Camping Estartit ***

Estartit
9,1

Zoover award

209 reviews over Camping Estartit in het Nederlands

Gezellige camping op wandelafstand van alles

Jan, 29-5-2017

We waren hier op groepsreis met 30 man en de uitbating heeft er alles aan gedaan om het naar onze zin te maken.

Ikzelf logeerde in een lodge en ik denk dat de term "glamping" uitgevonden is om te beschrijven hoe compleet en leuk deze accommodatie is.

De keuken aan de bar zorgde voor 3 mensen van het gezelschap voor aangepast vegetarisch eten en dit zonder dat daar op voorhand naar gevraagd was of zonder bij te rekenen.

En laat die keuken dan nog eens heel lekker en gevarieerd zijn!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Gezellige camping, prima locatie en beheerders

Peter Hol, 11-11-2016

Toen de schoonmoeder van mijn vriend overleed midden in hun vakantie, heeft de campingeigenaar alles geregeld voor de terugvlucht en het geld van de week die over was teruggeven.

De camping ligt vlak bij het dorp, 200 meter lopen en dan dan ben je bij de bakker en slager, 100 meter verder een SPAR-supermarkt, 200 meter verder het strand, 6 km lang en 200 meter breed. Nergens te vinden aan de Costa Brava. Voor de kust liggen eilanden, het mooiste duikgebied van de Middenlandse Zee. Boven de camping een natuurgebied van 30 KM2 voor wandelen en mountainbiken. Ga je 6 km landinwaards, zie je geen tourist meer. Pyreneën op 3/4 - 1 uur afstand met de auto. 3/4 uur rijden is Girona, een pachtige stad met een heel mooi historisch centrum. Ik kan zo nog wel even doorgaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

leuke vakantie

werner, 15-9-2016

Goed onderhouden camping met zeer proper sanitair. Plaatsen zijn eerder aan de kleine kant wat misschien als normaal wordt beschouwd in Spanje...Ook lekker gegeten in het restaurant van de camping.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig!!

Elsin, 6-9-2016

Geweldige camping...

Heerlijke schaduw..

Heerlijk eten

Super vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Klein paradijs tussen de bergen

Rick Boons, 28-8-2016

Een gezellige kleine camping. Het eten is spectaculair, zeker voor zo'n kleine camping. Verder is het personeel altijd vriendelijk en snel. De leuke thema avonden en feesten geven nog een leuke twist aan een anders rustige camping. Ik heb erg genoten van mijn tijd hier
    Gereisd alleenreizend in juni 2016

camping Estartit te L'Estartit

Monique Ansems, 25-8-2016

Camping Estartit is al jaren TOP! Het voelt goed om hier te zijn, iedere keer weer. Complimenten aan iedereen die werkzaam is op deze bijzondere camping!!
    Gereisd met vrienden in juni 2016

thuis komen !!!!!

ron en ria butter + pubers en oudere kinderen, 25-8-2016

Geweldige camping zowel voor ons..... Als voor pubers en oudere kinderen .... Streng maar rechtvaardig we komen er al 5 jaar maar het voelt als ....HOME
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke camping!

Kirsten Elberse, 24-8-2016

Jaren op deze camping gestaan, een en ander mee gemaakt en top opgevangen door de eigenaars van de camping! Zulke lieve mensen! Onze kids willen weer terug😊 Eten is er ook echt heerlijk en goed betaalbaar! Animatie wordt elk jaar beter, bingo, voetbal, sangria night, pony's, super leuk! Ook wordt er stukje bij beetje gerenoveerd. Echt een heerlijke, kleinschalige camping!
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Aanrader!

John ten have, 24-8-2016

Fantastisch gelegen camping met warm onthaal door eigenaren en personeel.

Leuke activiteiten en thema,S op de camping zowel voor kinderen als volwassenen.

Het eten op het terras is uitstekend voor een goede prijs.

Ik kan camping l,estartit voor iedereen aanraden en kan niet wachten om er volgend jaar weer te zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

TOP camping

Fam. Schillemans, 24-8-2016

Tweede jaar op deze camping. Weer top vakantie gehad. Ligging dichtbij het centrum. Erg gemoedelijke sfeer. Ook een erg goede keuken met schappelijke prijzen. Sanitair is ook top (nieuw en schoon). Volgend jaar zijn we er weer.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Estartit bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estartit in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estartit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Estartit scoort een 9.1 uit 10 op basis van 222 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: