Hotel Playafels ****

Matig

4 reviews over Hotel Playafels in het Nederlands

Erg duur

emma_steentjes, 12-7-2012

Het hotel ziet er netjes uit, ligging (aan het strand) is ook erg mooi.

Omdat wij met het gezin waren (4 pers) werden we in de appartementen achter het hotel geplaatst. Die zijn helaas een stuk minder mooi!

Wat ons ook heel erg opviel is dat niemand in of rond Barcelona engels spreekt! Zelfs niet op het vliegveld. het appartement en het hotel is wel schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Fantatische plek

S.J. Eijgenram, 19-9-2011

Hotel ligt direct aan het strand en heeft ook een tuin met zwembad
Gereisd met partner in augustus 2011

Prima voor strand- en stadvakantie.

walter, 25-8-2011

Hotel Playafels ligt in het centrum van Catellplaya aan zee en zeer centraal. Het ontbijtbuffet is compleet en het personeel erg vriendelijk. Met de (huur)auto ben je in een kwartier in hartje Barcelona. Op het schone strand zijn leuke barretjes waar je tot 's-avonds laat terecht kunt voor een drankje tegen werkelijk lage prijzen. Er zijn vele restaurants met een zeer gevarieerd aanbod van toeristenhap tot Catalaans en ook die weer heel redelijk van prijs. Het achterland biedt veel fraais dus een aanrader voor een strandvakantie waar je ook mogelijkheden hebt voor uitstapjes. Luchthaven om de hoek dus....
Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Playafels bij:

Hotel op het strand, heerlijk!

Marieke uit Voorburg, 25-6-2008

Heerlijk ontbijt, mooie kamers; zorg dat je er een met uitzicht op zee krijgt. Fijn zwembad. Soms wat lawaaiig als er een echte Spaanse bruiloft is in het weekend. Vlak bij het (vliegveld van) Barcelona, met de trein bereikbaar. Binnenkort ga ik er voor de derde keer heen.
Gereisd familie in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Playafels bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playafels in Castelldefels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playafels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Playafels scoort een 4.73 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: