Aparthotel Voramar ***

Voramar

58 reviews over Aparthotel Voramar in het Nederlands

Tegenvaller

Joan, 6-10-2017

Appartement prima, schoonmaak goed, ligging qua strand fijn. In de directe omgeving valt niets te beleven. Het ligt wel vlak aan de boulevard, maar hier zijn geen barretjes of restaurantjes te bekennen! Het is toch echt een half uur lopen naar Cambrils. Het personeel komt over het algemeen niet echt vriendelijk over, dit kan aan het ontbreken van de Engelse taal liggen. Het eten viel erg tegen. Er werd veelal fantasieloos en flauw gekookt. Een heel verschil met de Turkse buffetten. (er stonden overigens geen zout/peper vaatjes op tafel, erg onhandig!) Opvallend veel kleine kinderen met het daarbij behorende geschreeuw/gehuil. Elke avond werd er voor de kinderen wat georganiseerd, maar mondjesmaat wat voor de volwassenen. Zelfs een gezellig (achtergrond) muziekje ontbrak op het terras. Deze werd overigens rond 21:30 uur opgeruimd, of er nog mensen zaten of niet! Wij kregen zelf het idee, dat het vooral niet te gezellig mocht worden! Heel erg jammer, want als het beleid meer gericht was op het inspelen van de volwassen gasten, dan zou er veel meer uit te halen zijn.
Gereisd met partner in september 2017

voor ons geen rust

j.meinardi, 6-10-2017

Wel goed:

- appartement heel schoon., elke dag werd er schoongemaakt en nieuwe handdoeken

- prima bedden

- mooi zwembad

- dichtbij mooi strand

- vriendelijk personeel

- Cambrils leuk plaatsje

Minder goed

- geen airco in het appartement

- eten in buffetvorm was matig. Geen garnalen of zalm. Wel andere goedkope vissoorten en goedkope vleessoorten. Vlees was altijd taai. Kip en hamburgers wel goed.

- Wij kregen eerst een appartement aangewezen in blok 'C' op de begane grond vlak voor een hoge heg met een zeer luidruchtige airco installatie van de keuken. Wij vroegen direct of er niet iets anders was. Toen kregen we een appartement aan de buitenkant van blok D. boven het restaurant op de derde verdieping. Wel een heel klein stukje zeezicht maar een herrie!! De grote lege flessencontainer waar s'middags en s'avonds heel veel flessen in werden geworpen en lege kratten die gevuld werden..Als de container geleegd werd was het helemaal oorverdovend. Bovendien aan een drukke weg waar veel bussen reden en s'nachts door de vuilnisdienst containers werden geleegd...Als klap op de vuurpijl een groot en druk gezin in een huisje naast het complex waar regelmatig luidruchtig werd gepraat en gegeten etc. Als je rust gewend bent moet je niet in blok D zitten. Ik heb in al mijn vakanties nog nooit zoveel herrie meegemaakt.

Gereisd met partner in september 2017

Ervaring Voramar

Silvia, 3-8-2017

Het aparthotel is voornamelijk spaanstalig. Van al het personeel konden er maar 2 engels. De rest deed geen moeite om je te verstaan. Daardoor voelde wij ons niet welkom. Huur voor een kluisje voor 2 weken is € 60,00 + € 10,00 borg en ze adviseerde ons dit niet te doen omdat het hotel veilig is. Het eten is voor ieder wat wils en goed, maar wat een herrie daar met erg veel krijsende kinderen (heel veel kinderen o t/m 4 jaar). Animatie is alleen in het spaans. Als je een fiets elders voor meedere dagen huurt dan moet je de fiets parkeren op je balkon, dit mocht niet bij hun op de parkeerplaats. Kamer is heel schoon, maar je had maar 4 messen, vorken, lepels, glazen en 1 steel pannetje. Douche is gevaarlijk, omdat het iedere keer van ijskoud naar bloedheet ging. Wifi deed het amper, dit om betaald wifi te promoten. Het strand was heerlijk dicht bij. Het busvervoer tussen Cambrils en Salou is goed.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Volgend jaar weer!

Annie RB, 3-8-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer lekker eten, dicht bij de promenade.

Ook technisch personeel vriendelijk, snel en bekwaam. Het zwembad wordt 's avonds keurig netjes met hekjes afgezet zodat niemand per ongeluk erin kan sukkelen. Er mag 's avonds ook niet meer gezwommen worden na 19.00 uur. Alles wordt goed schoon gehouden. Geweldig hotel!

Gereisd met partner in mei 2017

Veel te druk

Jessie Jacobs, 24-7-2017

Luide muziek, lawaai tot middernacht
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

zeker voor herhaling vatbaar

Maria, 21-6-2017

Leuke appartementen die goed werden schoongemaakt. Wel heel erg basic benodigdheden, 4 lepels, vorken, messen. 1 klein kookpannetje voor het water.

Geen broodmes en snijplank, en dat met een heerlijk bakkertje -in supermarkt- die erg vers brood verkocht. Maar als je een pan vraagt om te bakken wordt die nog eerder gebracht dan dat jij weer in je appartement bent, geweldig.

Hadden de pech aan de achterzijde te zitten zodat we alleen ochtendzon hadden, maar daar stond tegenover dat het wel heerlijk rustig was in de ochtend en avond.

Als je van wandelen houdt zit je hier helemaal goed ongeveer 4 km tot in de centra van cambrils en van salou. Heerlijk lopen langs de boulevard.

Drankjes bij het zembad zijn lekker en erg voordelig en worden door hele vriendelijke, lieve meiden gebracht.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Al jaren met plezier

Yvonne, 1-5-2016

Kamers simpel maar zeer schoon. Ligging ideaal bij het strand, ver genoeg van Salou...:-). Personeel zeer vriendelijk.

Niet goed... de kinderen die herrie maken, maar ja, daar kan het hotel niks aan doen. Dat ligt aan de ouders..Eten is simpel maar goed. als je geen zeurkous bent, is er voor elk wat wils.

Gereisd met partner in oktober 2015

Fantastisch Appart Hotel.

Toon Wilbers, 1-5-2016

Kamers,en het goede en vriendelijk personeel we vonden het geweldig.
Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk

Willy, 30-7-2013

Wij gaan er dit jaar voor de vierde keer naar toe en ik moet zeggen het is er heerlijk vertoeven, vriendelijke mensen, goed eten en lekker dicht aan zee.

Het kan er inderdaad wat rumoerig zijn in de avond uren maar dat is echt Spaans en daar houden wij wel van, als je dat niet fijn vindt dan kun je het beste een appartement aan de straatzijde boeken en dan heb je nergens last van.

Ook het mooie Cambrils ligt op een kleine 3 km afstand en is lopend goed te doen of anders met de bus die vlakbij het appartementen complex stopt.

Kortom wij verheugen ons weer op de komende vakantie in september.

Gereisd met partner in januari 2013

in 2012 2 maal geweest geweldig

L. van Schaijk, 14-10-2012

Komen er 8 jaar liefst 2 maal per jaar en het is nog altijd geweldig

vooral het personeel is erg behulpzaam .We kunnen er lekker slapen op goede bedden ,en gaan met plezier eten . En dan het strand heerlijk en niet al te druk. Dus een prima verblijf in voramar.

Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Voramar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Voramar in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Voramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Voramar scoort een 7.97 uit 10 op basis van 60 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: