Vraag & Antwoord Cambrils

172 beoordelingen
Vraag & Antwoord Cambrils
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

Ervaringen meivakantie Costa Brava (1 reacties)
W. van der Meijden
10-2-2013
Mensen, wij gaan rond Mei een weekje op vakantie naar de Costa Brava, we zijn daar al verschillende keren geweest in de zomervakantie, maar nooit in Mei. Wie kan ons vertellen wat we mogen verwachten wat het weer betreft?

valentijnvidrioart
19-1-2014
ongeveer 20 gr en de bloeitijd van allerlei planten voot mij de favoriete tijd en niet zo druk

Treinreis van Cambrils naar Barcelona (4 reacties)
11-3-2011
Ik ga in mei naar Hotel Augustus in Cambrils (Spanje) met mijn dochter. We willen graag een dagje Barcelona doen met de trein. Weet iemand hoe de treinverbinding is? Moeten we overstappen? Wat zijn de kosten? Is er een nabijgelegen treinstation bij Cambrils? Hartelijk dank vast!!

Anita
4-4-2011
In cambrils is een treinstation met een rechtstreekse verbinding met barcelona ( ong. 1 uur ).

4-4-2011
Bedankt Anita!! Hoe ga je naar dat station vanaf het hotel? Misschien een makkelijke busverbinding? of is het te lopen?

Anita
4-4-2011
Beste henny, vanaf Tryp hotel is het 20min lopen,hotel augustus ligt verder weg.Er rijd een bus over de boulevard,maar ik weet niet of hij naar station gaat.Wij gaan zelf van 15 t/m 25 mei weer naar cambrils.

5-4-2011
Oke, Anita, zal ik dat daar uit moeten zoeken. Bedankt voor je reactie, en prettige vakantie!! Je gaat "weer", dus het zal wel leuk zijn daar. Ik ga voor het eerst die kant op, met mijn dochter. Groetjes, Hennie

camping oasis mar (0 reacties)
Tonny v/d Dobbelsteen
1-3-2010
Heefd iemand wat informatie over oasis mar ligt het ver van cambrils lopen .is er verder dan dichterbij restaurantjes bv mont-roig ? Hoe groot zijn de plaatsen ongveer ? Wat zijn goede plaatsen.? Moet je veel vooruit betalen of alleen reserverings kosten?

tieners (0 reacties)
marjon bakker
14-9-2009
de beoordelingen zijn goed, maar ik kan niet zo goed vinden voor welke leeftijd. Drie kinderen van 12 , 15 en 17 jaar. Hoe is het voor hen op deze camping. Zijn er veel jongelui van deze leeftijd?

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?