Bed and Breakfast Art B&B Punta Pins

Bed and Breakfast Art B&B Punta Pins
Art B&B Punta Pins
9,3

20 reviews over Bed and Breakfast Art B&B Punta Pins in het Nederlands

Een huisje waar je van droomt...............,

Familie Vermeer, 19-8-2017

Wij waren één van de eerste vakantiegangers in Casa de Cabra's. Het nieuwe vakantiehuisje gelegen in de tuinen van PuntaPins.

Het was een verrassende ervaring; een huisje met elementen van 200 jaar geleden verweven met alle gemakken die je graag wilt tijdens je vakantie.

We konden gebruik maken van alle faciliteiten die bij de B&B horen; meeeten met het ontbijt, het zwembad gebruiken en de kinderen hebben naar hartelust geschilderd in het atelier.

We hadden de beschikking over een eigen terras, een eigen parkeerplaats en vééél privacy. Vanf het terras keken we, tussen de palmbomen door, uit op de zee. Af en toe kwam er een kip of een gans aan de deur. Voor "stadse"mensen een hele ervaring.

Kortom; een verbluffende plek, waar je eindeloos kunt mijmeren en tot rust kan komen. Een aanrader voor iedereen die het grootschalige toerisme zat is.....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Superplek!

Annelies, 15-8-2017

Wij hebben genoten van ons verblijf bij Punta Pins! Heerlijke kamer (Silencio) vrije sfeer, alles zeer relaxt. Valerie is ontzettend gezellig en hartelijk. De maaltijden waren heerlijk en we hebben ontzettend genoten van het mooie uitzicht, de prachtige tuin met de mooie cactussen en bloemen, het zwembad en het heerlijke ontbijt. Superfijn om gebruik te kunnen maken van de buitenkeuken, de heerlijke zitjes verspreid over het terrein het enige wat ik heb gemist was een lekkere hangmat maar dat is ook echt het enige ;-) een aanrader voor iedereen die de costa Dorada wil verkennen. De plaatsjes in de omgeving zijn nog echt Spaans en worden niet overspoeld door ladingen toeristen. Bij Punta Pins kun je gratis gebruik maken van fietsen en daarnaast van het atelier. Valerie heeft op deze plek een heerlijke sfeer gecreëerd waar je puur kunt genieten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Valerie heeft zichzelf overtroffen!

Cornelissen, 7-8-2017

Als je een B&B zoekt aan de Costa Dorada Kan ik deze heeeeeel erg aanbevelen. Valerie is er in geslaagd om wederom een fantastische vakantieplek te creëren. Haar nieuwe B&B is een heerlijke plek om een paar dagen of langer te genieten van de Spaanse zon, de Ebro Delta, de lekkere restaurantjes in Ametlla en Ampolla en alles wat dit rustige stukje Spaanse kust te bieden heeft. Super Zwembad, goede voorzieningen, echt uitgebreid ontbijt op het terras of lekker privé op je balkon. Haar motto: Alles mag en niets moet is ook echt zo. Punta Pins ligt op een een paar KM van het dorp el Perello en is daardoor heerlijk rustig gelegen. Valerie kookt erg goed dus ik zou zeker een keer intekenen voor het avondeten. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en voor iets oudere kinderen (vanaf een jaar of 9) is er een, 50 meter van het hoofdgebouw gelegen, super tienerkamer met eigen terras! De honden, kippen, ganzen maken het terrein lekker levendig. 1 nadeel: Je wil nooit meer weg.........
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch we komen zeker terug!!

Annemarie, 15-6-2017

Puntapins is een B&B waar je echt verwend wordt door Valerie. De gezellige, sfeervolle en schone kamers hebben heerlijke bedden en prima douchefaciliteiten. Op het terras of bij het zwembad kan je genieten van een heerlijk ontbijt met een prachtig uitzicht over zee en de Ebro delta.

Echt een aanrader voor al wie in alle rust van zijn vakantie wil genieten. Slechts 15 minuutjes van de Middellandse Zee. Er is genoeg te doen in de omgeving (Ebrodelta flamingo’s, rijstvelden, Prachtige dorpjes).

Wanneer je wilt kan je gebruikmaken van het atelier om heerlijk creatief bezig te zijn, daarnaast is er een grote buitenkeuken waar je zelf kan kokkerellen. Uiteraard is er free wifi en een heerlijk zwembad.

Ook de honden waren van harte welkom wat ons ons verblijf meer dan geslaagd maakte; we komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Oneindig heimwee naar deze adembenemende plek

Catharina Jensen, 31-5-2017

Alles goed: kamers, uitzicht, eten, zwembad, workshops,.bereikbaarheid strand en stadjes.

Niets was niet goed.

Cathy Dietz, 31-5-2017

Een prachtige ligging met uitzicht op zee

fantastisch vakantie adres

janny burggraaff, 29-5-2017

b&b art puntapins is een heel gastvrije villa waar aandacht en service voorop staan je kunt er creatief bezig zijn of lui bij het zwembad genietend van het prachtig uitzicht over zee en ebro delta omliggende plaatsen nog echt karakterestiek Spaans en de kokkin is geweldig wij gaan zeker terug
Gereisd met vrienden in mei 2017

Een sprookje aan de Spaanse kust

Loog Landaal, 23-5-2017

Wat een héérlijke plek om te zijn. Gastvrouw Valerie doet er alles aan om je verblijf geweldig te maken. Zij heeft in Punta Pins een heerlijk relaxte sfeer gecreëerd waar eigenlijk alles mogelijk is. Overal zie je de zee met de Ebro Delta. Kustdorpjes en boerendorpjes zijn vlakbij. Rondom het huis is enorm veel ruimte. Er is voor iedereen wat te doen of niets te doen ;-)

De kamers hebben veel sfeer. De buitenkeuken is een feestje. Het atelier binnen biedt vele mogelijkheden.

Wij hebben ons stekje gevonden!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Een fantastische plek om vakantie te vieren

Elo Swinkels, 17-5-2017

Valerie kan op onnavolgbare wijze een sfeer creëren, waarin iedereen, jong of oud, zich helemaal op zijn/haar gemak kan voelen. Alles mag, als het maar leuk is.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

geweldige B&B

Marietje de Vos, 7-5-2017

Prachtig gelegen, sfeervol ingericht! Mooi uitzicht!!!

Warm welkom door Valerie!

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Art B&B Punta Pins in El Perelló, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Art B&B Punta Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Art B&B Punta Pins scoort een 9.27 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: