Camping Yelloh! Village Punta Mila ***

7,8

95 reviews over Camping Yelloh! Village Punta Mila in het Nederlands

Minder dan gemiddelde voorzieningen

Peter, 5-10-2017

Camping ligt prachtig in een bos, omgeving is erg leuk, mooie baai op loopafstand.

Sanitaire voorzieningen schieten echt tekort, niet dat ze niet schoon zijn maar gewoon te weinig, in ons gedeelte sta je voor de wc in de rij, tevens zijn wasbak en toilet samen, lekker je tanden poetsen als er net iemand heeft zitten poepen.

Zwembad is klein, overvol en daardoor niet echt zuiver. In het restaurant, is alles wat niet uit de frituur komt, eigenlijk van een bedroevend niveau. Onze kinderen hebben zich echter super vermaakt, leuke samenhorigheid onder de jeugd. Maar we komen niet meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima

Elise, 2-9-2017

Punta Mila is geen megacamping en geen feestcamping, twee dingen die wij belangrijk vinden. S'avonds wordt het langzaam rustiger, na 23.00 grotendeels stil. Je zit ver genoeg van alles af om redelijk weinig overlast van uitgaanspubliek te hebben. Camping wordt netjes bijgehouden, dennennaalden elke dag geveegd. Wel weinig sfeer, geen bloemen of een gezellig restaurant. Sanitair voldoende en mooi schoon. Plekken zijn wisselend in grootte, de ene comfortplek is de andere niet door de bomen die op de plekken staan. Zwembadje goed van formaat, maar wel veel chloor en een vies putjesluchtje. Baai van Cala Montgo is 15 minuten lopen en kindvriendelijk door het ondiepe water. Wel een druk strand.

Meteen weggegaan!

Heijer, 28-8-2017

De plaatsen zijn zeker groot, staat alleen op veel plaatsen een boom zodat je er niet past. We hadden de maten doorgegeven van de vouwwagen maar de gereserveerde plaats was door de bomen veel te klein. We hadden extra betaald voor een rustige plaats, we kregen een plaats dichtbij het zwembad en het restaurant, dat zijn de luxe plaatsen, rust is ver te zoeken. We mochten ook op het vrije gedeelte nadat bleek dat de plekken te klein waren. Hier sta je erg leuk als er weinig mensen staan. Anders staan de scheerlijnen door elkaar zo weinig plaats is er. Toiletgebouw is hiervan daan een eind weg.

Camping stond vol met Nederlanders. We zijn meteen weggegaan. Slechte service want daar stonden we in Spanje zonder camping terwijl we verwacht hadden alles goed geregeld te hebben. We mochten wel naar hun andere park maar dat is nog groter en masaler en hadden we daarom niet geboekt. Ondanks dat de camping zijn belofte niet waar kon maken wat betreft de gereserveerde plaats kregen we niet het totale bedrag terug. We hebben alsnog €90,- moeten betalen voor gebakken lucht.

Minder dan verwacht

Pim en Ellen, 26-8-2017

We hadden lovende verhalen gehoord over deze camping, dus wellicht wat te veel verwacht qua sfeer en relaxtheid. Plaatsen hebben geen privacy, personeel was niet echt gastvrij en t strand aan de nabijgelegen baai was (logisch hoor want hoogseizoen) echt bomvol. Zwembad met héél veel chloor. Mss ligt het aan ons referentiekader: Geen costa's gewend en we houden van de 'echte' zee :-). Dichtsbijzijnde sanitairgebouw had wastafels in de toiletten waardoor er lange wachtrijen waren. Niet over nagedacht.Tussen 23 en 8 ook best veel lawaai van andere (s'ochtends vertrekkende) campinggasten, geen uitslapen helaas. Kortom geen match voor ons.

Drukke camping, goed verzorgd

campingfamilie, 16-8-2017

Eerste indruk van camping bij aankomst is goed. Leuke levendige sfeer. Camping s mooi aangelegd en wordt goed onderhouden. Campingplekken zijn redelijk groot.

Wij stonden dicht bij zwembad en restaurant. Zorg ervoor dat je daar niet staat. Tot na 12en veel lawaai. Daarnaast beginnen ze in de ochtend weer vroeg met schoonmaken restaurant en wordt er de hele nacht wel gelopen over de camping. Na bezoek aan Punta Mila was ik doodmoe en aan vakantie toe. Gelukkig hadden we daarna nog een week.

Sanitair wordt erg goed schoongemaakt. Warm water vond ik op bepaalde tijdstippen beperkt. Gelet op de EUR 70,- die wij per nacht betaalden vind ik dat slecht.

Animatie voor de kinderen en andere activiteiten zijn kleinschalig en leuk. Er komen kinderen in alle leeftijdsgroepen dus genoeg keuze voor vriendjes en vriendennetjes voor de kinderen.

Restaurant op de camping is prima en niet duur. Personeel op de camping is aardig en behulpzaam.

Zwembad is prima en heeft mooie ligging.

Locatie van camping is prima. Binnen 20 minuten loop je naar een leuk strand met restaurantjes. Winkels zijn ook niet ver weg.

Schitterende camping

Peter, 6-8-2017

Schitterende camping aan de rand van l'Escala met ruime plaatsen (comfortplekken), zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Sanitair is ontzettend schoon! Op de comfortplekken is het toilet gecombineerd met een wastafel, dat is niet erg handig, toiletten zijn daardoor vaak bezet. Extra wastafels zou een goede aanvulling zijn. Er wordt veel georganiseerd voor jonge en oudere kinderen. Restaurant is niet duur en redelijk goed van kwaliteit, bij drukte wel wat capaciteitsproblemen (personeel), wekelijks thema-avonden: bbq, paëlla. Je moet niet bang voor mieren zijn en ook niet voor hars op auto, tent of caravan. Er is veel te doen in de omgeving, heerlijk om te zwemmen in de Middellandse Zee (800 meter en heel veel stranden in de nabijheid) en prachtige steden (Barcelona, Girona, Figueres, Cadaques, l'Estartit, Peratallada, Pals, Begur, enz.). Wij waren aangenaam verrast (eerste keer Spanje) en gaan zeker nog een keer!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke, rustige camping.

Annemarie Roozendaal, 5-8-2017

We hadden via Yelloh een 5 persoons de Waard tent gehuurd. Stonden wat hoger op een ruime plek. Voldoende schaduw hier. Schoon sanitair en lekkere warme douche die te stellen is. Veel Nederlandse gezinnen, leuk als je zelf met kinderen bent. Enige minpunt is het restaurant. Lange wachttijden, chaotisch en onvoldoende van kwaliteit, gemiste kans voor de camping. Ze zouden hier zo veel meer van kunnen maken om de kwaliteit van de camping nog verder omhoog te halen. Catalonië biedt verder voldoende in de omgeving aan mooie dorpjes, baaitjes en restaurants. Camping heeft een intieme en gezellige sfeer. Ik zou hier zeker terug keren. Het personeel is super vriendelijk en doet echt zijn best.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch, volgend jaar weer!

Fam. v. Wees, 4-8-2017

Heerlijke camping. Qua ligging lekker dicht bij het strand waar het niet te druk is en de zee lekker rustig en lang ondiep. De plekken liggen in de schaduw en zijn groot genoeg mits er geen bomen op je plek staan. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Het restaurant is leuk maar kan iets professioneler qua bediening. Het zwembad is simpel maar leuk als afwisseling van het strand, je kan er zelfs een proefduik nemen! Het sanitair gebouw wordt continue schoongehouden en het water is lekker op temperatuur. We zijn zo blij met de camping dat we zelfs volgend jaar weer gaan boeken, een echte aanrader!

Rustige camping aan natuurdomein

Gien, 21-7-2017

Een rustige camping, op 1,1 km van het strand gelegen. De weg naar het strand gaat over het natuurdomein. Ga je liever met de wagen, dan is er vlakbij parkeergelegenheid.

De camping heeft een verscheidenheid aan plekken. Ze zijn vaak ruim, maar je moet toch puzzelen o.w.v. de bomen. Als je plek niet bevalt, wordt er gezocht naar een oplossing en krijg je indien mogelijk een andere plek toegewezen. De plekken zijn schaduwrijk. Als je buiten de camping naar rechts gaat, zit je onmiddellijk in het natuurdomein. Het zwembad is eenvoudig, maar OK. Toen wij er waren, werden geen zetels gereserveerd. Het speeltuintje en volleybalveldje is vrij klein. We misten een plek om te voetballen. Het nieuwe sanitairgebouw was fantastisch. Zeer netjes en met douches waar zowaar (warm) water uitkwam. We missen thuis de douche van de camping. Het water kon geregeld worden (hoeveelheid en warmte), het water om af te wassen was heet indien gewenst. In de buurt is er heel wat te beleven. Je moet wel eerst heel L'Escala door.

De camping en omgeving hebben ons zeker bekoord. Je mag echter niet houden van megatoestanden, want dan zul je het maar niets vinden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Erg leuk!

Natascha, 21-7-2017

Camping met een goede sfeer, super net sanitair, heel erg vriendelijk personeel en prima plekken, kortom; eigenlijk alles wat we zoeken! Pad door het bos naar het strand is prima te doen en de zee loopt daar heel geleidelijk af. Rondom het strand zitten allemaal restaurantjes wat erg gezellig is. Onze kids van 17, 15&15 roepen nu al dat ze volgend jaar terug willen.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yelloh! Village Punta Mila bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Punta Mila in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Punta Mila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Punta Mila scoort een 7.84 uit 10 op basis van 108 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: