Camping Castell Mar ****

Castell Mar

40 reviews over Camping Castell Mar in het Nederlands

Verschrikkelijk nooit meer

V kessel, 3-8-2017

Wat een verschrikkelijke camping onvriendelijk alleen maar Fransen spreken geen andere taal, het huisje was erg vies beddengoed moet je huren als je snachts wil aanrijden ben je je borg kwijt ronduit verschrikkelijk
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Kleine plek voor een nature habitat

Linda en Michel, 30-7-2017

De gehuurde tent was smoezelig, de douche/wc zat in een soort van dixie. En de bedden + matrassen waren wel aan vervanging toe.

Personeel bij de receptie was vriendelijk, helpen je goed. Wij hadden ook de hond bij ons, het strand was niet echt op loopstand. Het was heel warm dus dan loop je niet graag met al je spullen 1,5 km. We moesten steeds met de auto naar het strand.

Gereisd met partner in juli 2017

Wij vonden het een fijne vakantie

Jolanda, 10-8-2016

Het personeel deed hun best het schoon te houden, maar toen er meer fransen kwamen werd het viezer, dus aan wie ligt het dan😉met al een super vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer

Corina, 13-9-2015

Wij verbleven met onze hond in een gehuurde mobilhome.

Mobilhome was vreselijk smerig, vol met vlooien, douchebak gescheurd, raam slaapkamer hing los, slecht bed met vlekken etc. etc,

Klagen heeft geen nut, receptie verwijst door naar beheerder, beheerder spreekt alleen Frans, wij niet.

Natuurpark: een verharde weg met verkavelde stukken prive grond. Zodra je daarvan afwijkt tref je zwervers, verwilderde honden en verdere dingen waarvan je niet wilt weten wat het is.

Strand is super. Dicht bij de camping. Alleen het hondenstrand (wat voor ons 1 van de redenen was om voor deze camping te kiezen) is ruim een kilometer verderop. Dus mocht je met de hond gaan, verwacht niet dat je zo het strand op kunt.

Gasten bestaat voor 80% uit Fransen, 15% Spanjaarden en 5% overig.

Mocht je iets buiten de camping willen doen heb je een auto nodig ivm afstanden.

Voor ons absoluut nooit meer deze camping

Gereisd met partner in september 2015

1e keer vakantie op een camping is goed bevallen

John, 29-6-2015

2 kleine minpuntjes waren de geiser viel continu uit . wat hinderlijk was tijdens het douchen. De bedden zijn 70 of 140 x 190. is voor mij met mijn 1.90 aan de kleine kant.

voor de rest een hele fijne en rustige camping. er waren ook veel honden. wat ik persoonlijk erg leuk vond.

Gereisd met partner in juni 2015

Prima maar erg Frans/spaans

Esther Franssen, 12-8-2013

Wij hebben met de caravan op Castell Mar gestaan, helaas voor onze zoon van 8 veel Franse kinderen, animatie is voornamelijk ook Frans. Moet wel zeggen dat personeel erg aardig is. Zwembad is vernieuwd en is prima, niet al te groot. Op het moment dat wij er stonden was er een evenement voor Fransen op de camping waardoor het af en toe wat rumoerig was maar na 1 x een opmerking werd er rekening mee gehouden. Strand lopend te bereiken, wel vaak flinke golven, met name na 3 uur stak de wind op. Sanitair werd goed onderhouden, personeel deed echt hun best maar is wel verouderd, dat zou echt wel aandacht kunnen gebruiken. Al met al een prima camping, overzichtelijk vooral voor kleinere kinderen, wij hadden een mooie schaduwplek (plaats 307)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

leuke plek voor herhaling vatbaar

mirjam, 31-8-2011

Wij zijn begin Juli geweest met 2 personen, mooie camping en fijne ligging direct aan strand. We hadden via camping houten huisje gehuurd. ( 5 pers) Was niet erg schoon maar valt mee te leven, waren volgens mij eerste bewoners dit seizoen. Alles aanwezig in het houten huisje met schaduw terras door boom en overkapping. Wij hebben fietsen gehuurd en alles makkelijk bereikbaar met fiets. Camping winkel klein maar wel veel aanwezig, maar ook grote supermarkten in omliggende dorpen. Strand te voet bereikbaar en erg schoon en strandwachten en strandtenten aanwezig. Personeel erg vriendelijk en camping werd goed schoon gehouden, wij hebben een hele leuke vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in juli 2011

Mooie kleinschalige camping aan het strand

Hans, 23-5-2011

Leuke kleine camping direct aan het strand. Ideaal voor mensen die niet van massa toerisme houden. Schoon sanitair en vriendelijk personeel.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2003

Mooie kleinschalige camping aan het strand

Hans, 23-5-2011

Mooie kleine camping met voldoende ruimte rond de caravan. Wij hadden een stacaravan van TO. Schoon sanitair en vriendelijk personeel. Ideale camping voor mensen die niet van massatoerisme houden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2003

Toplocatie!! maar....

Marcel, 17-8-2010

deze zomer voor de 6e maal achtereen op deze camping gestaan. Helaas, zoals vaker hier opgemerkt, komen er elk jaar weer meer Fransen. Haast geen Nederlanders meer. Voor de rest een toplocatie; zee, strand, mooie dorpen Rosas en Empuriabrava en heel veel supermarkten in de omgeving (ook Lidl en Aldi). Zwembad en sanitair niet meer van deze tijd. Speeltuin stelt niets voor. Voldoende animatie alleen niet in het Nederlands. Jammer jammer, als de eigenaar de boel gaat renoveren heeft ie een topcamping. Dit was in ieder geval de laatste keer voor ons.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Castell Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Castell Mar in Castello d'Empurias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Castell Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Castell Mar scoort een 6.01 uit 10 op basis van 61 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: