Villa Don Pedro

Don Pedro

3 reviews over Villa Don Pedro in het Nederlands

geweldige luxe villa met alles erop en eraan !

patricia cornelissen, 20-5-2013

Heerlijke vakantie hier gehad met alle voorzieningen ! Wasmachine, droger, bbq, nederlandstalige tv, allles aanwezig ! Supermarkt om de hoek , dus iedere morgen verse broodjes, en fruitsalades eten terwijl de bootjes aan je voorbij varen ! Ik denk wel de mooiste locatie van Empuria want je ligt op een kruising met aan de overkant ook mooie villa's ! Er is een hek zodat de kinderen niet zomaar bij het kanaal kunnen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Super mooie ligging

Peter, 6-11-2012

Het is een zeer praktisch huis zeker als je een bootje bij hebt waarmee je aan restaurantjes kan aanleggen of cafetjes, echt gezellig.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Geweldig verblijf!

Marieke Meelberghs, 14-10-2012

Super vakantie gehad!

Het immokantoor heeft een vlaamstalige assistent waardoor ze ons vertrouwd het hele huis kon rondleiden. We konden alles aan haar vragen in het Nl, heel gemakkelijk!

De villa zelf was tiptop in orde! Het zwembadwater was heerlijk warm, en dankzij de aanlegplaats konden we onze eigen jetski recht voor het huis aanleggen! Heel leuk de bootjes die passeren langs het kanaal!

Alle voorzieningen waren aanwezig: wasmachine, droogkast, vaatwasser., volledig uitgeruste en gerenoveerde badkamer... er was zelfs sattelliet tv met alle vlaamse zenders

Vele restaurantjes in de buurt geprobeerd, allemaal even lekker! Ook helemaal niet duur! De eigenaars hadden ook enkele kaartjes klaargelegd met tips over restaurants en bezienswaardigheden. De streek is echt de moeite om te verkennen!

Wij zouden er zeker nog eens naartoe gaan!

Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Don Pedro in Empuria Brava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Don Pedro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Don Pedro scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: