Hotel Best Hotel Sol d' Or ***

Hotel Best Hotel Sol d' Or ***
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Hotel Sol d' Or*** bij :

142 reviews over Hotel Best Hotel Sol d' Or in het Nederlands

Onze seconda casa (ons 2e (t)huis)

Sina Kemmerling, 12-8-2017

Wij gaan volgende maand al voor de 11e keer naar dit hotel.Dit is een fijn hotel.Er wordt elke dag schoongemaakt.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Het eten is lekker met veel keuze.Dus voor ieder wat wils.Het hotel heeft een mooi zwembad met ligbedden en voor de kinderen een speeltuin.

Er wordt van alles georganiseerd.Voor de kinderen o.a kinderdisco.Voor volwassenen is er ook elke avond wat te doen,zoals karaoke,en spaanse danseressen en o.a muziek.De ligging van het hotel is ook perfect,nabij strand en de zee,en nabij de boulevard van La Pineda.Het strand is mooi zandstrand die langzaam afloopt in zee.Ideaal voor kinderen.Verder ligt Salou 4 km vanaf het hotel en de stad Tarragona ligt op 10 km van het hotel.Er rijden daar lijnbussen en ook de taxi's zijn daar een stuk goedkoper dan in ons land.

Wij voelen ons hier heel erg thuis.Vandaar de titel van dit verhaal dat dit hotel ons 2e (t)huis is in het spaans

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Niet meer voor ons

Hendriks, 10-8-2017

Hotel: duidelijk toe aan grote renovatie en modernisering, alles is zeer verouderd wel schoon maar niet meer van deze tijd en staat op instorten.

Kamer: sterk verouderd, verflaag over verflaag en stukken stuc laten overal los, meubilair uit jaren 80 en zeer minimalistisch. Airco met dikke stoflaag erachter en tevens op de lampen. Verder wel schoon.

Animatie: ondanks niet Nederlands heel leuk voor onze dochter.

Restaurant: eten is ok en veel verschillende dingen maar aangezien hotel te groot is voor de eetzaal stonden er snel lange rijen en was het meer een vreetschuur, meubilair is aan vervanging toe. Ook hier verf over verflaag op de muren.

Personeel: lachen is moeilijk voor de meeste, muv van een paar bij de bar, de donkere man die meestal bij de buitenbar stond is zelfs ronduit onbeschoft en een anti reclame voor het hotel.

Zwembad: goed schoongemaakt iedere dag al is dit ook echt wel nodig gezien de hoeveelheid mensen die er in gaan, soms net een blikje sardientjes.

Receptie: redelijk, bij uitcheck jammer dat er niet gevraagd werd hoe het geweest is en een goede reis terug gewenst. gastvrijheid dus wat minder, maar kan aan betreffende persoon liggen.

Pineda is wat rustiger dan naastgelegen Salou dus dat is op zich wel fijn al was het parkeren van de auto een drama.

All in formule werkt prima en geen negatieve ervaring gehad met dat betalende gasten voorgetrokken werden.

De Russische gasten (die er redelijk veel waren) zeer onbeschoft en asociaal met eten (borden vol en dan vervolgens laten staan) maar overal waar wij ooit geweest zijn ging dit zo met dit volk.

Komt misschien wat zeikerig over allemaal maar dit is hoe het voor ons was.

Voor ons geen Hotel Sol D'or meer iig.

Gereisd familie in augustus 2017

Gezellig hotel

Johan-claes, 27-7-2017

Het is een klein schalig gezellig hotelletje met goede prijs - kwaliteit verhouding.

Het hotel is op wandelafstand van het mooi aflopende strand en is heel rustig gelegen.

Het eten is goed en variabel. De airco in het restaurant is wel storend en staat heel slecht afgesteld. Meerdere mensen zij hier ziek van geworden.

Het personeel aan de bar en restaurant is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gevallen voorwerpen of eten worden direct opgeruimd.

De kamers zijn wel wat verouderd en aan renovatie toe.

De deuren van de meeste kamers klemmen waardoor er wel wat geluidsoverlast is van dicht slaande deuren. Ook aan de badkamer kon je zien dat er renovatie nodig is. Deze was zeer proper maar vertoonde wel wat ouderdoms verschijnselen.

Het zwembad wordt dagelijks grondig gekuist en de omgeving van het zwembad zowel 's morgens als 's avonds waardoor het er zeer net is.

De animatie was zeer goed.

Er zijn meer + dan - punten aan dit hotel waardoor het gezellig vertoeven is hier.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juli 2017

Beste Johan,

Hartelijk dank voor uw tijd besteedt aan uw opinie over ons hotel. We voelen ons zeer tevreden na het lezen van uw gevoelens overonze medewerkers. We proberen vriendelijk, efficiënt en hartelijk in omgang met onze gasten te zijn en dit is fantastisch waardoor je zichzelf het gevoel geeft alsof je thuis bent ... hartelijk dank !! In de hoop om u nogmaals van harte welkom in te mogen heten in ons hotel, verblijven we inmiddels met een hartelijke zonnige groet

fantastisch om in dat hotel te zijn.

Antje Noeken, 14-5-2017

Mooi gelegen dicht bij het strand.Zeer vriendelijk personeel.Schone kamers.Lekker eten en voor iedereen wel wat.Rustig hotel en dicht bij Salou.Het strand is een zandstrand aflopend in de zee.De boulevard is dichtbij.De animatie varieert.Ene jaar goed andere jaar wat minder.Wij komen er al 14 jaar.
Gereisd met partner in september 2016

Beste,

Rob Geus zou hier eens langs moeten gaan....

Monique Haegmans, 14-9-2016

Hotel Best Sol d'Or....verblijf op basis van all inclusive.

Al snel werd duidelijk dat er onderscheid werd gemaakt tussen betalende klanten en de all inclusive gasten. Lange wachttijden en lange gezichten bij het personeel. ( m.u.v. een enkeling) Grootste tegenvaller was het eten. Niet goed doorbakken of half rauw vlees en vis. Koud...en salades daarentegen die gekoeld moesten zijn waren te warm. We zijn allen tijdens ons verblijf n keer hierdoor ziek geworden. Jammer hoor. Ik keek echt uit naar dit verblijf met mijn kinderen. Animatie daarentegen was wel afwisselend, maar hier was niemand talen zoals engels of duits machtig. Russisch en Spaans werd het meest gesproken en dus niet verstaanbaar voor ons. ( voor de kinderen al helemaal niet te volgen) De kamer was proper en ruim. Zou ik hier nog eens terugkomen? Nee!!

Geachte Familie,

Eerst en vooral bedankt om uw opinie achter te laten bij Zoover alhoewel deze niet echt in ons voordeel spreekt, maar ik kan je verzekeren dat we er de nodige conclusies uit zullen trekken om het hotel te verbeteren. Hopelijk krijgen we kans om u en uw familie nogmaals in ons hotel te mogen begroeten en uzelf de verbeteringen kan waarnemen.

Met vriendelijke groet

Het Hotelmanagement

Prijs kwaliteit goed, kan nog beter.

Maarten, 8-9-2016

De ligging perfect, 100 meter van mooi strand. Zee langzaam aflopend fijn zand. Allinclusief perfect en zeer

Uitgebreid. Minpunt als nederlander staat je regelmatig 20 minuten op cocktailtje of eten te wachten. Spanjaarden en betalende gasten gaan voor. Het hotel ziet er wat verouderd uit maar we schoon. Bed is redelijk en kamer voorzien van alles. Annotatie is ons het meest tegen gevallen. Alleen Spanjaarden werden benaderd. De Nederlandse kinderen wisten niet wat er ging gebeuren en haakten na 2 dagen af en vermaakten zich gelukkig met elkaar. Ik ben best wat gewend maar de muziek was vooral s avonds te hard. Om een fatsoenlijk gesprek te voeren moet je een eind bij het podium vandaan gaan zitten. Pedro helaas alleen druk .met populair doen tegen spaanse gasten. Naar kinderen kijkt hij niet om... met een paar verbetering zou dit echt een prima hotel zijn. Wifi in hotel gratie en goed.

Beste Maarten,

Het Hotelmanagement

Niet meer

A everhartz, 6-9-2016

Hotel mooi , personeel onvriendelijk , op djili ,Ryan ,Manuel ,en de meiden in de bediening restaurant , eten niet gaar op de grill met een heel onvriendelijke man, die het klaar maakt. ander eten heel erg lauw, soms koud , animatie spreekt alleen Spaans ,Russisch ,en Frans ,met een beetje Engels , aan de bar worden eerst de Spaanse en de Russische mensen meteen bediend, all inclusief mensen laten ze heel lang staan,,aankomst geen ontbijt , vertrek dag na ontbijt bandje inleveren, ,nogmaals mooi schoon hotel , maar behoorlijk onvriendelijk, voor ons geen tweede keer
Gereisd met partner in augustus 2016

Met vriendelijke groeten

slechter als vorig jaar

Wilbert, 4-9-2016

hotel en kamers waren goed altijd netjes en opgeruimd en gepoetst de ruiling van het personeel heeft het hotel in min ogen geen goed gedaan ik vondt er weinig gezelligheid en de animatie liet ook de wensen over een paar kelner van vorig jaar die waren er nog zoals ook 2 man aan de bar de rest was echt niet gezellig.

was hier terug gekomen omdat het vorig jaar zeer goedt was bevallen maar dat was dit jaar beduidend minder helaas ook weer een aanmerking voor de bar Russen en spanjaarden hebben toch altijd voorrang pluspunt wel is dat het houten barretje nu wel beschikbaar was voor all inn

Geachte Familie,

Bedankt om uw komentaar achter te laten bij Zoover. Het spijt ons ten zeerste dat u niet tevreden was dit jaar maar ik kan je verzekeren dat we er de nodige conclusies uit zullen trekken om dit te verbeteren en krijgen we kans om u en uw familie toch oppnieuw te mogen begroeten ons hotel en uzelf de verbeteringen kan waarnemen.

Groeten vanuit Spanje

Het hotelmanagement

Niet slecht maar er zijn betere hotels!

Kelly, 1-9-2016

Hotel en kamers: Proper maar verouderd en daardoor soms een muffe geur.

Animatie is zwak: zeer beperkt, weinig variatie en ze spreken alleen spaans en beperkt engels.

Zeer vriendelijk personeel.

Zwembad: klein, wel voldoende ligbedden.

Ligging: behoorlijk rustig, kort bij winkeltjes, strand van La Pineda is zeer kortbij, 45 min wandelen naar Salou. Daar waren we echter snel weg door de drukte en dat strand was minder mooi.

Op de aankomstdag krijg je geen ontbijt en op de dag van vertrek krijg je geen lunch en avondeten. Daar zijn ze ook zeer streng in.

We hebben een fijne vakantie gehad maar we gaan nooit meer naar dit hotel.

Gezellig en leuk hotel!

Fam. vd Linden, 26-8-2016

Een leuk en gezellig hotel, met zeer vriendelijke, behulpzame mensen. Het eten was goed en super lekker met elke dag variatie. Complimenten voor het personeel in het restaurant. Ze deden hun uiterste best voor iedereen. De kamers en het zwembad werden elke dag schoongemaakt. Het enige minpuntje was de animatie, welke enkel in het Spaans werd gebracht. Er werd wel iedere dag van alles georganiseerd. Wij zouden zeker teruggaan naar dit hotel mochten we ooit weer naar La Pineda willen gaan. Best Sol D'or, bedankt voor deze geslaagde vakantie.

Beste Familie v Linden,

Gaizka Muñoz

Direkteur hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Hotel Sol d' Or in La Pineda (bij Salou), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Hotel Sol d' Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Hotel Sol d' Or scoort een 8.21 uit 10 op basis van 146 reviews.