Camping Emporda ****

Emporda
8,6

WebsiteLink naar website

111 reviews over Camping Emporda in het Nederlands

Verheug me al op volgend jaar.

Corina Heppe-Willemse, 21-10-2017

Geweldige camping waar wij inmiddels alweer voor het tiende jaar naartoe zijn geweest. Heel schoon, aardig personeel, grote plaatsen en fijne ligging.
Gereisd met partner in september 2017

Topcamping

Barbara, 18-8-2017

Voor de derde keer naar deze camping geweest.

Klein, gezellig, schoon, gemoedelijk en kindvriendelijk!

De bar is vernieuwd en supermooi geworden. Bij het zwembad een nieuw (kunst) gras veld. Hierdoor is er meer ruimte en schaduw bij het zwembad. Goeie aanpassingen op een topcamping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke camping:, kindvriendelijk en netjes!

Annelies@klaasdesaever.be, 6-8-2017

Camping Empordà is een gezellige familiecamping. Wij zijn er 2 weken geweest met onze meisjes van 8 en 10 jaar en zij hadden een fantastische tijd. Er is veel animatie en de animatoren doen enorm hun best, zonder opdringerig te zijn. Er is een 25-meter bad: ideaal om baantjes te trekken, al is het zeker geen probleem om luchtmatrassen of zo te gebruiken. Er is geen echt restaurant, wel een afhaal waar pizza en hamburgers verkrijgbaar zijn: verzorgd en lekker. Restaurantjes zijn er genoeg in de buurt... de camping ligt op ongeveer 1 km van de zee en in een straal van 1km heb je verschillende supermarkten waar je alles vind. Het sanitair is netjes en wordt goed onderhouden, altijd heerlijk warm water zonder beperking (geen jetons nodig). Prijs-kwaliteit is deze camping een topper!
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Heerlijke vakantie

Fam Wiese, 5-11-2016

De camping heeft een schoon sanitair, de medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het ligt 10 minuten lopen van het strand af.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima camping in naseizoen.

Hans, 20-9-2016

Prima camping schoon ruime plaatsen,mooi groot zwembad met voldoende ligbedden(verboden handdoeken te leggen

worden weggehaald).

Redelijke bar en afhaal maaltijden,kleine winkel,schoon sanitair.(supermarkt 10 minuten lopen.)

Geen schaduwplaatsen strand 20 minuten lopen.

Algemeen klacht geldt voor alle campings met honden,bij avond doen alle hondeneigenaren hetzelfde hond uitlaten

op campingplaats i.p.v buiten de camping.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig

Iris allart, 17-8-2016

Voor de 4de keer hier. Geweldige camping. Gezellig vol maar toch rustig. Schoon sanitair, wat verouderd maar ach alles doet t. Vriendelijk personeel, van de terreinmannen tot receptie. Kortom gaan hier altijd met heel veel plezier naartoe!
Gereisd met partner in augustus 2016

mooie familie camping

harrold, 17-8-2016

Ook wij komen hier al jaren

Voor de kinderen is hier genoeg te doen.

Personeel zeer vriendelijk en sanitair zeer schoon.

Wel jammer dat er niemand is van het animatie team die Nederland spreekt juist omdat er zeer veel kinderen staan op deze camping

En ja moet iets te klagen hebben en dat is het wifi echt dat krijgen de Spanjaarden niet voor me kaar echt slecht en/of langzaam.

Maar volgend jaar keren we toch weer terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeer fijne camping

Kleverwal, 30-7-2016

Super camping....zeer gemoedelijk. Personeel is erg aardig en gezellig. Niemand is chagrijnig. Veel gasten komen er al vele jaren, je hebt gelijk aansluiting ook wanneer je voor het eerst komt. Sta plek is ruim, sanitaire is schoon, eigenaar is elke dag aanwezig dus je kunt altijd met vragen/problemen bij hem terecht, en hij lost het goed op. Geen massale camping. Om de avond Entertainment, voor kinderen elke dag Entertainment.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

klein maar fijn

barbara, 28-7-2016

Net terug van (ruim) 2 weken op deze camping. We waren er voor de 2de keer en het is ons weer heel goed bevallen!!

Het is een kleine gemoedelijke camping met een leuke sfeer. Al het personeel (van de receptie tot aan het personeel van het winkeltje) zijn even vriendelijk en vrolijk. De jongens achter de bar zijn super gezellig.

Dit is geen camping met grote zwembaden met enorme glijbaden. Er is 1 zwembad, een sportveld en een speeltuin. Voor de kids is het meer dan genoeg. Het klopt dat er heel veel mensen al jaren terug komen maar zij vormen geen kliekjes en dus kun je gewoon gezellig aanschuiven op het terras of een praatje maken .

Plekken zijn groot. Wc's zijn schoon. Wij gaan volgend jaar weer!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Hier wil ik altijd blijven!

Joseline ( Joos), 7-1-2016

Mooie camping, schoon, netjes, rolstoelvriendelijk, zalig zwembad. Veel gezellige contacten. Aardig personeel, Mooie ligging op loopafstand van strand en vermaak. Aardig personeel Maar erg veel eng grote krekels die herrie maakten s nachts bijna altijd mooi weer maar de tramontana is een enge storm!
Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Emporda in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Emporda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Emporda scoort een 8.62 uit 10 op basis van 120 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: