Camping Estartit ***

9,1

Zoover award

19 tips over Estartit

Frank Mekkelholt, 26-7-2017
Als je wilt alleen of met een aantal wilt snorkelen, een proefduik wilt maken of duikles wilt nemen kan ik Lou aanbevelen. Goede spullen, snelle boot en 1 op 1 begeleiding in het Nederlands. Oefenen in zijn zwembad en dan de zee in. Super leuk. zie www.vscb.com
Linnsch, 14-4-2015
Restaurant O'malleys en restaurant Rosamar. Beide heerlijk eten, en enorm vriendelijke bediening. Dit alles voor een acceptabele prijs.
jmsTravel, 25-11-2014

Actieve klimtocht richting het kasteel in Torroella de Montgri (Castell de Montgrì). Alleen de muren staan nog overeind en je kunt bovenop rondlopen. Prachtige uitzichten tijdens de wandeling en bovenop het kasteel.

(Doe wel goede schoenen aan. geen (teen)slippers)

Read more at http://www.zoover.nl/spanje/catalonie-costa-brava-en-costa-dorada/torroella-de-montgri/castell-de-montgri#7i4Ab2tvxvLlvdqg.99

Marco Bruggeman, 23-9-2014

Uitermate tevreden zijn we over de bar en het restaurant. Lof voor de kunde en gezelligheid. We moesten ver zoeken om een puntje van kritiek te vinden. Er zou iets meer verlichting bij de trappen mogen zijn. Meer kunnen we niet bedenken. Iedereen die een strand/duik/snorkel vakantie wil of cultureel wil doen in buurt met mooie oude stadjes en musea over Picasso adviseren wij camping L'Estartit als thuisbasis te kiezen.

groet Marco en Marrianne Bruggeman

Clemens Cornelissen, 29-8-2014
    Niet ver van dorp en winkeltjes, niet ver van strand.
    van 't Klooster, 12-9-2013
    De schnitzel in het restaurant proberen. Dat is mijn favoriet daar!

Gea Pruis, 17-8-2013
    Het sanitair is oud maar schoon. Het zwembad is niet erg groot, maar wij vinden het prima.De Medas eilanden voor de kust van Estartit zijn prachtig en de kustlijn is adembenemend mooi.Je kunt er duiken,snorkelen of een boottocht maken.En dan last but not least,het personeel en de eigenaren zijn hartstikke lief en behulpzaam kortom: De service is prima!
    n van der palen, 13-8-2013

Als je van rust houd ,.

Voor de kinderen is er in de vakantie periode van alles te doen ,iedere dag animatie

Laurens Hiemstra, 12-8-2013
    ik zou voor het varkenshaasje gaan bij het terras. Lekkerste van estartit!
    Marcel en Diane, 11-8-2013
    Eten op het terras is perfect, Andre (de kok) weet precies wat wij Hollanders lekker vinden en ook hij krijgt dan ook van ons een dikke 10.

Onze bezoekers bekeken ook: