Camping La Mola ***

8,6

9 reviews over Camping La Mola in het Nederlands

Heerlijke camping in de Pyreneeën

Diana, 6-8-2017

La Mola ligt goed, op loopafstand van Espot en is kleinschalig. Op 5 chalets na zijn er alleen kampeerplaatsen, die ruim zijn. De eerste dagen een mix van nationaliteiten, later meer Nederlanders. De aanwezigheid van grote groepen scouts en tieners veroorzaakt geen overlast, maar maakt het gezellig. Het zwembad is best koud, maar lekker. Je kunt er ook tennissen, tafeltennissen en er is een groot voetbalveld. Het sanitair is mooi en blinkend schoon. Dat vind je zelden zo. Het restaurant is niet zo goed, pizza's niet lekker, maar in het dorp kun je goed eten, zeker bij Joaquim (reserveren!). Vanaf de camping en/of Espot zijn veel mooie wandelingen te maken
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk rustige camping in prachtige omgeving

E. Bouwman, 5-8-2017

Camping La Mola is een goed verzorgde, rustige plek om heerlijk te relaxen in een prachtige omgeving.

Wij zaten deze week in een schone, nieuwe bungalow.

De wandelingen naar én vanaf het Estany de Sant Maurici zijn zeer aan te raden.

Maar wil je iets verder van de camping de omgeving verkennen, dan is het ook prachtig wandelen in de richting van Estany de Gerber.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima uitvalsbasis

Fam.Booij, 28-8-2016

Hebben slechts 2 dagen op deze camping gestaan......Waren op doorreis en kwamen uit de heette binnenlanden van Spanje. Door dat de camping op 1200 meter hoogte ligt was het 's nachts erg koud (+/- 9 graden). Gezien wij dit niet gewend waren meteen doorgereisd naar de Dordogne.

De camping op zich was netjes en verzorgt. De wifi was niet optimaal....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Schitterende natuur!

A. van Oosten, 7-9-2015

Wij verbleven deze zomer met onze kinderen van 9, 12 en 16 op deze prachtige rustige camping. Ruime plekken met bomen en schitterende grasmat. Mochten zelf plek uitkiezen en als één niet genoeg was mochten we twee plekken gebruiken! Erg rustig voor het hoogseizoen. Veel Nederlanders was leuk was voor de kinderen. Mooi zwembad, tennisbaan en voetbalveld. Twee grote sanitairgebouwen die brandschoon waren! Prima campingwinkeltje met lekker brood. Leuk restaurant met goedkope lekkere pizza's. Vriendelijke behulpzame eigenaren, maar alleen de receptioniste spreekt goed Engels.

Het regent er wel regelmatig maar daarom is het er zo mooi groen. Het wandelen in het Nationaal Park St. Maurici is een aanrader! Één nadeel is dat je als je geen gebruik maakt van de taxi, je iedere keer anderhalf uur naar het meer toe loopt en dan pas verder gaat wandelen. Wat al snel een wandeling van 7 en een half uur wordt. Tip overnacht in een berghut, want de natuur is schitterend!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Rustige camping met zeer schoon sanitair

DSWM, 2-9-2015

La Mola is een rustige, gemoedelijke camping nabij Espot. De plaatsen zijn ruim, je mag zelf een plekje uitkiezen bij aankomst. Wij hadden een plekje gekozen waar 's avonds helaas niet veel zon was (bleek achteraf), en dan koelt het erg snel af.

Het sanitair is ontzettend netjes, het zwembad behoorlijk fris. Er is een tennisbaantje, een voetbalveld, tafeltennistafels en er zijn wat kleine speeltoestellen. Onze zoontjes konden ook heerlijk dammetjes bouwen in het beekje dat naast de camping loopt. Er waren jammer genoeg niet veel (Nederlandse) kinderen van hun leeftijd (7 en 5).

De eigenaren zijn erg vriendelijk. Het campingwinkeltje biedt een divers assortiment. Het eten in het restaurant is ok maar niet super, daar staat tegenover dat de prijzen ook niet hoog zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

heerlijke camping in een schitterend gebied

Erik Spelt, 9-8-2015

Wij hebben met 3 kinderen (9,11,13 jaar) een week op deze camping gestaan en dat is zeer goed bevallen.

De camping ligt erg mooi en het gebied biedt zeer veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen (mountainbike of racefiets).

Wij waren er in juli er er waren toch nog aardig wat plaatsen vrij. De plekken zijn ruim en hebben veel schaduw. Omdat de camping iets hoger ligt is het er niet snikheet. Toen wij er in juli waren was het prima uit te houden.

De camping is verder rustig. Het zwembad ik keurig. Er is een tafeltennisbaan een klein restaurantje met zeer beperkte kaart en een klein winkeltje. Maar omdat er toch ook aardig wat Nederlandse kinderen waren hebben de kinderen zich geen moment verveeld.

De eigenaresse spreekt heel goed Frans dus communicatie deden we dus maar in het Frans. Dat ging prim. Kortom heerlijke camping om te genieten van de Pyreneeën.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie ruime Camping

Wentzel, 22-7-2014

Camping la Mola is een mooie ruime Camping. De omgeving is bij uitstek een wandel gebied. De camping ligt vlakbij Espot vanwaar je diverse wandel excursies kan doen. Op de camping kan je dan ideaal tot rust komen. Het uitzicht vanaf de camping is al formidabel en er loopt zo'n leuk kabbelend beekje achterlangs waar de kinderen kunnen spelen. Speel kameraadjes genoeg. Wij vonden het de ruimst opgezette camping in de omgeving met ruime plekken. De camping is goed bereikbaar. Er is zo'n 50% begroeiing waardoor je altijd kan kiezen om in de zon of de schaduw te staan. Er zijn meerdere velden. Schoner sanitair heb ik lang niet gezien in prachtig natuursteen, het wordt continu schoon gehouden en er is altijd toiletpapier. De eigenaars zijn zeer behulpzaam, de eigenaresse spreekt goed Engels. Prijs/kwaliteit prima. Er is een gezellige bar. Het menu is beperkt maar wel smakelijk. Mijn zoon liep het water al in de mond. Kortom een ideale camping
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Rust en vriendelijkheid

Peter van Oirschot, 9-9-2013

Zeer relaxte Camping met veeeeeel ruimte , een heel aardige camping bazin die het je naar de zin maakt, en graag van je wil weten wat er verbeterd kan worden aan de camping.

Rust, rust , rust.....tot op zekere hoogte dan.

Door de overvloedige regenval stroomde de bergbeek nogal wild en dat zorgde voor een continue geruis van water...dat was iets minder.

Het eten op de camping viel tegen maar dat was bekend en bestaat uit broodjes en pizza, punt van verbetering .

Winkeltje heeft de nodige basis behoeften en daar kun je bets mee uit de voeten.

In Espot zelf kun je fantastisch geweldig heerlijk eten, een 3 gangen menu incl drank voor 16 euro!!!!! Belachelijk weinig ...en lekkkkkkkkerrrrrrrrr!!!

De omgeving is ronduit sprookjesachtig, mits je van wandelen houdt tenminste anders heb jer er niets te zoeken.

Vooral San Maurici is adembenemend mooi met meer dan genoeg wandelroutes naar de meest mooie watervallen, bergmeren, dalen.

In 2014 is dit weer de camping voor ons .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Oke. Ik beveel

Luiggi, 24-9-2010

Allemaal heel goede, zeer schoon en vooral rustig. Het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Mola in Espot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Mola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Mola scoort een 8.57 uit 10 op basis van 13 reviews.