Appartement Del Sol

Appartement Del Sol

8 reviews over Appartement Del Sol in het Nederlands

Leuk, ruim appartament

Tamara, 26-7-2017

Het complex ligt op 8 minuten lopen naar het strand. In de omgeving zijn veel winkeltjes aanwezig en vele restaurants. Het appartement is eenvoudig, maar ruim en schoon en ook is er een klein keukentje aanwezig. Prima zwembad!
Gereisd met partner in mei 2017
?

goed vertoeven

koos, 11-1-2009

eenvoudig appartament, maar alles aanwezig.

begane grond ideaal, recht tegenover zwembad. leuk dorp met vertier voor iedereen.

Gereisd familie in juli 2005

Myreille Grandiek, 3-3-2008

Eenvoudig, relatief goedkoop, Enigzins een eindje van het centrum af.
        Gereisd anders in juli 2007

Nick, 7-8-2006

het is niks voor jongeren. je mag niet eens een bommetje maken in het zwembad want dan komt de politie langs. de receptie spreekt alleen frans en spaans dus daar heb je ook niet veel aan. veel jonge gezinnen met huilende babies dus neem je oordoppen maar mee. de kluisjes staan recht voor de hoofdingang dus is voor inbrekers een eitje om iets eruit te halen. ik ga er nooit meer naar toe. het is zonde van uw geld!!!
        Gereisd met vrienden in juli 2006

Martijn, 7-8-2006

Voor jongeren geen goed app., veel jonge gezinnen met kinderen, Veel gezeik gehad.. ze bellen zelfs voor een bommetje in het zwembad al de politie!! Verder ziet het er wel goed uit. Minder is dat de kluisjes in het portaal staan waar iedereen binnen komt, ipv in de je studio of app.

Geen best app. voor jongeren om in te gaan zitten!!

Nog een nadeel is dat het app. wordt verhuurd aan particulieren en reisorganisaties..zo vinden er vaak overboekingen plaats!! Dit hebben wij dit jaar ook meegemaak.

Voor families Ideaal.

Gereisd met vrienden in juli 2006

vd stay mijn dochters naam is dit, 3-6-2006

ik ben er in 2001 dacht ik geweest we onder een appartement het prima hele grote plaats waar je kon zitten s,morgens eten koffie drinken kinderen konden spelen hadden ruimte genoeg stapte over muurtje en waren bij zwembad .heerlijk kregen ook nog een kaartje met kerst en neiuwjaar .twee jaar achter elkaar .alleen de zee vond ik niet zo best .de rest prima stadje .
          Gereisd anders in juni 2006

Caroline R., 4-4-2005

Heel leuk appartement en vrij modern, leuke omgeving voor tieners, leuke winkeltjes en klein maar leuk zwembad gelegen naast een pijnboombos (of toch zoiets), naast het strand en naast enkele restaurantjes, kortom echte vakantie
            Gereisd anders in april 2005

Wilma Cleuren, 20-2-2005

Leuk 3 k.app. op de vierde etage met groot balkon met uitzicht op het zwembad

Del Sol ligt bijna aan het eind van het plaatsje, gezellige boulevard, zat winkels en het breedste en mooiste strand van de Costa Brava. Het achterland heeft heel veel te bieden.

Fijne vakantie, ik ben er geweest in het najaar van 1997, voorjaar 1998 en najaar 1998. (steeds één maand)

Gereisd anders in februari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Del Sol bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Del Sol in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Del Sol scoort een 8 uit 10 op basis van 8 reviews.