Camping Estartit ***

Estartit
9,1

Zoover award

34 reacties Camping Estartit

Kleine kids - genoeg te doen?

Lennard, 6-10-2017

Ik lees op Zoover en op de site dat er animatie is voor kinderen. Is er voldoende te doen voor de kleine kinderen, in de leeftijd rond 4 jaar? En is er een speeltuintje aanwezig op de camping?

Alvast bedankt voor de reactie, het zou onze keus wat makkelijker maken.

Privé sanitair

Mariska, 19-8-2017
Ik kan het op de site niet terug vinden maar is het mogelijk privé sanitair te huren op deze camping?
0 reacties
Ik lees dat veel gezelligheid georganiseerd wordt en dat trekt ons enigszins maar kan je, je evt. ook onttrekken aan alle activiteiten en het daarbij noodzakelijke geluid? Dit omdat het niet een hele grote camping is en dan kan ik me voorstellen dat je overal automatisch mee 'geniet' van alle georganiseerde gezelligheid, ook als je er niet lijfelijk bij bent. Dan zou het niet mijn type camping zijn nml.

voetbal, volleybal, pingpong e.d

Mireille van Ee, 5-2-2017

De ligging van de camping lijkt me perfect. Ik vraag me alleen wel af wat de meeste kinderen (jongen 9, meisje 13) hier de hele dag doen als er geen voetbal, volleybal, pingpong oid is.

Vooral belangrijk voor mijn zoon: wordt er wel gevoetbald?

camping i estartit

heuten christel, 11-1-2017
    hoi ik zou graag de prijs kennen voor een huur tent of bungalow van 5/08/2017 tot 22/08/2017 groetjes gillemot heuten

Dicht op elkaar

Jacqueline, 5-1-2017
    Te oordelen naar de cijfers, lijkt het een geweldige camping. Te oordelen naar de foto's oogt het nogal druk en dicht op elkaar. Hoe is dat in het hoogseizoen? Heb je veel (over)last van elkaar?

zwembad

Anja, 4-1-2017

Wij willen zomer 2017 naar deze camping gaan maar kan iemand mij ook vertellen of het zwembad zoet water is of zout?

Alvast bedankt voor je reactie.

1 reactie

Leeftijdsgenootjes

Dorine, 10-6-2016
    Zijn er veel kinderen tussen de 6 en 12 jaar op de camping in het hoogseizoen? Ik krijg het idee aan de reacties te lezen dat er vooral ouderen komen en/ of gezinnen met oudere kinderen? Klopt dat?

Geluidsoverlast disco?

Dorine , 29-5-2016
    Ik kwam vroeger wel eens in estartit en ik weet dat je daar een hele grote disco hebt zitten. Geeft dat geen geluidsoverlast snachts op de camping? Want ik wil er nu met jonge kinderen naartoe.

reserveren

dutchy36, 28-1-2016

Willicht dat iemand mijn vragen kan beantwoorden:

- kan er alleen gereserveerd worden via de telefoon ik zie nl nergens een e- mail adres

- is reserveren noodzakelijk voor de periode 16 augustus - 3 september 2016

- moet er bij reservering een aanbetaling gedaan worden

Alvast dank!

Onze bezoekers bekeken ook: