Camping La Llosa ***

La Llosa

39 reviews over Camping La Llosa in het Nederlands

Camping La Llosa Cambrils

H-C van Leeuwen, 16-10-2016

Wij (40) zaten in een huisje. Perfect voor twee maar NIET voor meerdere volwassenen. Kleine douchecabine. Harde bedden. Geen airco. Veranda/terras perfect om te zitten/eten. Veel muggen. Eigen parkeerplaats op nummer naast huisje. Supermarktjes op 50-100 m. Receptie allemaal behulpzaam en ook Engelstalig. Gezellige bar/restaurant met zwembad en fietsverhuur.
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima voor 1 á 2 dagen, weinig Nederlanders

M., 17-8-2016

Wij kwamen hier voor 2 overnachtingen, personeel was erg vriendelijk. Kregen een mooie plek, met veel schaduw. Auto kon langs de tent staan. Ons viel wel op dat er erg veel Spanjaarden en Fransen waren. Via achterkant van de camping liep je zo naar de zee, en richting Cambrills. Zee oogde wel erg vies.

Sanitair was niet zuiver, werd niet goed schoongemaakt.

Zijn na 1 overnachting naar een andere camping gegaan, hierbij werd niet moeilijk gedaan met de betaling dat we maar 1 nacht bleven i.p.v. 2.

Campingwinkel was prima.

Gereisd met partner in augustus 2016

Veel Spanjaarden en Fransen.

huub mooij, 31-7-2016

We hadden een week een houten bungalow gehuurd via een Nederlandse touroperator.Zaten lekker beschut in een pijnbomen bos dus weinig last van de warmte alleen zat alles de volgende ochtend wel onder de vogel poep.

Inrichting zeer karig en gedateerd maar wel schoon.

Haast geen Nederlanders op de camping dat vonden mijn dochters wel jammer.

Maar de ligging is ideaal je loopt via de achterkant van de camping via een straat zo het strand op.Het centrum van cambrils is prima aan te lopen via de leuke boulevard.1 week was dan ook prima

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Llosa bij:

In deze tijd van het jaar rustige camping

karel, 8-5-2016

Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Goed verzorgt. Mooie ligging op 100 meter van het strand niet ver van het centum van Cambrils af. We waren in de meivakantie op deze camping. Er waren veel pensionadas op deze camping.
Gereisd met partner in april 2016

Aardige camping voor een paar dagen in de winter

Nigel, 4-4-2016

Veel plekken zijn klein; opletten met campers plaatsen: takken!! = schade!! Camping lage bezetting in winter, behalve dicht bij het nieuwe toiletgebouw, waar de plekken iets groter zijn. Achterstallig onderhoud wordt ingehaald: nieuwe grind enz. maar daardoor erg mul = wegzakken met caravan / camper bij inparkeren! (2016 voorjaar). Zal wel beter worden! Nieuw toiletgebouw is prima, met goede douches. Je bent snel op de boulevard en dan wandelen naar Cambrils; erg leuk. Heel rustig en veel zon op de camping in de winter. Wordt niets georganiseerd; winkel gesloten; geen cafe/rest.; geen overdekt zwembad. Je moet je dus wel zelf kunnen vermaken.
Gereisd met vrienden in februari 2016

Aangename camping

Fam Becht, 8-10-2015

Wij (man 61, vrouw59) hebben ruim 2 weken op deze camping doorgebracht. Netjes ontvangen bij aankomst. Volop keus in staanplaatsen. Wel kleine plaatsen met grint. Er zijn grotere plaatsen daar moet je even naar zoeken. 100 mtr van het strand, bereikbaar via hekken aan het eind van de camping. Je krijgt een pasje op borg voor het hek. Elke ochtend brood in de winkel. Zwembad niet groot maar wel schoon en iets verwarmd. Restaurant aardig, soms wel harde muziek. Sanitair heel verschillend van heel oud naar vrij nieuw. Onderhoud zou iets beter kunnen. Douche water warm, maar we hebben geen enkele keer warm afwaswater gehad. Betaald Wifi, maar slecht bereik op de plaats, wel op het randje van de plantenbak bij het zwembad. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Wat deze camping leuk maakt: ligt aan de goede rustge kant van Cambrils, op loopafstand van het leuke stadje en gezellige boulevard.
Gereisd met partner in september 2015

Super!

Barbara, 11-8-2015

Heerlijke Spaanse kleinere camping. Zeer vriendelijk personeel. Vlakbij het strand en prima zwembad. 1 restaurant waar je heerlijk kunt eten en eten kunt afhalen.

Bungalows deluxe prima, wel warm. Op loopafstand van Cambrils centrum.

Wij en de kinderen hebben een geweldige vakantie gehad en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Camping ligt prachtig

jeedeewee, 27-2-2015

Camping erg basic, ligt prachtig, vlak bij plaatsje op loopafstand.

Plekken moeilijk toegankelijk door de bomen. Meerdere kampeerders schade door die bomen bij het plaatsen van camper of caravan.

Watertappunt ronduit smerig is in de periode, dat wij er waren nooit schoongemaakt. Wifi werkte moeizaam.

Gereisd met partner in februari 2015

Voor ons een fijne najaarscamping

nelemans_2, 18-12-2014

We zijn van 9 tot 15 november 2014 hier geweest op weg naar de Costa Blanca. De camping ziet er met zijn geknipte kale lindes in de winter apart uit, maar wij vonden de camping goed. De plaatsen zijn klein maar je kunt door de lage bezetting in de winter altijd de auto in een plaats er naast zetten. Je zit dicht bij zee waar de honden op het strand mogen worden uitgelaten in het najaar. Sanitair is goed. Receptie vriendelijk. Je kunt naar Cambrils lopen en er is ook een mooie boulevard. Wifi moet je betalen maar is goed.
Gereisd met partner in november 2014

Super Camping

francisco Prieto, 25-9-2014

Camping La Llosa is een uitstekend camping gevestigd op een van mooiste stranden van de prachtige dorp Cambrils. Deze camping is voor iedereen uiterst geschikt
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Llosa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Llosa in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Llosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Llosa scoort een 6.98 uit 10 op basis van 45 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: