeugd heeft al snel vrienden en vermaakt zich prima in het dorpje of op het strand.

met partner
"Gezellige camping"vertalen
Bertan en Leny Bred...
7,0

11-07-2010 Wij zijn voor het 2e jaar op deze camping geweest.
De sfeer is heel gemoedelijk, iedereen groet elkaar en er komen ook steeds dezelfde mensen.
De reactie van R en B van een vorige beoordeling vinden wij onjuist en als je dan een beoordeling geeft doe het dan met volledige naam.

Het zwembad en sanitair wordt goed onderhouden, de plaatsen zijn ruim.
Een heel gezellige camping niet te groot en daar houden wij wel van.

De groetjes voor Anna en de rest van de crew.

Bertan en Leny.

met vrienden, Juli 2010
"Volgende keer weer wat anders"vertalen
herman en suus
5,0
5,0
2,0
6,0

17-08-2010 met gemengde gevoelens, en reacties van 2009 mee laten wegen nog eens geprobeerd in 2010. aankomend op een bijna lege camping in het hoogseizoen is ongekend. staanplaatsen zijn zeer bekrompen maar omdat er veel lege plaatsen waren kon de auto er gemakkelijk bij. weinig gras te bespeuren alleen maar stof, zand en kiezels. half dode bomen waar nog wat schaduw te bespeuren was. geen camping winkel, brood buiten de camping bij de Lidl of bakker halen. geen echte eetgelegenheid te bespeuren soms waren er crocetten of frikandellen aanwezig soms helemaal niet eetbaars, ijsjes kan je aanwijzen op een kaart en dan krijg je te horen dat ze die net niet hebben, als jevervolgens nog enkele andere aanwijst krijg je het zelfde antwoord. sanitair was redelijk als je er vroeg bij bent was het nog schoon. als je de vaat wil doen moet je eveneens mazzel hebben anders eerst het vuil van de voorganger opruimen, geen nachtwaker gezien, vaal last van luidruchtige spanjaarden.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?