Vakantiehuis 123 Casitas

8,4

40 reviews over Vakantiehuis 123 Casitas in het Nederlands

Helaas benedenmaats.

Geert, 14-8-2017

Het spijt ons te moeten zien dat het aanbod van 123casitas niet meer is wat het was. In tegenstelling tot een eerdere ervaring met een behulpzame en warme ontvangst belandden wij dit jaar in een huisje waarvan de douches aan alle kanten lekten, de warmwatervoorziening slecht was, het zwembad en omgeving slecht onderhouden, de bedden en beddengoed van slechte kwaliteit, enzovoorts. Vakantie vieren in een beetje spartaanse omgeving ligt ons wel, maar we hadden nu het gevoel in een morsig studentenhuis terecht te komen. Jammer, want we weten dat het onder de vorige eigenaars wèl tof kon zijn.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geen aanrader

Jeanine, 2-8-2017

In juli hebben we twee weken in het huisje Casa Roca vertoefd. M.u.v. de omgeving is het huisje geen aanrader. De bedden waren klein en de matrassen slecht. Deze roken bovendien naar vocht. In huis zaten veel pissebedden en spinduizendpoten, die we helaas ook regelmatig in onze bedden vonden ondanks het vele luchten. De koelkast koelde nauwelijks en rook bovendien naar vis.

Het huisje was net overgegaan naar nieuwe eigenaren, dus wie weet staan deze punten nog op de planning voor verbetering.

Gereisd familie in juli 2017

Na 3 weken wilden we niet meer naar huis....

Jan-Paul, 3-8-2016

Als je houdt van veel vertier en rumoer kies dan niet voor casa can drago of 1 van de andere huizen van 123casitas.

Wat wij hier gevonden hebben is rust, ruimte, gastvrijheid, authenticiteit, natuur, genot etcetera.

Het zwembad is heerlijk, de omgeving fantastisch. Het is toch geweldig om een berg in je achtertuin te hebben die je gewoon op kunt lopen en dat je dan uitzicht hebt op de Ebro-delta.

Gereisd familie in juli 2016

top natuur eten drinken perfecte locatie

Bart, 13-3-2016

Dat je minstens 8 kilometer moet rijden voor een disco vinden wij prima

ik kan niks verzinnen wat slecht was misschien de onweersbui tijdens San Juan

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijk. Prima uitvalsbasis

Ina & Frank, 10-11-2015

Mooie locatie, tussen olijf- en amandelbomen. Anke & Paul prima gastgevers.

Goede uitvalsbasis voor strand en bergen. Aanrader: fietsen door de tunnels van de Via Verde (oude spoorlijn in de bergen). 45min van Taragona. Vakantie tussen de Spanjaarden en Catalanen, bijna geen andere talen gehoord.

Gereisd met partner in november 2015

Superfijn!

Familie Tims/van Gerven, 25-10-2015

Heerlijke, betaalbare vakantie accommodatie waar we ook welkom waren met een hond. Welkomst was hartelijk, heel veel ruimte om de huisjes heen zodat je echt een prive stukje hebt, Strandjes dichtbij, mooi en rustig, leuke uitstapjes en steden (tortosa, tarragona)

We komen hier zeker nog eens terug. Heerlijke vakantie gehad,

Gereisd familie in juli 2015

Het was een fantastische vakantie.

Sandra Moens, 7-9-2015

Wij verbleven in casitas uno, een heel gezellig en net huisje met een zeer mooi terras. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Rondom zeer veel rust en ruimte, een mooi zwembad en hele fijne eigenaars. Die je met raad en daad bijstaan als je er om vraagt. De paella-avond was lekker en gezellig. Er is wifi, geen vaatwas maar dat mis je niet. Onze kinderen waren er heel happy en genoten van het domen en de heerlijke stranden. Een zeer geslaagde vakantie. De hond en de kat maken het plaatje compleet.
Gereisd familie in augustus 2015

heerlijk!

Cecile, 15-8-2015

Ons verblijf was heerlijk. Het zwembad, wat je vaak voor jezelf had, was geweldig voor de kinderen. Het is heerlijk rustig gelegen met veel privacy, maar je kan toch altijd terecht bij de eigenaren die ook Nederlands preken en je alles over de omgeving kunnen vertellen. In de omgeving is ook voldoende te doen en zien. De stranden zijn ook nog lekker rustig. Prima plek voor mensen die niet van massatoerisme houden.

In één woord: geweldig!

Shahien, 26-7-2015

Prachtig gelegen huisje 'Can Drago' is een van meerdere huisjes op het grote terrein. Ruime overdekte buitenruimte. Gelegen in een olijvenboomgaard, waarvan de olie heerlijk zacht smaakt. Geen moderne villa maar een karakteristiek huisje voor de liefhebber van eenvoud. Rustige omgeving, weinig toerisme, de sterrenhemel is goed te zien.

's Morgens wakker gemaakt worden door de rijzende zon om in het nabij gelegen dorp een heerlijk kopje koffie en broodje te eten. In de buurt kun je een mooie wandeling maken of andere activiteit te doen.

Gastvrouw en -heer, Anke en Hans, zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Fijne mensen die er alles aan doen om je een fijne vakantie te bezorgen.

In de omgeving zijn genoeg goede restaurantjes waar je tegen Spaanse tarieven lekker kunt eten.

Als je er echt uit wil zijn dan is lukt dat hier prima.

adembenemende omgeving

Inge, 28-6-2015

Vakantiehuis casita 2 is een mooi, schoon ruimtelijk huis. Maar de locatie is het meest geweldige aan dit huis. Met een prachtige berg en olijfbomen in de achtertuin kun je optimaal van de stilte en rust genieten. Als je erop uit wil, kun je naar het dorp lopen om naar wat te drinken, eten of zelfs naar de bioscoop! Het is kortom een geweldige plek en ook supervriendelijke en behulpzame mensen.
Gereisd met vrienden in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 123 Casitas in El Perelló, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 123 Casitas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis 123 Casitas scoort een 8.39 uit 10 op basis van 40 reviews.