Hotel Gran La Hacienda ****

7,2

52 reviews over Hotel Gran La Hacienda in het Nederlands

Super vakantie

Karin, 13-8-2017

Veel keuze in het buffet, er wordt ook voor je gebakken iedere dag wat anders.

Zwembad top, geen race om handdoeken te leggen. Ong 10 minuten lopen van het strand, geen echte ligbed mogelijkheden daar, maar met de all in formule en fijne zwembad ook niet nodig gehad.

Elke avond mini disco en daarna wat voor de ouderen. Overdag veel animatie mogelijkheden. Wordt wel veel Spaans gesproken, nauwelijks Engels en volgens mij geen Nederlands, dit zouden ze kunnen verbeteren. Op het terras komen ze je vragen wat je te drinken wilt. Veel keuze inclusief mix/sterke dranken.

Kamers groot en schoon, wij zaten op de 1e verdieping (is tevens de laagste) vrij dicht bij de receptie, ideaal maar wel wat lawaai door mensen die naar de lift liepen etc. Verder geen last van lawaai snachts. Rond 00 uur gaat iedereen richting zijn kamer. Tijden voor ontbijt lunch en diner ook prima. De ruimte om te eten is vrij rumoerig maar niet anders dan je kunt verwachten bij all in hotel. Ik zou het hotel aanraden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Top!!

Agnes, 22-8-2016

Goed verblijf gehad! Ik herken niet wat anderen over dit hotel zeggen. Eindelijk een hotel waar ik niet 's ochtends vroeg een handdoek bij het zwembad moest neerleggen. Eten was goed, veel keuze en erg lekker. Sommige gerechten koud, maar er staan 2 magnetrons. Personeel was aardig. Wij kwamen tegen half 12 's avonds aan en kregen een box met sandwich, fruit en drinken. Ook al is het AI, als wij buiten zaten, kwamen ze vragen wat wij wilden drinken. Animatie is helaas te Spaans-gericht, wordt weinig rekening gehouden met toeristen. Kamer elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. De spa is leuk en ook daar is het personeel erg aardig. Strand op loopafstand, mooie nette boulevard. Er gaat een bus naar Salou, heel makkelijk te bereiken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Grote flop

Marie, 10-8-2016

Dit hotel is de grootste flop waar wij ooit al geweest zijn. Eten was niet lekker, warm eten was altijd koud. Vlees was vaak nog rauw. Personeel was absoluut niet vriendelijk! Ze deden ook geen moeite om engels te praten. Er was 1 barman die nog moeite deed om conversaties aan te gaan maar later bleek duidelijk dat zijn bedoelingen niet zuiver waren (ons reisgezelschap heeft er nog nachtmerries over). Zwembad was ok maar de badmeester verveelde zich duidelijk en hield zich dan maar bezig met de gasten te jennen door handdoeken weg te nemen wanneer je even weg was. Ons kaartje vd kamer was 5x geblokkeerd. Hierdoor moesten wij steeds naar de receptie om dit te laten deblokkeren. De receptionisten waren allesbehalve vriendelijk en vonden het niet nodig om zich hiervoor te excuseren. Om middernacht werden we dagelijks op onbeschofte wijze vh terras gekeerd. Dit vonden we schandalig!

Positief: kamers + hygiëne.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Audrey, 10-8-2016

Koud eten, weinig afwisseling. Na 00u/ het einde van de all in mochten we niet meer blijven zitten op het terras, moesten vertrekken. Personeel was niet vriendelijk, de badmeester nam steeds handdoeken weg zelfs als je 45min weg was om te gaan eten. Barman was opdringerig. De animatie was piepjong, de shows savonds waren in het spaans en zeer chaotisch (bingo,..) . In La pineda zelf is niet veel te zien. Gelukkig zit je vlakbij Salou. De kamer was wel groot.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Geen aanrader

Danny, 28-7-2016

NEGATIEVE PUNTEN: Eten was zelden warm, spreken amper Frans/Engels (zelfs niet aan de receptie), 90% van het personeel is niet vriendelijk, all in duurt tot 23.45 maar om middernacht moet je onvermijdelijk ophoepelen en ofwel naar de kamer gaan ofwel elders buiten het hotel iets gaan drinken, badmeester haalt handdoeken weg als je een tijdje (1u) weg bent, ook al zijn er nog veel lege stoelen beschikbaar, restaurant heeft ook een 'kantinesfeer' en er is meer lawaai en rumoer dan op de plaatselijke markt.

POSITIEVE PUNTEN: kamers zijn proper en ruim, geen last van lawaai (kan ook moeilijk als iedereen om middernacht buiten wordt gejaagd).

Gereisd met partner in juli 2016

prima hotel

Mariëlle , 2-8-2015

Goed hotel, ruime keus bij ontbijt- en dinerbuffet. Leuk zwembad met ligbedjes. Grote kamer, prima bad/douche. Alles werd goed schoon gemaakt. Aan de receptie waren ze erg vriendelijk. Ook waren er fietsen te huur. Voor kinderen werd er veel georganiseerd. Erg waren weinig Nederlanders, veel Spanjaarden, die erg vriendelijk zijn. Om de hoek van het hotel begon de straat met winkeltjes. Wij zouden graag terug gaan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Angela, 18-6-2015

Goed hotel alleen warm eten is niet warm..

Veel is koud zoals pasta, vis en vlees.

Voor het eten moet je hier niet heen gaan

Gereisd met partner in juni 2015

Minder dan verwacht

Guido_Ed, 18-9-2013

Goede kamers, personeel minder bekwaam, eten bijna altijd koud
Gereisd met partner in september 2013

Mooi hotel

Elske123, 22-7-2013

Qua prijs/kwaliteit is het echt een goed hotel. Het ligt in het centrum van Salou maar we hadden totaal geen last van verkeer of herrie van jongeren. De lobby straalde echt luxe uit, super mooi! We kregen een hele mooie kamer, wel ietwat kleinvoor 4 personen maar prima te doen. Heel netjes en schoon. Prima eten, niks mis mee. Heel uitgebreid, voor ieder wat wils en vers. Rondom het zwembad is het ruim en het is daar prima vertoeven. Kortom, wij hebben een fijne vakantie gehad ,dankzij dit mooie hotel!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

eenmalig

Roland, 7-8-2011

Rustig gelegen op wandelafstand van centrum. Personeel vriendelijk maar weinig kennis van andere talen vermits het meest Spaanse gasten waren.Animatie voor kinderen ook volledig in Spaans.Kamers met grote bedden waardoor ruimte beperkt was(weinig opbergruimte). Kamers alle dagen goed gekuist. Safe op kamer 8 euro, koelkast 2 euro voor huur per dag(??). Eten zeer wisselvallig,hadden all-in formule(beste in weekend ).Aanbod was meestal voldoende maar het kan niet dat eten koud was en soms vlees of vis nog rauw vanbinnen. Is voor mij ontoelaatbaar voor de gezondheid en daardoor is dit hotel zeker niet meer voor herhaling vatbaar. Is enkel zijn 4 sterren waard mits verbetering in aanbod kwaliteit van het eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gran La Hacienda bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran La Hacienda in La Pineda (bij Salou), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran La Hacienda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran La Hacienda scoort een 7.15 uit 10 op basis van 53 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: