Aparthotel Olimar II ***

8,3

62 reviews over Aparthotel Olimar II in het Nederlands

Fijn hotel

Thea van Oostrom, 7-10-2017

Leuk hotel met goed eten, alleen druk met Spaanse kinderen ( vooral in de avond) vonden wij niet echt een probleem , hadden een 2 kamerappartement dat elke dag goed werd schoongemaakt , dichtbij mooi zandstrand 5 minuten lopen, hotel ligt in wijk met meerdere hotels , hadden eerste dag verkeerde kamer geen balkon en erg somber beneden gelegen en maar 1 kamer is vlot opgelost door hotel personeel
Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch Hotel voor jong en oud

Tom, 21-8-2017

Alle personeelsleden zijn super vriendelijk. Het eten is lekker en steeds warm waarbij het kinderbuffet een surplus is. Kamers zijn net, niet te groot maar zeker niet klein. Enkel de badkamer valt wat klein uit (als je met meer in de badkamer binnen wilt). Wij komen zeker terug want kindjes (en volwassenen) hebben een reuze tijd gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne vakantie

Alidal, 18-8-2017

We waren met 5 personen.2 appartementen naast elkaar. Lekker ruim, en keurig schoon.Heerlijk eten. Vriendelijk personeel.Niet ver weg van Barcelona, Reus en Taragona,Mooie plaatsen om te bezoeken.

Cambrils heeft een gezellige boulevard, en een heerlijk breed strand.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Geweldig genoten!

Nicole, 25-10-2015

Wij waren hier met 5 personen(Mn ouders, mn nicht en mn man en ik)in dit hotel.Zeer vriendelijk personeel.

Er zijn 3 gebouwen met ieder een lift. En een heel mooi schoon zwembad met ligweide en bedden.

Volledig gerenoveerde kamers. Douche /wc en airconditioning ruime keuken met magnetron en 2 electrische kookplaten en koelkast. Bedden werden elke dag opgemaakt en om de dag verschoond. Douchematje, handdoeken en badlakens werden ook iedere dag verschoond. Geweldig buffet , met voor ieder wat wils. Van konijn tot zalm, tot kalfs fricandau ,paella, kip, etc etc je kan het zo gek niet bedenken, of het ligt er !Ook staat er een kok die ter plekke vlees en of vis staat te grillen , daar staan ook allerlei pasta's met sauzen waaruit je kunt kiezen. Ook veel vers fruit, nagerechten . We kregen op het eind een paar heerlijke flessen wijn van de receptioniste (stagiere) die onverwachts voor onze deur stond, de avond voor we weggingen.Ze had met ons echt veel gelachen zei ze, daarom.

Gereisd met vrienden in september 2015

voldoende maar niet super

jodivolkers, 1-9-2014

als je op zoek bent naar een kindvriendelijke accommodatie, met name voor kinderen tot 5 jaar, ben je aan het goede adres.

99 procent Spaanse vakantiegangers. Animatie uitsluitend in het Spaans.

Eten matig, inderdaad elke dag kip, saladebar elke dag hetzelfde. De kelder is een rumoerige vreetschuur. Kinderbuffet met pasta en div. sauzen. 1x in de week een haribo-buffet (voor kinderen geweldig natuurlijk). Zwembad en tuin véél te klein voor zoveel mensen. Receptie keurig en efficient. Onderhoud ook (de rolgordijnen bleven vaak steken, dit werd elke keer snel opgelost).

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Gezellig familie hotel app

G Kappers, 16-9-2013

Apphotel Olimar ,is zeer kindvriendelijk ,het personeel is zeer behulpzaam .

het uitzicht is hopeloos ,maar het is maar 500 meter naar de zee .

verder is er in Cambrills veel te bekijken er is een mooi park en een mooie wadeling naar Salou .

De prijs -kwaliteit verhouding is prima ,de kamers zijn ruim en schoon

een fijn hotel om in te verblijven/

Gereisd met partner in mei 2013

kind vriendelijk hotel

fam.scherpenisse, 5-10-2012

Het is een schoon appartementen complex.Meubilair is aan vernieuwing toe. Wel een nieuw keukenblokje. Het eten is zeker een 4 sterren waard. Je moet wel van kinderen wat kunnen verdragen anders geen aanrader. Wij hebben daar een fijne vakantie gehad.
Gereisd met partner in september 2012

net hotel, centrale ligging

Denise, 1-7-2012

Kamers werden goed schoongemaakt, elke dag nieuwe handdoeken, bedden waren goed.

Standaard zwembad, voldoende ligbedden, weinig parasols. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen, veel speel en klimrekken en 's avonds hekken om het zwembad heen.

Het eten was goed, maar niet bijzonder en niet heel erg warm. De eetruimte was een zeer ongezellige kelder.

Goede ligging, binnen 5 minuten de boulevard het centrum en het strand te bereiken.

Gereisd met partner in juni 2012

kip het meest veel zijdige stukje vlees kip!!!

hans en ine, 23-6-2012

Van het hotel en het personeel valt niets te zeggen maar voor wat het eten betreft hebben wij nog nooit zo eenzijdig gegeten en het ontbijt kan ik wel droomen Ham ,kaas worst ,jam.Iederedag iets van kip ,boutjes vleugels enzv .Saladebar iedere dag hetzelfde.De eetzaal was zeer remoerig met zeer veel spaanse kindjes.De kamers waren wel schoon en iederedag schone handdoeken.Animatie was ook zwak.
Gereisd met partner in mei 2012

Leuke vakantie

Erik en Monique, 28-6-2011

Hotel Olimar II Is een aanrader. Ligt overal dichtbij, gezellig stadje mooi strand en jachthaven, er is genoeg te doen.

Appartement was super schoon personeel vriendelijk eten viel ons een beetje tegen vaak het zelfde en erg druk in de eetzaal.

Annimatie was ook oke heel gezellig.

Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Olimar II bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Olimar II in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Olimar II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Olimar II scoort een 8.3 uit 10 op basis van 63 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: