Hotel Coral **

6 reviews over Hotel Coral in het Nederlands

eenvoudige hotel

ferry en ada lammers, 29-8-2011

echt geen extra's.

midden in het centrum waarbij lawaai vrij spel heeft. we waren in de nacht om 5 uur wkker gemaakt omdat iemand het zonodig vond om in het zwembad te plonzen

het personeel was wel heel vriendelijk

Gereisd met partner in augustus 2011

Simpel stadshotel

P. van Lith, 31-7-2011

Heel simpel hotel; gedateerd. Ligging gewoonweg perfect !

Ontbijt van 8-10 uur en bestaat uit 1 croissant, 1 pistoletje, kaas, vlees, 1 x boter,

1 x jam, koffie/thee/jus. Hebben wij niet gedaan overigens (te vroeg en te magertjes). Gewoon lekker in dorp ontbeten ergens aan boulevard.

Kamers sober; matrassen te dun en lag daardoor te hard. Kleine doucheruimte. Geen zeep of shampoo of fohn aanwezig ! Meenemen dus !

Echt een jaren 50 hotel qua inrichting evenals electra-aansluiting; geen brandmelders of wat ook..... Balkon klein (aan voorkant) en stoelen kapot !

Mensen super aardig !

Wij vonden een weekje lang genoeg ! De ligging is gewoon een enorm pluspunt !

Gereisd met partner in juli 2011

vriendelijk personeel en erg behulpzaa,

v/d Hoven, 21-8-2010

een echte aanrader voor overnachting met ontbijt. Iedere avond live muziek. En midden in het centrum en het strand op 5 min. afstand
Gereisd met vrienden in juli 2010

C

Cathy, 27-5-2009

Onze kamers waren percies op een hoek met een geluid box om 12 uur savond ging dat gewoon door natuurlijk. Voor de rest in het zwembad ligt echt te veel zuurgraad in ik kon mijn ogen niet meer openen zo zeer deed het. Het eten is slap en vies. Voor de rest waren de kamers wel erg schoon opzich maar toen ik onder het bed keek lag daar een condoom. Voor mensen die met vrienden gaan is het wel aan te raden want het ligt percies in het dorp en het is 10 min lopen naar een discotheek engelseplein.
    Gereisd met vrienden in juli 2006

Nic, 15-4-2008

Oud, doch schoon hotel in het centrum van Estartit. Helaas voorlopig even gelegen naast een bouwput, waar al vroeg in de morgen met veel lawaai wordt gewerkt. Dit is echter tijdelijk.In het hoogseizoen veel lawaai van stappers. Verder is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Tijdens ons verblijf in het voorseizoen waren lift en zwembad buiten bedrijf.
    Gereisd met partner in juni 2007

Johan, 8-1-2004

Fijn hotel met vriendelijke mensen. Er is s'avonds continue wat te doen. De eigenaar is een stug mannetje maar daar heb je weinig mee te maken. Je moet wel van Spaans eten houden anders zul je ergens anders moeten eten. Personeel is top !
    Gereisd anders in januari 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Coral bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coral scoort een 6.5 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: