Hotel Nastasi ****

Nastasi
9,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nastasi bij:

2 reviews over Hotel Nastasi in het Nederlands

Uitstekend hotel buiten de stad

Huub, 3-9-2010

Hotel Nastasi is een modern hotel aan een drukke weg buiten de stad, tegen een woonwijk, met een ruim parkeerterrein. Van het verkeer heb je evenwel geen last, je slaapt er als een roos. De kamers zijn uitstekend, voor de liefhebbers zelfs voorzien van een laptop zodat je kunt internetten. Wij troffen het iets minder omdat we een kamer hadden waar voor ons duidelijk een heel straffe roker had overnacht. Het is Nastasi Hotel & Spa: het hotel heeft een eigen zwembad, een grote jacuzzi en luxe ligbedden. Wij waren er op zondag, dan is het restaurant gesloten. Je hoeft dan niet persé naar de stad met de auto (het is ruim een uur lopen, er rijden wel bussen maar niet op zondag werd ons verteld), want ernaast is een restaurant, al leek ons dat niet zo geweldig. Wij vonden toevallig een heel goed restaurant in de buurt: 'Cal Molí' aan de Partida Boixadors, 67, ook vlakbij het hotel, richting stad, na 400 m bij stoplicht links, dan na 500 m aan de linkerkant bij de kruising.
Gereisd met partner in augustus 2010

nog nooit zo'n goed hotel gehad

clau_mies, 5-8-2009

supermodern designhotel, mooie nette kamers, prima bed. laptop/internet op de kamer, zwembad aanwezig met luxe ligbedden, fitness... ontbijt?... super. van gewoon broodjes tot zalm, echt te veel keus.

dit was echt een plezierige verrassing.

ligging aan de rand vd stad, niet ver vd snelweg. genoeg parkeerruimte bij hotel.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nastasi in Lerida / Lleida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nastasi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nastasi scoort een 9.83 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: