Camping Illa Mateua Camping Resort ****

8,1

178 reviews over Camping Illa Mateua Camping Resort in het Nederlands

Superfijne camping

S. Klaassen, 30-8-2017

Wat een prachtige camping is dit zeg. De ligging is top, het sanitair is netjes, de receptie is vriendelijk en de plaatsen zijn ruim. Wat ook heel fijn is, is de 'grote' supermarkt op 200 meter afstand. 2 kleine minpuntjes; de badmeester is een pannenkoek. Hij wil vooral gaaf zijn, i.p.v. klantvriendelijk. Daarnaast is de entertainment s'avonds erg luidruchtig en gaat tot laat door. Misschien stonden we er te dicht bij. Wij komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima!

M, 29-8-2017

2 weken in juli met 2 kinderen (11 en 12) in een 5 persoonsbungalow gezeten. Heel enthousiast over de ligging van de camping en hoe goed deze wordt onderhouden. Dichtbij alles wat wij nodig hebben voor een comfortabele vakantie: goede restaurantjes, zwembaden, strand, veel bezienswaardigheden, grote supermarkt, nachtrust en schaduwplekken op een groene camping. Zijn Zuid-Frankrijk gewend en het was een verademing om nu eens niet alles met de auto (en in de file) te moeten doen. Waren onder de indruk van de netheid van de camping en de wasruimtes; hebben de douche in de stacaravan niet gebruikt! Vriendelijke receptiemedewerkers, sommigen NL.

Minder enthousiast over de stacaravan. Keuken erg minimalistisch en caravan niet schoon bij aankomst. De ligging van de caravan (benedendeel direct na de slagboom) met de veranda aan de voorkant vonden we ook minder: je zit erg in de etalage en er komt de hele dag volk voorbij. We denken dat de bovencamping ons meer bevalt door de opbouw (terrassencamping). Beneden heb je velden vol caravans en een ons kent ons sfeertje (erg veel NLs). Past niet zo bij ons. Oh ja, en dat je niks mag in het zwembad behalve zwemmen vonden we ook wel eens lastig.

Slotsom: hier komen we nog eens terug, prima vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Erg leuke camping

f_veltkamp, 26-8-2017

Fijne camping, ideaal gelegen aan een zandstrand en een rotsenstrand, perfect om te snorkelen. De camping is in tweeën gedeeld met op ieder deel een zwembad. De camping is overzichtelijk en het sanitair wordt super goed schoongemaakt. Wij vonden de beveiliging top, hoe fijn is het om ook nog een beetje goed te kunnen slapen tijdens je vakantie. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de zwembaden of op 1 van de stranden. Kortom een fantastische vakantie gehad.

Prima camping!

Velden, 15-8-2017

Mooie schone camping met keuze om te gaan snorkelen, zwembad of naar het strand te gaan. Goed en net sanitair welke meerdere keren per dag worden schoongemaakt. Daarin tegen staat het sanitairblok voor sommige plekken wat ver er vandaan. Bewaking in de nachtelijke uren welke aanwezig is, is gewoon goed, niet te streng zoals sommige schrijvers wel eens melden. Gedraag je jezelf en de evt kinderen ook, is er niets aan de hand. Maak je lawaai na 00u spreken ze je erop aan, prima toch.

Al met al is het prima bevallen en komen hier zeker nog een keer terug!

Helemaal top!

Tatum, 15-8-2017

We zijn hier vorig jaar ook geweest en nu dus terug. Het is een hele fijne camping. Niet te groot maar alles aanwezig. Op loopafstand van het strand en restaurantjes. Ook kun je met een treintje naar andere plekken om te gaan eten of stranden te bezoeken. Sanitair is schoon. De rust in de avonden was even minder maar gelukkig werd dat weer verbeterd in de 2e week. Volgend jaar weer.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gezellige camping met absolute nachtrust

Albert, 5-8-2017

Het is een camping voor gezinnen met kinderen tot 17/18 jaar. Voor oudere kinderen is er weinig te doen en dat zal altijd zo blijven denk ik. De eigenaar wil geen nachtbrakers op z'n camping en daarom moet het na 24 uur stil zijn. Wie nog wat na wil kletsen of wil feesten moet dit elders zoeken maar niet op de camping dus. Erg belangrijk om dit te weten als je overweegt te boeken. Wij komen er al jaren en vinden het een topcamping. Ideale ligging, supermarkt op loopafstand, publieke strand, mooie zwembaden met toezicht, duikmogelijkheden, restaurants in de buurt. In juli en half augustus overwegend Nederlandse gasten daarvoor en erna Spaans. Camping is wel aan de dure kant.

Na 15 jaar NOOIT meer

FC, 16-7-2017

Na 15 jaar hier onze zomervakantie te hebben door gebracht komen we hier NOOIT meer terug!

Bewaking is de afgelopen jaren erg achteruit gegaan. Er staan spierballen ZONDER hersens en ZONDER enig sociaal inzicht aan de poort. Zijn erg intimiderend zowel naar jongeren als volwassenen. Voor je het weet heb je een klap te pakken. Bewaking is dan zo intimiderend dat jongeren dan s nachts niet meer de camping op durven. Als je verhaal gaat halen bij de receptie wordt het verhaal verdraaid en de bewaking het hand boven het hoofd gehouden. Omdat ze ons al 15 jaar kende werd ons verhaal serieus genomen maar het einde van het liedje was toch...bewaking heeft allen maar een klein "duwtje" gegeven.

Jammer, we hebben het hier altijd naar onze zin gehad maar door deze onbenullen aan de poort, zeggen wij adios Illa Mateua!

Gezinnen met pubers die naar het strand willen en plezier willen maken KIJK UIT VOOR DE BEWAKING!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke en simpele schaduwrijke camping

Koos en fam, 30-6-2017

Simpele kleine camping tegen een licht glooiende helling(terrasachtig) met stoffige laantjes en stoffige zandplekken. Verwacht geen pracht en praal, fleurige bloemen, ook geen uitzicht vanuit je plek, beetje een grauwe schaduwrijke camping.

De camping is in 2en gesplitst met een onder en bovengedeelte.

Beide gelegen in een bos met zeer veel schaduw en ieder met een eigen ingang gesplitst door een niet al te drukke openbare weg wat naar een klein maar gezellig dorpje/boulevard loopt met restaurantjes en leuk strand. Camping heeft een zeer klein supermarktje maar een stukje buiten de camping richting boulevard is op loopafstand een dorp supermarkt aanwezig. Op de camping is het lekker eten maar het restaurant is niet echt sfeervol wel leuk personeel. Sanitair word doorlopend schoongemaakt. Leuk entertainment in de avond en overdag veel plezier voor de kleintjes in de kinderclub. De bewaking op de camping is duidelijk aanwezig in de avond/nacht en behoorlijk streng. Van horen zeggen is bewaking hard nodig ivm diefstal van buitenaf. Net buiten de camping zit een fantastisch klein pizzatentje Sibaris. Duikcentrum is dichtbij met leuke stekjes om te snorkelen of te duiken.

mindere zaken:stoffige zandplekken, veel hars uit bomen op je tent/auto, veel duivenpoep, klein zwembad waar alles verboden is behalve zwemmen(wel veel zit/lig ruimte rondom op heilig gras), honden op de camping zijn toegestaan die overal op de camping hun behoefte doen, veel kleine plaatsen, weinig vertier voor de iets oudere jeugd.

pluspunten kleinschalige camping, schaduwplekken, bbq toegestaan, schoon sanitair, ned.gespr.receptie, leuke dorpjes in de buurt, nabij strand en zee, Padi duikcentrum, supermarkt nabij, leuke kidsclub/animatie voor de kleintjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk snorkelen en een leuke klein strandje.

Leen, 24-6-2017

Achter de camping heb je een pad dat naar een geweldig snorkel plekje gaat met veel rotspartijen. Ook t strand is lekker dichtbij (loopafstand) en heeft leuke restaurantjes. Enige nadeel was dat er geen watervoorziening was bij iedere campingplaats. Verder zeker een campingplaats nog eens naar terug te gaan.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke camping

Dominique, 17-5-2017

Wij komen er al 5 jaar met 3 kinderen. Heerlijke camping super gastvriendelijk schoon sanitair zeer mooie plek. Voor kinderen 16+ gaat er een bus naar discotheek fata vrijwel elke dag. Het enige nadel wat ik kan bedenken is dat ze in het zwembad heel streng zijn. Voor de rest geweldige camping zeker een aanrader
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Illa Mateua Camping Resort in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Illa Mateua Camping Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Illa Mateua Camping Resort scoort een 8.07 uit 10 op basis van 203 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: