Camping Estartit ***

Zoover award

206 reviews over Camping Estartit in het Nederlands

Top camping

José van Eeuwijk, 22-8-2016

Wij komen hier, net als veel anderen, al heel wat jaartjes. Altijd weer een thuiskom gevoel. Heerlijk eten op het terras gemaakt door superkok Andre. Schoon sanitair waar heel de dag door iemand aanwezig is om het oik schoon te houden. De winkelstraat en strand op loopafstand dus al met al een hele fijne camping.
Gereisd anders in januari 2016

Gezellige camping

Elzenaartjes, 22-8-2016

Gezellige camping dichtbij het dorp en het strand. Iedere avond wat gezelligs te doen bij het terras. We komen hier al heel wat jaren. 1x wat anders geprobeerd, maar dat doen we nooit weer. Volgend jaar hopen we weer van de party te zijn.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

geweldig

fam van der slikke, 22-8-2016

Zeer mooie ligging in de plaats Estartit zelf geen auto nodig . Leuke camping met zeer vriendelijke eigenaar en personeel en erg behulpzaam.

Voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastische plek

Nikki, 22-8-2016

Ik kwam er dit jaar voor de eerste keer, heb het super naar mijn zin gehad. Het eten is super lekker op de camping. Je zit dicht bij het dorp dat is op loop afstand. Het personeel is heel vriendelijk, mijn vriend en zijn ouders komen er al heel lang maar iedereen kwam zich gelijk voorstellen. Zeker voor herhaling vatbaar
    Gereisd met partner in juni 2016

voor mij in 1 woord Geweldig !

R van Genechten, 22-8-2016

Restaurant is zeeer goed , personeel en eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam

Geweldige camping

Joke Huizinga, 22-8-2016

Het is iedere keer weer thuis komen op deze camping. Heerlijk schoon sanitair, mooie plaatsen, dicht bij het dorp en strand. Niks is te veel moeite op deze camping ze willen alles voor je doen. Geweldig vriendelijk personeel kortom dit is DE camping voor ons.
    Gereisd met partner in augustus 2016

Heel goed .

N van der Palen, 18-8-2016

Eigenaar 100 % vriendelijk - behulpzaam ,Wij komen hier al ruim 35 jaar en nog steeds zeer tevreden .eerst met onze kinderen en nu komen de kleinkinderen met veel plezier naar deze camping .in 2016 van 10 Mei tot 6 Juli -
    Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke en gemoedelijke camping!

Brenda, 17-8-2016

Gezellige, schaduwrijke camping. Niks is te veel om het de gasten naar de zin te maken. Ligging perfect tov dorp en strand. Veel bezienswaardigheden in de omgeving, makkelijk aan te rijden. Wij hebben een stacaravan gehuurd. Deze staat op een prima plek en was schoon en van alle gemakken voorzien. Zwembad is klein.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Gemoedelijke camping met perfecte ligging!

J. van Anrooij, 17-8-2016

Eenvoudige camping maar alles is er wat je nodig hebt. Prima restaurant, vriendelijke bediening. Sanitair netjes schoon. Ligging is fantastisch, auto heb je heel de vakantie niet nodig. Wij zijn voor de 2e keer geweest maar komen zeker weer terug.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldige camping

L de Ruiter, 12-8-2016

Deze camping is gelegen in het dorp en dus is alles te belopen.Het personeel van de camping is enorm vriendelijk .Het zwembad is klein maar heel schoon.

Sanitair is prima. Goede keuken, gezellig terras, kortom een aanrader. Wij zijn hier al 3 keer geweest en gaan volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Estartit bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estartit in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estartit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Estartit scoort een 9.16 uit 10 op basis van 219 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: