Hotel Can Garay **

Can Garay

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Can Garay bij:

1 review over Hotel Can Garay in het Nederlands

Hotel helemaal in de Jugendstil stijl. Prachtig !!

jantine ranzijn, 19-8-2012

Mijn man en ik hebben ontzettend genoten van Hotel can Garay. Het hotel is helemaal tot in details ingericht in Jugendstil. Prachtig.

Heerlijke tuin. Wij zaten vaak onder de rij bomen welke s'avonds sprookjesachtig was verlicht.

Eigenaar is man uit Spanje en met partner Sophie uit Engeland. Voor ons erg prettig, omdat we ons wel verstaanbaar kunnen maken in engels en niet in spaans.

Zij gaf ons goede tips over omgeving. Zo hebben wij met montainbikes die je bij hun kunt huren, gefietst over een oude spoorbaan . Prachtige omgeving. Je kan er ook goed wandelen. Alle routes staan goed aangegeven. Ook zit je vlak bij leuke steden zoals Vic en Olot en het prachtige meer van Sau met zijn hoge rotsbergen. Heel fasinerend.

Als je wilt kan je ook dineren bij Hotel can Garay. Hebben wij zeker gebruik van gemaakt in combinatie met hun goede wijnen. Dineren onder de bomen met de lichtjes. Hoe romantisch kan het zijn.

Met andere woorden, SUPER LOCATIE !

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Can Garay in Les Planes d'Hostolos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Can Garay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Can Garay scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: