Vakantiehuis Casa Isabel ***

Casa Isabel

1 review over Vakantiehuis Casa Isabel in het Nederlands

Leuk van buiten....

uit Angeren, 5-8-2008

Bij aankomst niemand aanwezig. De telefoonnummers om iemand te bereiken klopten niet. Dus de 1e nacht maar in een hotel. De volgende ochtend waren ze nog druk aan het schoonmaken, maar de wc's werden niet meegenomen.

Het huisje ligt redelijk dicht langs de doorgaande weg en naast ons was een parkeerplaats voor bussen en vrachtwagens. Het zwembad is leuk en het huisje binnen ook.

De matrasbeschermers en kussens waren ronduit smerig. Grote bruine en gele vlekken. Bij onze achterburen werd ingebroken maar op onze klacht om onze sloten te vervangen werd niet gereageerd. De achterdeur is met een ruk open te trekken.

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Isabel in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Isabel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Isabel scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.