Hotel Gran Europe ****

7,8

54 reviews over Hotel Gran Europe in het Nederlands

Leuke plek voor rust!

Sil en Bob, 6-9-2017

Hotel heeft een prachtige ligging aan het zandstrand. Deze loopt langzaam af in zee. Ideaal voor kinderen.

Hotel was vorig jaar beter. Animatie apparatuur viel steeds uit ( nieuwe betere apparatuur halen) wat voor irritatie zorgde. Joël van de animatie deed Super zijn best ( heel goede animator, oog voor de gasten). Kom Augustin maakte de lekkerste tapas in California Bar. Echt superrr, culinaire rondleiding door Catalonië!. Verder Anastasiya en José Luis zeer professionele bediening. Kortom houd je van rust dan is Coma Ruga the place tot be!

Gereisd met partner in augustus 2017

Schitterend hotel aan het strand

Truus van der Wal, 22-6-2017

Mooi ruime kamer met grote bedden en heerlijke maaltijden.

Na half september is het seizoen hier over.

Gereisd met vrienden in september 2016

Nooit meer

Hollander, 19-8-2016

Personeel incl manager mega onvriendelijk nooit een goede dag.Het personeel in t rest. Was wel vriendelijk helaas een grote vreetschuur met oostblokkers en een hoop geschreeuw. Eten was regelmatig lauw. Wij waren er 3 weken er was nauwelijks variatie. In een week 3x tortillas bv. All in is t niet waard een barretje open naast t zwembad tot 1830 daarna in t naast gelegen tapas restaurant het is met je all in echt een mega eind naar zee lopen voor je drank. Kamer oud en smerig onafgewerkte stpcpntacten etc. In t begin giga veel herrie op de 1e verd. Bleek technisch iets te zijn iedereen klaagde na dagenlang zeuren eindelijk iets aan gedaan. Speeltuin niet gezien. Tennisbaan ook niet. complex ligt aan de blvd elke avond leuk marktje voor de deur. Absoluut geen 4 sterren! Openbaar parkeren zelden mogelijk dus verplicht €12 per dag in garage en ook daar meerdere malen schade door toedoen van andere.
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Europe bij:

zeer goed,voor herhaling vatbaar, wij gaan weer

heuten-van gelder johnny-jenny, 27-7-2016

prima hotel met heerlijk uitgebreid eten,zeer veel keuze en om de dag een thema avond, vlees en vis in overvloed. all in was super voor spaanse normen. we kwamen niks te kort, personeel deed zijn best om ons zo goed mogelijk te bedienen, ze probeerden ook om met ons te communiceren, in alle mogelijke talen. dit kan je niet van alle hotels zeggen. s, avonds een zeer gevarieerde animatie voor jong en minder jong.enkel de kamers waren het mindere aspect, de vloeren werden niet grondig gepoetst. bedden wel ok, douche ook ok.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

wij nooit meer

F.Verschoof, 26-6-2016

Goed:

De ligging een 10

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, spreken goed Engels.

Volgens mij zeer kind vriendelijk.

Animatie voor kinderen was goed.

's avonds muziek op het terras, was prima.

Er is een zwembad, schoon, wel aan de kleine kant.

Niet goed:

kamer niet schoon

Kamer lag tapijt wat stuk was.

Wij hadden een suite was erg groot maar zeer oubollig.

Gordijnen stuk, tapijt was rafelig en stuk.

Staat een halve bar in de woonkamer Stuk en verder niet bruikbaar.

eten was lauw warm of koud.

vreetschuur, waren zeer veel Oostblokkers, die zich volvreten en zeer ook veel op hun bord lieten liggen, zeer ongemanierd, eerst zij dan de rest.

hadden zeezicht 1e etage.

onder ons een ijzerendeur zodat men naar het strand kon,van 09.00 uur tot 21.00 uur open,moest met je kamer kaart, u begrijpt het al, per uur ongeveer 40 keer kleng, wordt je niet vrolijk van.

Als je dan toch nog naar dit hotel wilt, neem geen suite en geen all-in.

het geld voor de suite is het niet waard en voor weinig geld kan je buiten het hotel veel beter eten.

Gereisd met partner in juni 2016
Raül Chamorro, Responsable IT, 29-6-2016

Dear guest,

Thank you for choosing our hotel for your holidays and thank you for making some points as we like to hear our guests’ feedback in order to improve ourselves. We will do our best working in this points.

Kind regards.

Hotel Manager

Mooie ligging, maar toch enkele minpuntjes

Ellen, 18-6-2016

Pluspunten:

- Mooie ligging, kamers met zeezicht hebben een prachtig uitzicht.

- Leuke promenade, waar je leuke wandelingen kan doen en iets kan drinken op een strandbad.

- Rustige ligging, strand is ook erg rustig. Ideaal om tot rust te komen.

Minpunten:

- Wij hadden een suite: Geen minibar, wel een koude lege frigo, eerste suite die we hadden was Vuil en oud ( vast tapijt is na jaren kuisen zonder stofzuiger, wat dat hebben ze niet, erg vies). Safe is er maar kan enkel gebruikt worden tegen betaling.

- kindvriendelijkheid: er zijn maar 3 kinderstoelen in het hele hotel..

- Ontvangst en gastvrijheid: geen goedemorgen, geen lachend gezicht. Op de kamer moet je maar je plan trekken: geen info over hotel en faciliteiten..

- Te betalen strandstoelen en zonnescherm.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016
Raül Chamorro, Responsable IT, 29-6-2016

Dear guest,

Kind regards.

Hotel Manager

Fijn hotel

Sascha, 18-9-2015

Gemoedelijk hotel in rustige badplaats. Hier helemaal tot rust gekomen. Het hotel ligt direct aan het prachtige strand en boulevard. Kamer is zeker in orde met zeer grote bedden, prima badkamer, fijn balkon en koelkastje.

We hadden halfpension. Zowel ontbijt als avondeten veel keus en lekker. Het hotelpersoneel en met name de restaurantmedewerkers zijn hardwerkend en erg vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2015

Prima hotel

Els Zeegers, 2-9-2014

Ligt in rustige omgeving direct aan een geweldig groot strand, personeel zeer klantvriendelijk en behulpzaam, eten voor elk wat wils en van goede kwaliteit, kamers worden prima schoongehouden. Mooie wandelboulevard aan achterzijde. Wij gaan hier zeker nog eens naar terug.
Gereisd met partner in juli 2014

Voor herhaling vatbaar

Annemie & Johan, 31-7-2014

Dit hotel overtrof onze verwachtingen. Het is gelegen vlak naast een mooie wandeldijk en een groot rustig zandstrand. Onze kamer was zeer ruim en proper met 2 dubbele bedden en een groot balkon met zijdelings zicht op zee. Er was een vrij te gebruiken koelkastje aanwezig. De badkamer was goed onderhouden. Dagelijks werd er gepoetst en werden de handdoeken ververst. 1x per week werden de beddenlakens vernieuwd. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Het eten was wel lekker maar echter niet genoeg gevarieerd. Er werd wel voortdurend aangevuld zodat er nooit een tekort was.

Voor oudere kinderen is deze badplaats iets te rustig. De animatie 's avonds en overdag maakte echter veel goed. Alsook de gratis wifi in het hotel en op de kamer.

Enige minpuntje : er zijn te weinig ligzetels aan het zwembad met het gevolg dat men begon zetels te "reserveren" met een handdoek. Dit werd echter zeer gepast opgelost door de redster.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

goed hotel op enkele minpuntjes na

denis_verdonck, 30-10-2013

all- in is vrij basic geen cava en lang wachten op de drankjes voor elk drankje moet je een bonnetje aftekenen . De kamer was zeer groot en proper maar spijtig was er hier geen terrasje aan enkel een raam daarvoor geef ik maar een 7 , badkamer ook groot en de hal was apart van de kamer met grote kast voorzien dit was allemaal zeer oke . De animatie was hier wel heel goed maar je moest wel zien dat je er zeker vroeg bij was anders had je geen plek meer (ze waren wel super voor de kinderen het animatieteam)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Europe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Europe in Comarruga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Europe scoort een 7.76 uit 10 op basis van 54 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: