Camping 3 / Tres Estrellas ***

5,5

25 reviews over Camping 3 / Tres Estrellas in het Nederlands

Prima uitvalsbasis

Kris, 17-8-2017

Ik ben samen met een vriendin een weekje naar deze camping geweest. We hebben een lekkere week gehad, zonder enige problemen. Nou ja, toen we kwamen was er een kapotte stoel die we vroegen te vervangen en wat ze zouden gaan doen. Dit is echter niet gebeurt, maar we hebben er verder niet meer om gevraagd, dus ik denk dat er anders wel wat geregeld was.

Mooie en ruime tent, wij verbleven in een coco home. Slot is even puzzelen, maar als je die eenmaal weet is het makkelijk. Koelkast en combi-magnetron waren schoon. Echter deed de oven functie iets minder goed zijn werk. Huisje verder was ook netjes. Kussen was dun, maar met handdoeken eronder is het goed te doen. Drukke camping, maar door de overkapping over de coco hadden we veel privacy.

Camping is verder ook best netjes, hier en daar kan er wat worden opgeknapt, maar het was schoon en alles deed wat het moest doen. Douches zijn goed qua temperatuur te regelen. Stopcontacten en spiegels bij de wasbakken. WC papier was op voorraad mocht het op zijn.

Zwembad was netjes en groot, stukken met schaduw en stukken in zon. Gratis ligbedden, die zagen er ook netjes uit. Toiletten bij het zwembad waren ook netjes. Zee goed te bereiken en net strand. Lessen en verhuur van surf(spullen).

Restaurant was deel zelf bediening, deel op bestelling. Goed en lekker eten, ruim aanbod in keuzes. Aardig personeel, was ook veel aan het opruimen en schoon maken. Wifi was alleen bij het restaurant, af en toe niet zo sterk. Winkel had veel aanbod en veel niet tegen qua prijzen. Ook elke ochtend vers brood en zoetigheden. Ook een leuk souvenirswinkeltje, dichtbij de supermarkt.

Receptie niet bijzonder goed of slecht, deden hun werk netjes en hielpen je aardig. Apart hokje voor informatie op de camping, receptie verwijst je bij vragen over omgeving daar naartoe.

Wij voelden ons hier prima op ons gemak, maar je moet geen hoge verwachtingen hebben van de camping. Ook vliegen er veel vliegtuigen over. Wij vonden het wel wat hebben, maar snappen wel als je rust wil dat je dat kan storen.

Bus naar Barcelona was op 8 minuutjes loop afstand, kostte 2,15 euro p.p. heen en ook weer 2,15 euro p.p. terug. Goed om te weten dat je om 22:00 de laatste bus moet halen terug, anders betaal je meer dan 30 euro aan taxi-kosten. Ook is het aan te raden met taxi van vliegveld en terug te gaan. Kost wel 20 euro per rit, maar met koffers kom je niet makkelijk van de bushalte naar de camping.

Kortom, ga hier vooral heen als je een simpele maar complete uitvalsbasis zoekt voor een weekje Barcelona en omgeving! Zonder te veel verwachtingen van tevoren, anders gaat het je tegen vallen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Slapen kwam er niet van

Frans Anthonisse, 28-7-2017

Op doorreis door Spanje op deze kamping uitgekomen. Bij aankomst werden ons de duurste huisjes aangeboden. Na dit te weigeren was er een goedkopere optie mogelijk, met de tijdsdruk die werd opgelegd door het personeel hebben wij hiervoor gekozen om vervolgens 70 euro neer te leggen voor een vierpersoons kamer van 2m bij 4m te krijgen. Vervolgens werden we niet vriendelijk bediend in het restaurant en s'nachts wakker gehouden door het personeel dat om 1 uur midden nacht je uit je bed trommelt omdat ze een rekening van iemand anders missen.

P.S. ben de nacht wakker gehouden door kostende duren.

Gereisd met vrienden in juli 2017

ideale camping voor uitstapje naar Barcelona

Heidi, 19-7-2017

Ideale ligging, dichtbij bushalte naar Barcelona (2,15 p.p.), mooi strand, mooi zwembad en eigen supermarkt op de camping.

Vriendelijk personeel.

Geen overlast gehad van de vliegtuigen.

Taxi van luchthaven naar camping kost ca. 25 euro

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een grote meevaller: aanrader

Margot, 20-6-2017

Na alle slechte reviews die we op internet lazen, hielden we ons hart vast bij het boeken van deze camping. Bij aankomst viel alles 100% mee.

Voordelen:

- gelegen in naaldbos: veel schaduw

- goed sanitair: heerlijke douches en ook stopcontacten

- groot, mooi zwembad met ligstoelen (net nieuw)

- direct aan rustig, schoon zandstrand

- surfschool: ook supboards huren

- veel faciliteiten: supermarkt, restaurant (met mooi terras), midgetgolf

- 5 min. lopen van bushalte, ieder half uur een bus in 20 min. naar Barcelona

Nadelen:

- overdag veel vliegtuigen

- gelegen aan autoweg: vooral de tent/groepsplaatsen liggen vlak bij de weg

- 'gratis wifi' werkt niet

- na ca. 23:00 gaan er geen bussen meer

- in de directe omgeving niks anders dan autowegen, bedrijven etc.

Publiek:

- wij verbleven in laagseizoen: veel Spaanse families

- veel jonge kinderen

- 's nachts is het echt stil (geen muziek e.d.)

Conclusie: geschikt voor citytrippers, niet voor rustzoekers

Gereisd met vrienden in juni 2017

Leuke plek voor gwp met school.

KS, 17-6-2017

Deze camping is een ideale uitvalsbasis om met je leerlingen te verblijven bij een bezoek aan Barcelona.

Direct aan het strand en niet ver van de luchthaven. Op regelmatige basis passeert er een bus naar het centrum van Barcelona. Het grootste nadeel van de camping is dat hij in het verlengde van de vertrekbaan van de luchthaven ligt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Superhandig voor een trip naar Barcelona.

Bomo, 6-8-2016

Het laag vliegen en het lawaai van de vliegtuigen viel ons mee. Sterker nog, we hebben na een dag Barcelona lekker op het strand gezeten vliegtuigen spotten!

Camping is prima, organisatie iets minder. Bushalte naar Barcelona 5-10 minuten lopen (2,10 euro per persoon). De camping was bij aankomst iets duurder omdat men hiervoor extra kosten berekend voor kleine bijzettentjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Slecht

Gerie Robbemond, 2-6-2016

Deze camping gekozen omdat deze de beste mogelijkheid bood om in Barcelona te komen. Goede busverbinding op loopafstand. Ontvangst vriendelijk. Wij hadden een mooie ruime plek vlakbij het strand maar je zal maar in het midden van de camping komen te staan, vreselijk. Daar zijn de plekken klein, erg kort op elkaar tussen de gasten met een seizoensplaats, die zeer luidruchtig aanwezig zijn. Douches zijn goed, water heerlijk warm, zelf te regelen en geen drukknop maar er wordt niet goed schoongemaakt. Met name in het weekend als de seizoensgasten met grote getale komen is het ronduit smerig. Restaurant is een aanfluiting, kunnen niet bieden wat op de kaart staat, tonijnsalade vooraf, tonijn moest je zoeken tussen de grote hoeveelheid sla waar geen dressing aan was toegevoegd. De vervanger (hamburger) was niet gaar en smakeloos, de Franse frietjes hadden het frituurvet amper gevoeld. Het seizoensfruit als dessert was een groene banaan in de schil op een bordje. Bijna alles is ongenuttigd retour gegaan naar de keuken. Is een categorie 1 camping onwaardig, zoals vermeld in de Acsi.
Gereisd met partner in mei 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Fam. Ten Haaf, 5-5-2016

Wij waren hier begin mei met onze twee dochters.

De vrouw achter de balie keek ons niet aan tijdens inchecken, haar toon was buitengewoon onaardig.

Het zwembad, waarin wij hoopten dat de kinderen na het lopen in Barcelona even lekker zouden kunnen zwemmen, was niet open en zogenaamd onder constructie. Wij hoorden echter dat deze al jaren niet open schijnt te zijn! Valse voorlichting dus. Verre van wat de foto op Anwb-site aangaf.

De trampolines in het speeltuintje waren stuk. De sloot naast het zwembad bracht een vreselijke lucht teweeg.

Het sanitair is zeer verouderd en slecht onderhouden. Redelijk schoon, maar meer dankzij het beperkte aantal campinggasten dan dankzij de schoonmaak. De vliegtuigen konden we bijna aanraken.

Busverbinding naar Barcelona prima, alleen het weggetje naar de halte (langs de snelweg!) bij regen moeilijk begaanbaar en in het donker niet verlicht.

Foto's gaan naar de Anwb, want deze camping is absoluut niet hun 3,5 sterren waard!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Veel nachtelijk lawaai, asociale sfeer

Janssen, 20-8-2015

Met de vliegtuigen (elke 5 minuten één) valt best te leven omdat die 's nachts stoppen. Maar wat een herrie. 's Nachts een enorm luidruchtige groep op het strand waar de bewaker (die bij het strandhek staat tot 02.00 u) niet tegen optreedt. De camping heeft een barretje waar een afgrijselijk vals zingende zangeres tot 24 uur in een microfoon blijft krassen. Alsof het elke avond karaoke-avond is.

Er heerst een asociale sfeer. Mensen lopen dwars over je kampeerplek heen, gaan op je terreintje ongevraagd je kraan gebruiken om hun voeten af te spoelen of hun camper tank aan te vullen. Honden banjeren niet aangelijnd rond, poepen ongeveer voor je stoel en een eigenaar die probeert daar stoïcijns mee weg te komen zonder de rommel op te ruimen.

Van de 4 wasmachines die er zijn, zijn er rustig 3 dagenlang stuk. Wij vonden het een ranzige dure bende.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

camping direct aan strand

h, 28-6-2014

geweldige camping, mooie plaatsen, ook met overkapping, wat erg prettig is, wij hadden in juni 38*, ruime plaatsen, prima sanitair, zwembad ging pas open eind juni, jammer. Je loopt zo van de camping het strand op. De bus naar Barcelona stopt op 300 mtr. van de camping. kaartjes voor de busrit door Barcelona met korting te koop aan de receptie.

wel vlakbij het vliegveld, dus overdag overkomende vliegtuigen, maar dat hoor je na een dag ook niet meer. 's nachts wordt er niet gevlogen.

Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping 3 / Tres Estrellas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 3 / Tres Estrellas in Gavà, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 3 / Tres Estrellas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 3 / Tres Estrellas scoort een 5.48 uit 10 op basis van 29 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: