Appartement DMS II ***

8,5

15 reviews over Appartement DMS II in het Nederlands

Nooit meer

Chris, 8-8-2017

De goede ligging van het appartement is tevens een nadeel omdat er een bar/discotheek schuin tegenover het complex staat die tot 4 uur de muziek keihard heeft staan met vaak enthousiaste schreeuwende spanjaarden voor de deur. Ramen dicht is geen optie. Het geluid is zo hard dat gaat er gewoon doorheen.

Waarschijnlijk is deze ellende alleen in de zomer, maar zekerheid kan ik niet geven. Voor ons dus nooit meer,

Gereisd met partner in augustus 2017

geweldig!

familie Holstein, 2-12-2015

we hebben niet echt minpunten.

Heerlijke bijkomstigheid: onze beide puberjongens gingen vaak samen naar de boulevard - 2 min. lopen - om heerlijk vermaakt te worden en lekkere eettentjes te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

heel leuk

h van velzen, 16-8-2015

ons verblijf is eigenlijk heel wat jaartjes terug.we zijn enkele keren geweest en kijken nog steeds met heimwee terug naar de foto s op deze site.de appartementen waren toen ergleuk.op een mooie plek gelegen dicht bij strand zwembad enwinkels.alleen gingen we met 4 kinderen en 2 volwassenen wat eigenlijk te krap was.nu willen we zo weer terug met kinderen en kleinkinderen.en iedereen is dolenthousiast als we het over la pineda hebben. echt een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Thuis komen

Nely Stavenuiter, 3-7-2015

Wij komen al jaren in DMS ||. Geweldig naar ons zin . Strand op loopafstand en altijd goede service. Wij zitten voor met uitzicht op zee. Het appartement is ruim en schoon. Het voelt elk jaar weer als thuiskomen.
Gereisd met partner in juni 2015

goed tot zeer goed

rozemijer.koortens@casema.nl, 23-6-2013

dicht bij strand en centrum goede pakeer plaats goed appartement,

goede bereikbare beheerder hr.Bart

Gereisd met partner in januari 2013

ideaal vankantie plek

Fam.Blom, 24-4-2011

Appartement ligt vlak achter de boulevard,+/- 50 meter van het mooie strand, winkels en terrasjes in de directe omgeving, uitstapjeas naar Tarragona gaan perfect met de bus, zelfs naar Barcalona gaat de bus.
Gereisd met partner in september 2010

Prima, alles in de buurt!

fam van der Burg, 17-4-2011

Komen er al jaren, goed tot zeer goed. Alle faciliteiten in de omgeving.
Gereisd met partner in januari 2011

Idelale ligging a/d boulevard

H.blom, 24-12-2010

Mooie ligging direct aan het strand met mooi uitzicht op een water/zwemparadijs/dolfinarium. ( achterzijde app.)
Gereisd met partner in augustus 2010

het was er goed goed .

jeanne rijndorp, 30-9-2010

goed app goede ligging dicht bij zee en strand zeer aan te bevelen
Gereisd met partner in mei 2010

1 in woord = Subliem !

Joey Thomas, 21-7-2010

Om te beginnen hebben deze appartementen een schitterende ligging! Midden in het centrum van La Piñeda. Op nog geen 50 mtr ligt het strand met de gezellige boulevard. Rondom het appartementen liggen verschillende winkels en verse bakkerijen.

Het appartement is ruim zat voor 4 personen. Echter is het meubilair niet ingericht op comfort. Zo zit de bank niet heel erg lekker en langer dan een uur tafelen zit er ook niet in. Misschien dat het interieur wel enigszins verouderd is.

Verder is het appartement helemaal in orde. In La Piñeda is zat te doen. Als je op de noord kant van het complex zit dan heb je een mooi uitzicht op het waterpret park Aquapolis.

Echter zit er bij dit appartementen complex 1 nadeel, er zit geen zwembad in het complex. Mocht je dit niet belangrijk vinden, dan is het een super appartement!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement DMS II in La Pineda (bij Salou), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement DMS II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement DMS II scoort een 8.48 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: