Camping Estartit ***

Zoover award

205 reviews over Camping Estartit in het Nederlands

Voor ons eenmalig..

familie Jansen, 17-8-2017

Op doorreis een aantal dagen verbleven op camping L'Estartit. Zeer gastvrij ontvangen door de camping eigenaren. Maar ontzettend kleine plekken (dissel aan dissel en geen privacy). En vrijwel alleen Nederlanders op de camping die elkaar van alle jaren op dezelfde camping kennen. Ook het zwembad is klein en het pittoreske plaatsje wordt overschaduwd door een ruime parkeerplaats op het strand.

Misschien voor veel mensen een mooie plek, maar voor ons echt eenmalig.

Gereisd familie in augustus 2017

Supervriendelijk personeel, dichtbij strand

Jacq., 13-8-2017

Ik vind het geen hele mooie camping, maar het zeer vriendelijke personeel en de zeer ongedwongen en gezellige sfeer maakt eigenlijk alles goed. (Bijna) alles mag, maar niets hoeft. Dus wil je elke dag mee doen aan alle activiteiten en feestjes die georganiseerd worden, dan is dat prima, heb je er geen zin in, ook dan is het ook ok. Of je er nou jaren komt of voor het eerst, iedereen (personeel en campinggasten) is even aardig voor elkaar. Alles is op loopafstand te bereiken, zowel centrum als strand en het gezellige uitgaansplein voor de pubers. Kom je met eigen tent of caravan, dan heb je meestal een vrij centrale plek, dichtbij het douchegebouw, receptie, zwembad en restaurant. Wij hadden een huurtent geboekt, om onze tent te bereiken moesten wij echt een hele steile helling op en het was wel een stukje lopen naar de wasgelegenheid. Voor mensen die slecht ter been zijn vinden wij de camping minder geschikt. Met name als je een huuraccomodatie boekt, moet je rekening houden met veel trappen en steile hellingen. Onze tent was verder prima, veel buitenruimte en veel privacy. Wij hebben ook nog een aantal dagen een pod gehuurd. Deze zou geschikt zijn voor 4 personen, maar dat was niet het geval. De eigenaar gaf ons gelijk en heeft het zeer netjes opgelost door ons korting te geven op de verblijfskosten, immers we hadden betaald voor een 4 persoons pod. Onze kinderen hebben allebei in een tentje slapen. Onze pubers vonden trouwens de ruimte om de pod wel super. Hun eigen chillzone met hangmat, ligstoelen en een vleugje zeezicht. Kortom een fijne schone maar ook steile camping met supervriendelijk personeel en een heerlijke ongedwongen sfeer.
    Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch!

Familie Vandevenne - Vanlerberghe, 11-8-2017

Camping Estartit is in één woord 'fantastisch'. Het is vooral heel 'Hollands', maar dat hebben wij het liefst. Kraakwet, goedkoop, heel lekker eten, enorm vriendelijké uitbaters en personeel, maar het was vooral de zalige sfeer die ons aansprak. Heel familiair en persoonlijk... Goeie ligging ook ... Op een boogscheut van het dorpje , de winkelstraat en de zee. Wel een klein zwembad, maar so what?? Wij nemen dat er graag bij... Wij keren volgend jaar terug... en doen er nog een paar dagen extra bij.
    Gereisd familie in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Estartit*** bij :

Fantastich, gezellig en schoon!!

Panda, 20-7-2017

Via touroperator ben ik hier verbleven, en wat heb ik een leuke tijd gehad op de camping!

Vriendelijk personeel! Komen praatjes maken, vragen hoe het gaat en zijn bereid je te helpen waar nodig is!

Er worden veel activiteiten georganiseerd zoals bingo's, karaoke avonden, etc. Tussen 00.00u en 08.00u was alles rustig en stil.

Het zwembad was koud het water van de zee was net iets warmer en aangenamer om in te zwemmen, maar verder prima en schoon zwembad.

Sanitair was ook netjes schoon, schoonmaakster deed goed haar werk!!

Als de gelegenheid er komt, ben ik weer van de partij op camping Estartit!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Het was gewoon weer thuis komen

Piet en Ans Hendriks, 5-7-2017

De bejegening van het voltallig team maakte gewoon als of we helemaal niet weg waren geweest. Gast in alle opzichten
      Gereisd met partner in juni 2017

Deze camping is helemaal het einde.

Marcel, 25-6-2017

Op een berg maar dicht bij het centrum en strand, op de camping alleen maar lachende gezichten. Altijd super ontvangst en een goed afscheid als we helaas na 3 weken de camping weer moet verlaten omdat de vakantie er op zit.
      Gereisd met partner in januari 2017

Gezellige camping op wandelafstand van alles

Jan, 29-5-2017

We waren hier op groepsreis met 30 man en de uitbating heeft er alles aan gedaan om het naar onze zin te maken.

Ikzelf logeerde in een lodge en ik denk dat de term "glamping" uitgevonden is om te beschrijven hoe compleet en leuk deze accommodatie is.

De keuken aan de bar zorgde voor 3 mensen van het gezelschap voor aangepast vegetarisch eten en dit zonder dat daar op voorhand naar gevraagd was of zonder bij te rekenen.

En laat die keuken dan nog eens heel lekker en gevarieerd zijn!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Gezellige camping, prima locatie en beheerders

Peter Hol, 11-11-2016

Toen de schoonmoeder van mijn vriend overleed midden in hun vakantie, heeft de campingeigenaar alles geregeld voor de terugvlucht en het geld van de week die over was teruggeven.

De camping ligt vlak bij het dorp, 200 meter lopen en dan dan ben je bij de bakker en slager, 100 meter verder een SPAR-supermarkt, 200 meter verder het strand, 6 km lang en 200 meter breed. Nergens te vinden aan de Costa Brava. Voor de kust liggen eilanden, het mooiste duikgebied van de Middenlandse Zee. Boven de camping een natuurgebied van 30 KM2 voor wandelen en mountainbiken. Ga je 6 km landinwaards, zie je geen tourist meer. Pyreneën op 3/4 - 1 uur afstand met de auto. 3/4 uur rijden is Girona, een pachtige stad met een heel mooi historisch centrum. Ik kan zo nog wel even doorgaan.

Gereisd familie in augustus 2016

leuke vakantie

werner, 15-9-2016

Goed onderhouden camping met zeer proper sanitair. Plaatsen zijn eerder aan de kleine kant wat misschien als normaal wordt beschouwd in Spanje...Ook lekker gegeten in het restaurant van de camping.
      Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijk eten

Super vriendelijk personeel

Gereisd familie in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Estartit*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estartit in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estartit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Estartit scoort een 9.15 uit 10 op basis van 218 reviews.