Camping Estartit ***

Zoover award

205 reviews over Camping Estartit in het Nederlands

Fijne camping.

Adri, 23-8-2016

Wij komen hier al 16 jaar en voelen ons er als "thuis". Goed sanitair, fijne bar, goede keuken (Andre) vriendelijke eigenaar en medewerkers. Strand en winkels op loopafstand.

Op de (kleinschalige) camping worden regelmatig activiteiten georganiseerd.

Gereisd met partner in juni 2016

genieten

Marina van Genechten, 22-8-2016

Het is een niet al te grote maar super gezellige camping, spontane eigenaars en personeel, het voelt ieder jaar weer als een warm bad als we daar aankomen en een warm onthaal krijgen. Een camping voor het hele gezin...alle leeftijden en in de nabije omgeving, op loopafstanden voor elk wat wils. We komen er heel wat jaartjes en onze kinderen (inmiddels volwassen) komen er ook nog graag. Op het terras kan je heel lekker eten en/of gezellig wat drinken.
    Gereisd familie in juni 2016

Fijne camping

Corrie Muizer, 22-8-2016

Leuke kleinschalige camping met vriendelijk personeel en leuke schaduwrijke plaatsen....
    Gereisd met vrienden in januari 2016

Kleinschalige, gezellige, schaduwrijke camping

Juke, 22-8-2016

In 1974 stond een artikel over camping Estartit in de ik meen Libelle. Aanleiding voor mijn schoonouders om te gaan kamperen in Spanje na jarenlang Texel. Ze zijn inmiddels 81 en 80 en komen nog steeds graag kamperen. In het voorseizoen. Minder warm, lagere prijzen, gratis wifi en warme douches. Voeg daar aan toe de allerhartelijkste ontvangst van de Belgische campingeigenaren en hun medewerkers en ook wij komen er inmiddels geregeld en graag!
      Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijke gezellige gezins camping.

Als. Van straten scheper, 22-8-2016

Goede ligging bij het dorp en strand

Kleine, maar heerlijke Familie camping

Paul, 22-8-2016

Camping Estarit is een kleinschalige familie camping. Een terras camping met veel schaduw direct in het centrum van Estartit, wat wil je nog meer. Prima terras (bar), fantastische keuken, leuk entertainment (ook voor de kinderen). Eenmaal op de camping voel je je binnen no time op je gemak en heb je direct contact met een keur aan gezellige camping gasten!

Gezellige familiecamping

Familie Winter, 22-8-2016

Camping Estarit is top

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en je kunt er heerlijk eten op het gezellige terras bij het zwembad, de ligging is uitstekend tov het dorp en het strand.

Op de camping is voldoende schaduw en voor de wandelaars zijn er mooie paden richting bergtoppen en baaien.

Er is in het hoogseizoen iedere avond iets te doen en vanaf 24.00 uur is het heerlijk stil op de camping.

Wij komen al een aantal jaren op de camping met onze dochters van 11 en 14 jaar

Thuiskom camping

S.van Velzen, 22-8-2016

De camping is niet zo heel groot maar dat is juist fijn. Wij komen hier ook al weer wat jaartjes, en mijn kinderen willen nergens anders heen. De loopafstand van de camping naar het stadje of het strand is echt een eitje.
      Gereisd familie in augustus 2016

Mooie kleinschalige camping.

Nils Reurings, 22-8-2016

Mooie rustige en gemoedelijke camping. Vriendelijke leiding en op loopafstand van het dorp en het strand.

Mooie kleinschalige camping tussen al het grote camping geweld.

Top camping

José van Eeuwijk, 22-8-2016

Wij komen hier, net als veel anderen, al heel wat jaartjes. Altijd weer een thuiskom gevoel. Heerlijk eten op het terras gemaakt door superkok Andre. Schoon sanitair waar heel de dag door iemand aanwezig is om het oik schoon te houden. De winkelstraat en strand op loopafstand dus al met al een hele fijne camping.
      Gereisd anders in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Estartit*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estartit in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estartit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Estartit scoort een 9.15 uit 10 op basis van 218 reviews.