Camping Estartit ***

Estartit
9,1

Zoover award

209 reviews over Camping Estartit in het Nederlands

Prima camping met veel Nederlanders als gasten

Maarten, 10-10-2017

Ligging is uitstekend, ontvangst en personeel erg goed. de plekken voor de caravan hebben net voldoende oppervlakte. Toilet gebouw is gedateerd maar wordt wel erg goed schoon gemaakt, enige nadeel is het warm waterpunt wat centraal is voor de afwas. en er is geen toiletpapier aanwezig.
Gereisd met partner in september 2017

Goed, gezellig

Jean, 29-9-2017

Wij (gezin met kids van 6-8) vonden dit een leuke camping. Hollandse/Belgische gezelligheid en dichtbij centrum en strand. Waren er de eerste weken van juli en was nog vrij rustig. Zwembad was dus goed te doen maar werd einde vakantie al te klein. Waren relatief gezien veel pubers die lekker lui langs zwembad liggen (en wie kan dat ze kwalijk nemen). Voor de kleinere kids elke dag leuke animatie, maar voor de rest geen speeltuin of iets dergelijks. Wel zeer overzichtelijk dus die van ons liepen na 1 dag al vrij rond op de camping. Eten was ook goed maar niet speciaal en aan de bar kun je relaxed wat drinken. Je krijgt al snel een "ons kent ons gevoel". Bakkerij elke morgen voldoende vers brood. GROOT voordeel is dat je echt met 2minuten in centrum bent en met 5minuten op strand (lopend). Al met al een leuke en zeker gezellige camping. Veel plezier voor degenen die er volgend jaar hierheen gaan!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

familie Spoelstra, 25-9-2017

Wat een verschrikkelijke camping. Onze jongens hebben hier gestaan, stonden op een veel te kleine plaats onder een boom waarin duiven bivakkeerden die niet alleen de tent onderscheten, maar ook de campinggasten als je niet oppaste.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig weer , nog 40 weken en dan gaan we weer

Roberto, 1-9-2017

Is moeilijk uit te leggen , je moet er een keer geweest zijn om dit te begrijpen . voor ons is het als thuis komen . Gemoedelijk , lekker eten op de camping en RUST . ( voorseizoen )
    Gereisd met partner in juni 2017

Voor ons eenmalig..

familie Jansen, 17-8-2017

Op doorreis een aantal dagen verbleven op camping L'Estartit. Zeer gastvrij ontvangen door de camping eigenaren. Maar ontzettend kleine plekken (dissel aan dissel en geen privacy). En vrijwel alleen Nederlanders op de camping die elkaar van alle jaren op dezelfde camping kennen. Ook het zwembad is klein en het pittoreske plaatsje wordt overschaduwd door een ruime parkeerplaats op het strand.

Misschien voor veel mensen een mooie plek, maar voor ons echt eenmalig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Supervriendelijk personeel, dichtbij strand

Jacq., 13-8-2017

Ik vind het geen hele mooie camping, maar het zeer vriendelijke personeel en de zeer ongedwongen en gezellige sfeer maakt eigenlijk alles goed. (Bijna) alles mag, maar niets hoeft. Dus wil je elke dag mee doen aan alle activiteiten en feestjes die georganiseerd worden, dan is dat prima, heb je er geen zin in, ook dan is het ook ok. Of je er nou jaren komt of voor het eerst, iedereen (personeel en campinggasten) is even aardig voor elkaar. Alles is op loopafstand te bereiken, zowel centrum als strand en het gezellige uitgaansplein voor de pubers. Kom je met eigen tent of caravan, dan heb je meestal een vrij centrale plek, dichtbij het douchegebouw, receptie, zwembad en restaurant. Wij hadden een huurtent geboekt, om onze tent te bereiken moesten wij echt een hele steile helling op en het was wel een stukje lopen naar de wasgelegenheid. Voor mensen die slecht ter been zijn vinden wij de camping minder geschikt. Met name als je een huuraccomodatie boekt, moet je rekening houden met veel trappen en steile hellingen. Onze tent was verder prima, veel buitenruimte en veel privacy. Wij hebben ook nog een aantal dagen een pod gehuurd. Deze zou geschikt zijn voor 4 personen, maar dat was niet het geval. De eigenaar gaf ons gelijk en heeft het zeer netjes opgelost door ons korting te geven op de verblijfskosten, immers we hadden betaald voor een 4 persoons pod. Onze kinderen hebben allebei in een tentje slapen. Onze pubers vonden trouwens de ruimte om de pod wel super. Hun eigen chillzone met hangmat, ligstoelen en een vleugje zeezicht. Kortom een fijne schone maar ook steile camping met supervriendelijk personeel en een heerlijke ongedwongen sfeer.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Familie Vandevenne - Vanlerberghe, 11-8-2017

Camping Estartit is in één woord 'fantastisch'. Het is vooral heel 'Hollands', maar dat hebben wij het liefst. Kraakwet, goedkoop, heel lekker eten, enorm vriendelijké uitbaters en personeel, maar het was vooral de zalige sfeer die ons aansprak. Heel familiair en persoonlijk... Goeie ligging ook ... Op een boogscheut van het dorpje , de winkelstraat en de zee. Wel een klein zwembad, maar so what?? Wij nemen dat er graag bij... Wij keren volgend jaar terug... en doen er nog een paar dagen extra bij.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastich, gezellig en schoon!!

Panda, 20-7-2017

Via touroperator ben ik hier verbleven, en wat heb ik een leuke tijd gehad op de camping!

Vriendelijk personeel! Komen praatjes maken, vragen hoe het gaat en zijn bereid je te helpen waar nodig is!

Er worden veel activiteiten georganiseerd zoals bingo's, karaoke avonden, etc. Tussen 00.00u en 08.00u was alles rustig en stil.

Het zwembad was koud het water van de zee was net iets warmer en aangenamer om in te zwemmen, maar verder prima en schoon zwembad.

Sanitair was ook netjes schoon, schoonmaakster deed goed haar werk!!

Als de gelegenheid er komt, ben ik weer van de partij op camping Estartit!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Het was gewoon weer thuis komen

Piet en Ans Hendriks, 5-7-2017

De bejegening van het voltallig team maakte gewoon als of we helemaal niet weg waren geweest. Gast in alle opzichten
    Gereisd met partner in juni 2017

Deze camping is helemaal het einde.

Marcel, 25-6-2017

Op een berg maar dicht bij het centrum en strand, op de camping alleen maar lachende gezichten. Altijd super ontvangst en een goed afscheid als we helaas na 3 weken de camping weer moet verlaten omdat de vakantie er op zit.
    Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Estartit bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estartit in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estartit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Estartit scoort een 9.1 uit 10 op basis van 222 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: