Hotel Golden Donaire Beach ***

Golden Donaire Beach
8,7

30 reviews over Hotel Golden Donaire Beach in het Nederlands

Super Hotel, direct aan het strand.

jan-c, 2-9-2017

Super Hotel, goede ontvangst, behulpzaam, zelfs gebruik kunnen maken van een laptop bij de receptie om de check-in te doen van onze terugvlucht met Brussels Airlines.

De kamers zijn schoon en prima ingericht.

2 puntjes die iets minder zijn:

- Slechts 2 stopcontacten op de kamer, iets weinig in deze tijd met diverse apparaten, telefoons en accu's van het fototoestel die bijna iedere dag opgeladen moeten worden. Meenemen van een verdeelstekker is aan te raden.

- de matrassen van de bedden zijn te hard. 3e nacht pas een beetje aan gewend.

Het eten, in buffetvorm, is erg goed en gevarieerd. Genoeg keuze voor iedereen en alles werd tijdig aangevuld. Tevens hebben ze 2 bakplaten waarop vis en vlees gebakken wordt terwijl je wacht, super toch! En 's morgens op de bakplaat, eitjes op de Spaanse manier gebakken of een pannenkoek.

Door de buffetvorm kan het zijn dat sommige etenswaren niet zo warm zijn als je zou willen, dus niet te lang wachten met eten als je hebt opgeschept :-)

De All Inclusive is ook prima van 10:00 tot 23:00 uur.

Ze hadden zelfs de Amstel Radler !!!

Het zwembad is prima, maar iets te klein gezien de grootte van het hotel, bedjes zijn gratis miste alleen de parasols voor diegene die niet zoveel zon wil.

De bediening was behulpzaam en vriendelijk. Tafels werden na gebruik snel afgeruimd en weer gedekt. Super.

Al met al een goed georganiseerd hotel. Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Is de 3 sterren meer dan waard.

We hebben er een zeer fijne vakantie gehad met ons vijven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk hotel voor die prijs

Cornelis, 11-6-2017

Golden Donaire bracht is een leuk hotel voor die prijs. Vriendelijk personeel en veel keus bij het eten, de kamer die wij hadden was groot zat mis alleen een koelkastje op de kamer. Het animatieteam deed ook goed zijn best om iedereen van jong tot oud te vermaken. Misschien de wifi verbeteren was erg slecht.

Wel veel Engelse en Russen met kleine kinderenmaar daar had je geen last van op de dag dat was wel anders later op de avond.

Al met al een fijne vakantie gehad, kom er misschien over een paar jaar terug maar nu eerst weer een ander deel van Spanje bekijken.

Gereisd met partner in juni 2017

Locatie top, kamers matig

Saskia, 6-5-2017

Hotel Golden Donaire Beach ligt direct aan het strand, wt fantastisch is. Ook het eten is goed met veel variatie en verse producten.

De kamers zijn klein, erg gehorig en de bedden zijn erg hard. Wifi was tijdens ons verblijf eind april nauwelijks beschikbaar. Een 3-sterrenhotel en banwege de laatst genoemde minpunten past geen vier sterren waardering

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Fantastisch!

Clara, 28-3-2017

Een prachtige locatie aan het strand, hotel was prima, eten ook, het is een rustige plaats voor mensen die van rust houden, wil je drukte, dan kun je met de bus naar het drukke Salou om lekker te shoppen.
Gereisd alleenreizend in september 2016

Heel goed hotel Ga in oktober terug heerlijk

Kees Westdorp, 17-9-2016

Hotel ligt gelijk aan het strand het eten is er prima uitgebreid ontbijt en diner is ook zeer goed en uitgebreid.

Leuke animatie en een groot terras met zwembad.

Baliemedewerkers zijn vriendelijk en zeer behulpzaam.

Bepaalde periodes geen één persoonstoeslag en water of wijn bij diner.

Kortom vind ik Golden Donaire Beach een geweldig hotel voor een lage prijs.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Zeer goed

Annie & René, 13-10-2015

Voor de tweede maal in dit hotel en ons vertrouwen werd niet beschaamd: dit hotel is uitstekend: vriendelijk personeel, verzorgde kamers en lekker eten met ruim aanbod.

Zeer goede verhouding prijs/kwaliteit. Wij gaan zéker nog terug naar dit hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

gewelddige plek heel mooi

H.Horstik, 29-5-2015

Alles prima, alleen de Heren die rond lopen in blauwe pakken mogen wel iets vriendelijker zijn voor hun gasten.
Gereisd met partner in mei 2015

uitstekende plaats

mahieu christiane, 28-5-2015

Wij verbleven dit jaar van 19 tot 26 mei in dit mooie super hotel.Dit hotel ligt aan zee , gewoon het voetpad oversteken en je sta met je voetjes in het zand .Een 300m verder zijn er winkeltjes en de markt is een 10tal min stappen.Heel mooi uitzicht over de zee.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Geweldige vakantie gehad!

bianca_3, 27-12-2014

Wij zijn in mei 2013 in dit hotel op vakantie geweest. We hebben er een geweldige tijd gehad. De ligging is schitterend, heerlijk aan het strand. Voor onze dochter waren de aktiviteiten zeer geslaagd, leuke knutselaktiviteiten en de minidisco en shows waren fantastisch!

Het eten was super. Genoeg keuze en alles was prima van temperatuur! We zouden er zeker nog eens naar toe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ronny1, 23-12-2014

Dit hotel ligt vlak aan het strand in La Pineda. Het is één van de properste stranden (blauwe vaandel).

De kamers zijn proper, het eten is gevarieerd en lekker, de bar is heel goed gelegen vlak aan het strand, en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er is een busstop (Planatours) niet ver van het hotel, om andere plaatsen te bezoeken.

Deze buurt is ook veel rustiger dan het naburige Salou.

Gereisd met partner in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Donaire Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Donaire Beach in La Pineda (bij Salou), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Donaire Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Donaire Beach scoort een 8.72 uit 10 op basis van 31 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: