Camping Estartit ***

Zoover award

206 reviews over Camping Estartit in het Nederlands

tot volgend jaar

r v genechten, 21-7-2008

erg gezellige camping,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.ik ga zeker weer terug volgend jaar.wat mij betreft echt een aanrader !je hebt in principe je auto de gehele vakantie niet nodig,winkel op de camping,strand en winkeltjes op loopafstand.de camping zelf is zeer netjes en het sanitair is wel wat oud maar zeer schoon.
Gereisd familie in juli 2008

Karin, 12-2-2008

Erg leuke kleine camping , sanitair gedateerd maar het word de gehele dag schoon gehouden. Kinderanimatie was afgelopen zomer helaas niet aanwezig , hopelijk dit jaar weer wel. Stadje ligt op een kleine 5 min lopen van de camping en met de voet ben je in 15min op het breed zandstrand van estartite. Al met al een leuke camping voor een redelijke prijs, zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan.

sijkerbuijk, 14-11-2007

Heel erg leuke "kleine"camping. Vooral de vriendelijheid van het personeel is hoog aanwezig! Voor gezinnen met kinderen een erg leuke camping die overal dicht bij ligt ( stadje op max 5 minuutjes lopen) en op het strand ben je mee een kwartiertje.
Gereisd familie in november 2007

mgs, 19-8-2007

Het is maar net wat je zoekt maar voor de prijs kwaliteits verhouding is het een beste camping. Alles is binnen hand bereik van de camping en de kinderen vermaken zich prima met alleen en zwembad en een kleine speeltuin geen annimatie (meer helaas). strand is op een steenworp afstand van de camping en de omgeving heeft veel te bieden

Jeanet, 15-8-2007

Onze vakantie op camping estartit is prima bevallen en we denken erover om volgend jaar weer te gaan. We hadden een tent (vendee) gehuurd wat prima in orde was en ook voldoende ruimte ook omdat het kooktoestel buiten staat. Bij de huur tenten is een toilet en 4 wasbakken die keurig schoon gehouden worden voor het douchen ga je naar de centrale ruimte die wel wat verouderd is maar keurig schoon ( er loopt de hele dag een dame de boel schoon te houden). Het zwembad is vrij klein maar de kinderen hebben we er niet over gehoord. Lekker en goedkoop eten. Alles is op loopafstand, strand en het gezellige stadje. Dagje Barcelona een aanrader.De annimatie was wat karig maar de kinderen waren tevreden. Als we een tip mogen geven aan de camping-eigenaren dan zou het leuk zijn om een tafeltennis-tafel te plaatsen, ik denk dat de jeugd dat zeer zal waarderen.

Riny, 14-8-2007

Kom hier al sinds 1975. Een jaar geen Estartit betekend 1 jaar geen vakantie gehad ook al ben ik ergens anders geweest.
    Gereisd met partner in mei 2007

karin, 10-8-2007

Kleine maar zeer gezellig camping in het hart van estartite. Het sanitair van de camping is wat aan de oude kant , maar daarintegen erg schoon!. Het campingpersoneel is super vriendelijk en je kunt er erg lekker en goedkoop eten in het restaurantje op de camping. Vooral voor gezinnen met kinderen is deze kleine camping erg leuk om naar toe te gaan . De kinderanimatie was dit jaar iets minder maar zeker niet slecht .

Marianne, 8-8-2007

Ons 1 jaar op Estartit. We hebben een hele leuke vakantie gehad. Een prima, ruime plaats. Ok, het sanitair is verouderd maar is daarentegen ontzettend schoon (de hele dag wordt er voortdurend schoongemaakt!). Het restaurantje is knus en betaalbaar. Het zwembad is vrij klein, maar valt na een aantal dagen eigenlijk helemaal niet meer op, mede doordat er ook veel mensen naar het strand gaan wat echt goed op loopafstand is. Je kunt eigenlijk alles lopend doen. De camping is niet al te groot (ca. 130 plaatsen), maar dat maakt het juist gezellig en overzichtelijk. Er heerst een gemoedelijke sfeer!! Voor (goedkope) boodschappen is de Lidl op ongeveer 5 minuten met de auto. Een supermooi strand, vlak bij de haven, waar eigenlijk altijd ruimte is. Wij vonden het (met 2 jongens van 5 en 8 jaar) een heerlijke vakantie. De animatie was ma, wo en vr. van 19.00 - 20.00 uur (in het nederlands).
    Gereisd familie in augustus 2007

k suijkerbuijk, 5-8-2007

Leuke camping!. Vooral voor fam met kinderen een aanrader! Personeel is erg vriendelijk en gezellig. De camping is klein en het sanitair is wat gedateerd, maar erg schoon. De camping ligt perfect in het hart van estartite en binnen 15 min ben je lopend op het strand. Wij hebben een super vakantie gehad en gaan waarschijnlijk volgens terug en dat zegt genoeg !

van Overveld, 12-7-2007

Ik kom al een jaar of 10 op deze camping. Elk jaar word je er gewoon weer naartoe getrokken. Je hebt er alles in de buurt. Strand, stadje, uitgaansgelegenheden. Uitstapjes, bijvoorbeeld naar het outlet centrum bij Barcelone is ook goed te doen. Ik vertrek morgen dus het word weer een leuke vakantie!!

Have fun iedereen!

Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Estartit bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estartit in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estartit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Estartit scoort een 9.16 uit 10 op basis van 219 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: