Hotel Best Hotel Sol d' Or ***

Best Hotel Sol d' Or
8,1

148 reviews over Hotel Best Hotel Sol d' Or in het Nederlands

Verschrikkelijk en ronduit asociaal personeel ....

Dylan en Nick, 4-10-2017

Na een hele nacht niet slapen kwamen wij binnen in het hotel. Receptie personeel was niet erg vriendelijk en erg druk bezig. Wij kwamen om 9;30 aan en we wilde gebruik maken van het ontbijt. Dit was niet mogelijk .. ja tegen betaling . ronduit schandalig want bij vertrek konden we niet eens ons half pension gebruiken omdat we 7 uur in de ochtend vertrokken hier had best rekening mee gehouden kunnen worden! Bij binnenkomst was alles goed schoon,we wilde een minibar huren voor €5 per dag maar dit bleek alleen een koelkast te zijn. Verder zijn er erg veel Russen gewoon ronduit asociaal hoe deze mensen eten en drinken en het personeel in het restaurant heeft nog nooit van een glimlach gehoord, van de 11 dagen die wij er waren hebben we iets van 3 a 4 keer drinken gekregen, het personeel was niet vriendelijk en was ronduit asociaal !!! Totaal geen service te kunnen zien heen enkele dag ! Alleen de schoonmaakster ! Dat is ons enigste positive
Gereisd met partner in september 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ellen, 28-9-2017

Het hotel is verouderd, maar wel heel schoon.

Jammer is wel dat het erg gehorig is.

Prima eten maar er zou wel eens meer gelet mogen worden wat mensen allemaal meenemen uit het restaurant.

Wij mochten op de dag van aankomst s'morgens om 9.00 uur nog geen gebruik maken van het ontbijtbuffet ondanks dat we daar op de dag van vertrek door het vroege vertrek ook geen gebruik meer van konden maken. Daar in tegen sleepten er gasten die halfpension hadden complete maaltijden mee naar buiten, de tassen werden gewoon aan het buffet gevuld.

Het zwembad is klein en het water van het zwembad is steenkoud.

Voldoende ligbedden en wat een verademing geen handdoeken leggen s'morgens vroeg.

Het gedrag van het personeel ligt denk ik heel erg aan jezelf, als je hen vriendelijk benaderd wordt je ook door hen vriendelijk behandeld en dat heeft niets met halfpension of allinclusive te maken.

Het Management, Directora, 2-10-2017

Geachte gast

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in Best Sol Dor. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Ons 2e thuis/mi seconda casa

Sina Kemmerling, 22-9-2017

Fijn hotel.Schone kamers,wordt elke dag schoongemaakt en schone handdoeken.Lekker eten.Veel keuze.Behulpzame en vriendelijke receptie.Of je nu spaans,engels,russisch of nederlands bent,ze maken geen verschil.Wij zeggen altijd als je zelf vriendelijk bent krijg je dat terug.Het hotel heeft een mooi terras en een mooi zwembad met ligbedden.Mooie ligging.Nabij strand en de zee,de zee die eerst vrij lang ondiep blijft.Beter voor de kinderen.Rechts om de hoek van hotel is een supermarkt.Rechtdoor rechts aanhouden voor het hotel is de gezellige boulevard en halverwege de bushaltes van de bussen van Plana naar Salou en Cambrills en Tarragona.Salou is 4 km en Tarragona is 10 km vanaf het hotel.Wij namen meestal een taxi.Die zijn daar niet duur.De animatie van het hotel is altijd leuk.Voor de kinderen is er kinderdisco.Wij waren hier al voor de 11e keer.Volgend jaar komen we zeker weer terug naar ons fijne hotel voor de 12e keer.Dan willen we proberen om een paar dagen langer te blijven.

Fantaschtisch verblijf gehad.Dit voor de 11 x

Willy en Antje Noeken, 21-9-2017

Het personeel staat altijd voor je klaar .Zijn altijd vriendelijk.Heb respect voor de receptie,want die moeten heel wat klachten aanhoren ,vooral van de russen en af en toe van de Nederlanders.Soms zijn ze terecht,maar vaak niet.Zijn vaak ook maar kleinigheden.B v.Handdoeken vergeten.Maar dat kun je op een respect volle manier zeggen en niet gelijk gaan schelden. Het eten is voor elk wat wils.Schone kamers.Elke dag schone handdoeken.Vaak het bed verschonen.Het hotel ligt dicht bij het strand .Het is een zandstrand aflopend in de zee..Boulevard is mooi en ook dichtbij.Ook Salou is dichtbij.Er is ook een klein zelf bedieningszaakje op loopafstand.Kortom we gaan er weer heen in 2018.
Het Management, Directora, 26-9-2017

Beste Gast,

Voor de 10 de keer hier geweest!

G v P, 14-9-2017

Gaan graag naar La Pineda toe !

En ook naar Best Sol D'Or !

Vriendelijk personeel en leuke meiden bij de animatie !

Het eten is ook goed !

Vlakbij het strand en het centrum !

Volgend jaar weer 😀☀️☀️☀️!

Gereisd met partner in september 2017
Het Management, Directora, 19-9-2017

Beste Gast,

Leuk hotel dicht bij het strand

Diana, 26-8-2017

Leuk hotel met klein zwembad

Eten erg goed

Animatie voor kinderen erg slecht.worden nergens bij betrokken .de mini disco begint om 21.15 maar zijn gewoon 2 meiden die staan te dansen op podium.Het personeel is op enkele uitzonderingen na niet erg vriendelijk en sommige ronduit chagrijnig.Mijn zoontje durfde niks te gaan bestellen,nadat hij was afgesnauwd.Veel Russen in t hotel.Het hotel ligt dicht bij een mooi strand en de zee word heel langzaam diep ideaal voor kinderen.Leuke plaats la Pinda.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Het Management, Directora, 31-8-2017

Geachte Diana,

Eerst en vooral bedankt om uw opinie achter te laten bij Zoover alhoewel deze niet echt in ons voordeel spreekt, maar ik kan je verzekeren dat we er de nodige conclusies uit zullen trekken om het hotel te verbeteren.

Onze seconda casa (ons 2e (t)huis)

Sina Kemmerling, 12-8-2017

Wij gaan volgende maand al voor de 11e keer naar dit hotel.Dit is een fijn hotel.Er wordt elke dag schoongemaakt.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Het eten is lekker met veel keuze.Dus voor ieder wat wils.Het hotel heeft een mooi zwembad met ligbedden en voor de kinderen een speeltuin.

Er wordt van alles georganiseerd.Voor de kinderen o.a kinderdisco.Voor volwassenen is er ook elke avond wat te doen,zoals karaoke,en spaanse danseressen en o.a muziek.De ligging van het hotel is ook perfect,nabij strand en de zee,en nabij de boulevard van La Pineda.Het strand is mooi zandstrand die langzaam afloopt in zee.Ideaal voor kinderen.Verder ligt Salou 4 km vanaf het hotel en de stad Tarragona ligt op 10 km van het hotel.Er rijden daar lijnbussen en ook de taxi's zijn daar een stuk goedkoper dan in ons land.

Wij voelen ons hier heel erg thuis.Vandaar de titel van dit verhaal dat dit hotel ons 2e (t)huis is in het spaans

Gereisd met vrienden in augustus 2016
Het Management, Directora, 22-8-2017

Geachte Gast,

Niet meer voor ons

Hendriks, 10-8-2017

Hotel: duidelijk toe aan grote renovatie en modernisering, alles is zeer verouderd wel schoon maar niet meer van deze tijd en staat op instorten.

Kamer: sterk verouderd, verflaag over verflaag en stukken stuc laten overal los, meubilair uit jaren 80 en zeer minimalistisch. Airco met dikke stoflaag erachter en tevens op de lampen. Verder wel schoon.

Animatie: ondanks niet Nederlands heel leuk voor onze dochter.

Restaurant: eten is ok en veel verschillende dingen maar aangezien hotel te groot is voor de eetzaal stonden er snel lange rijen en was het meer een vreetschuur, meubilair is aan vervanging toe. Ook hier verf over verflaag op de muren.

Personeel: lachen is moeilijk voor de meeste, muv van een paar bij de bar, de donkere man die meestal bij de buitenbar stond is zelfs ronduit onbeschoft en een anti reclame voor het hotel.

Zwembad: goed schoongemaakt iedere dag al is dit ook echt wel nodig gezien de hoeveelheid mensen die er in gaan, soms net een blikje sardientjes.

Receptie: redelijk, bij uitcheck jammer dat er niet gevraagd werd hoe het geweest is en een goede reis terug gewenst. gastvrijheid dus wat minder, maar kan aan betreffende persoon liggen.

Pineda is wat rustiger dan naastgelegen Salou dus dat is op zich wel fijn al was het parkeren van de auto een drama.

All in formule werkt prima en geen negatieve ervaring gehad met dat betalende gasten voorgetrokken werden.

De Russische gasten (die er redelijk veel waren) zeer onbeschoft en asociaal met eten (borden vol en dan vervolgens laten staan) maar overal waar wij ooit geweest zijn ging dit zo met dit volk.

Komt misschien wat zeikerig over allemaal maar dit is hoe het voor ons was.

Voor ons geen Hotel Sol D'or meer iig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Het Management, Directora, 31-8-2017

Geachte Hendriks,

We betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Hopelijk krijgen we kans om u en uw familie nogmaals in ons hotel te mogen begroeten en uzelf de verbeteringen kan waarnemen.

Gezellig hotel

Johan-claes, 27-7-2017

Het is een klein schalig gezellig hotelletje met goede prijs - kwaliteit verhouding.

Het hotel is op wandelafstand van het mooi aflopende strand en is heel rustig gelegen.

Het eten is goed en variabel. De airco in het restaurant is wel storend en staat heel slecht afgesteld. Meerdere mensen zij hier ziek van geworden.

Het personeel aan de bar en restaurant is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gevallen voorwerpen of eten worden direct opgeruimd.

De kamers zijn wel wat verouderd en aan renovatie toe.

De deuren van de meeste kamers klemmen waardoor er wel wat geluidsoverlast is van dicht slaande deuren. Ook aan de badkamer kon je zien dat er renovatie nodig is. Deze was zeer proper maar vertoonde wel wat ouderdoms verschijnselen.

Het zwembad wordt dagelijks grondig gekuist en de omgeving van het zwembad zowel 's morgens als 's avonds waardoor het er zeer net is.

De animatie was zeer goed.

Er zijn meer + dan - punten aan dit hotel waardoor het gezellig vertoeven is hier.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Het Management, Directora, 4-8-2017

Beste Johan,

Hartelijk dank voor uw tijd besteedt aan uw opinie over ons hotel. We voelen ons zeer tevreden na het lezen van uw gevoelens overonze medewerkers. We proberen vriendelijk, efficiënt en hartelijk in omgang met onze gasten te zijn en dit is fantastisch waardoor je zichzelf het gevoel geeft alsof je thuis bent ... hartelijk dank !! In de hoop om u nogmaals van harte welkom in te mogen heten in ons hotel, verblijven we inmiddels met een hartelijke zonnige groet

fantastisch om in dat hotel te zijn.

Antje Noeken, 14-5-2017

Mooi gelegen dicht bij het strand.Zeer vriendelijk personeel.Schone kamers.Lekker eten en voor iedereen wel wat.Rustig hotel en dicht bij Salou.Het strand is een zandstrand aflopend in de zee.De boulevard is dichtbij.De animatie varieert.Ene jaar goed andere jaar wat minder.Wij komen er al 14 jaar.
Gereisd met partner in september 2016
Het Management, Directora, 22-5-2017

Beste,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Hotel Sol d' Or bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Hotel Sol d' Or in La Pineda (bij Salou), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Hotel Sol d' Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Hotel Sol d' Or scoort een 8.09 uit 10 op basis van 152 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: