Hotel Novotel Barcelona Cornella ****

Novotel Barcelona Cornella

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Novotel Barcelona Cornella bij:

9 reviews over Hotel Novotel Barcelona Cornella in het Nederlands

+ Zwembad en speelmogelijkheden

+ schoon

+ service

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Houden de mensen voor de gek!

Nance, 29-4-2016

Hebben n executive room geboekt via de site mooiere kamer dan superieur room voor 40,00 meer komen we in t hotel aan zeggen ze dat deze kamer helemaal niet in hun hotel is maar dat t n foto is van n ander hotel!!! Hoezo mensen voor de gek houden dus kregen we gewoon n superieur room met badjas en wat drinken voor 40,00 meer nou voor ons nooit meer dit hotel!! Hebben onze klacht aangehoord maar niets meegedaan... Mensen boek dit hotel niet want ze liegen je glashard toe!!!
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Netjes en verzorgd hotel

ronniemarjan, 27-8-2015

De kamers zijn erg schoon. Personeel bij de receptie is vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Prima hotel met zwembad

Pedro, 21-8-2015

Wij hebben hier 1 overnachting gedaan omdat we een vroege terugvlucht hadden.

Hotel is zeer gunstig gelegen tov het vliegveld El Prat, ongeveer 10 minuten.

Verder keurig hotel, schoon met een prima zwembad en handdoeken die je ter plaatse krijgt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachig hotel

IvoMachielse, 26-10-2014

Wij zijn een weekend in Barcelona Cornelle geweest. Een mooi hotel met lekker eten en drinken. Het hotel is erg kindvriendelijk, ook is de service erg goed. De personeelsleden zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam. Helaas wel jammer dat onze kamer erg klein was, de badkamer was wel erg ruim en erg schoon! Ook ligt het hotel een beetje ver vanaf het centrum van Barcelona, maar een halve kilometer lopen naar Almeda station en je bent binnen no-time in het centrum. Erg leuke citytrip gehad!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Novotel Barcelona-Cornella

jlsreingoud, 15-8-2013

Betreft een hotel in een buitenwijk van Barcelona. Op loopafstand bevinden zich de metro, Cortes Ingles en een mega supermarkt. Tegenover het hotel bevinden zich eetgelegenheden waar de Spanjaarden zich na zevenen nestelen met de kinderen om te eten, drinken en te praten op zij Spaans: druk en met veel handgebaren.

Een goed hotel, goede service en zeer nette kamers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Novetel

Tim, 8-11-2012

Na een verblijf van 1 maand hier, heb ik vastgesteld dat de menu in het hotel hier niet uitgebreid genoeg voor is. De service is zeer goed.

Receptie en garcons zijn enorm behulpzaam.

Qua ligging voor Barcelona te bezoeken, is dit net iets te ver. Gelukkig had ik een huurwagen. Als je met de taxi gaat, ben je ong. 15€ kwijt tot aan het begin van La Rambla. (rit van 10-15 Min)

Te voet ben je wel vrij lang onderweg als je afhankelijk bent van het openbaar vervoer.

Je zit net buiten de grote stad, dus veel geluidsoverlast heb je niet. Het zwembad is ook mooi en verzorgd.

Gereisd zakelijk in januari 2012

Cornella Almeda Barcelona

jlsreingoud, 30-8-2012

Erg leuk hotel. Zeer kindvriendelijk. Op 5 minuten lopen een hartstikke mooi plein en ook nog de El Corte Ingles. De ligging is goed. Met de auto is het centrum van Barcelona in minder dan tien minuten bereikbaar. Met de metro vanaf halte Almeda ben je voor €2!! binnen 15 minuten op Place D'Espagne en Montjuic.

Minpunt is wel de wifi verbinding, maar dat mag de pret niet drukken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

z'n geld waard

Fam. Van Dalen, 12-8-2008

Dit hotel ligt in een rustige buurt op ca 15 minuten rijden van het centrum van Barcelona. Het is z'n 4 * zeker waard.
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Barcelona Cornella in Cornella de Llobregat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Barcelona Cornella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Barcelona Cornella scoort een 7 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: