Camping Joan ***

7,7

53 reviews over Camping Joan in het Nederlands

Nooit meer

Degraeve-Logghe, 4-8-2017

Ligging is top, camping klein en druk. Zwembad veel te klein voor capaciteit camping. Wij verbleven in een appartement, appartementen zowel dat van ons als die van onze vrienden is dringend aan renovatie toe. Keuken en badkamer waren smerig en slaapbank voor mijn dochter stonk en er waren gaten in van een sigaret. Airco en frigo waren een pluspunt. Wij sliepen vlak boven het warenhuis, vanaf 7u30 in de morgen moet je geen oog meer dicht doen. Lawaai... nie normaal. Buiten de ligging was de camping een flop!!!!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Gezellige camping

Hedy en Wil Paehlig, 10-5-2017

Op Camping Joan zijn de plekken niet groot, maar sfeer vriendelijk en alles top onderhouden en schoon. Boulevard direct aan de camping met prachtig zandstrand. Mooie veilige fietsroute naar gezellige plaats Cambrils. Een camping waar je zeker naar toe moet en krijg je gegarandeerd een fijne vakantie
Gereisd met partner in mei 2017

Leuke camping

Kyra, 5-2-2017

Camping open in de winter uitkijken voor de takken van de bomen.

Sanitair warm maar middelmatig en stank , niet omdat het niet schoon is maar rioollucht.

Afwassen buiten in de winter niet fijn.

Wifi duur voor 1dag 5 euro das beetje jammer.

Vriendelijk ontvangst.

Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Joan bij:

Mobielhome gehuurd. Goed bevallen.

Henk Slomp, 7-10-2016

Gunstig gelegen t.o.v. Cambrils en de zee. (Ruim strand). Zeer goede fietsmogelijkheid. Receptie zeer behulpzaam. Een van de dames spreekt

goed Nederlands.

Gereisd met partner in september 2016

Een heel goed totaal pakket,qua service en ligging

Cor en Anke Hoekman, 4-10-2016

Wij vonden alles goed,behalve de parkeervoorzieningen.
    Gereisd met vrienden in september 2016

Prettige, mooi gelegen en heel gastvrije camping

Jip van Klaveren, 29-9-2016

Camping Joan ligt pal aan een beschut strand op fietsafstand van het leuke centrum van Cambrils.
    Gereisd met partner in augustus 2016

Gastvrij, mooie accommodatie, super omgeving

André Evertse, 28-9-2016

Een rustige camping met alle voorzieningen in de buurt. Prachtige accommodatie die goed onderhouden wordt. Medewerkers van de camping staan altijd voor je klaar om je te informeren over voorzieningen in de buurt. Willen je helpen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken, een soort van VVV op locatie! Er is een zwembad, supermarkt en twee restaurants. Vanaf de camping loop je zo het strand op. Met fiets is Cambrils dichtbij, lopend met ongeveer 45 minuten langs de boulevard. Wij hebben in ieder geval heel erg genoten.
    Gereisd met partner in september 2016

Onder de bomen

unica, 18-9-2016

In mei 7 dagen gestaan voor € 17,= per dag incl stroom dan betaal je 6 dagen met de acsi kaart. Je mag met de plattegrond uitzoeken waar je wilt staan. Nederlands sprekende receptie. Wifi is uitstekend voor € 5,= per week. Ligt direct aan zee. Zeer goede douche en wasgelegenheid. Winkel op camping aanwezig voor heerlijk stokbrood. Heerlijk wandelen op de boulevard langs zee.
    Gereisd met partner in mei 2016

M.Tossens, 20-8-2016

Het is een gezellige schaduwrijke camping,mooi gelegen aan zee geen lawaai van de trein en snelweg.De wandelboulevard en fietspaden is heel aangenaam 15 km.ver fietsen of wandelen zonder gehinderd te worden door auto s. Camping is eenvoudig maar schoon,Directie en personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Wifi voor 20 euro per maand en zeer goede ontvangst ,Wel lage takken van bomen,oppassen anders schade aan mobilhome.of caravan.Warme duches en warm water gratis.

wij gaan weer terug zonder twijfel. zwembad maar net groot genoeg.

prijs kwaliteit zeer goed.tot ziens bij camping Joan.

Gereisd met partner in juni 2016

Eenvoudig genieten aan de zee

Linda de Jong, 3-8-2016

Wij hebben 2 weken in appartement A33 gezeten en dat beviel prima. Geen luxe camping, maar alles wat je nodig hebt iis in de buurt. Receptie en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben een heerlijke vakantie gehad met 2 kinderen van 11 en 8 jaar.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Joan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Joan in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Joan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Joan scoort een 7.67 uit 10 op basis van 74 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: