Vraag & Antwoord Cambrils

Cambrils
179 beoordelingen
Vraag & Antwoord Cambrils
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Cambrils bij:

Ervaringen meivakantie Costa Brava (1 reactie)
W. van der Meijden 10 februari 2013

Mensen, wij gaan rond Mei een weekje op vakantie naar de Costa Brava, we zijn daar al verschillende keren geweest in de zomervakantie, maar nooit in Mei. Wie kan ons vertellen wat we mogen verwachten wat het weer betreft?

valentijnvidrioart 19 januari 2014

ongeveer 20 gr en de bloeitijd van allerlei planten voot mij de favoriete tijd en niet zo druk

Treinreis van Cambrils naar Barcelona (4 reacties)
hennie_vanroon 11 maart 2011

Ik ga in mei naar Hotel Augustus in Cambrils (Spanje) met mijn dochter. We willen graag een dagje Barcelona doen met de trein. Weet iemand hoe de treinverbinding is? Moeten we overstappen? Wat zijn de kosten? Is er een nabijgelegen treinstation bij Cambrils? Hartelijk dank vast!!

Anita 04 april 2011

In cambrils is een treinstation met een rechtstreekse verbinding met barcelona ( ong. 1 uur ).

hennie_vanroon 04 april 2011

Bedankt Anita!! Hoe ga je naar dat station vanaf het hotel? Misschien een makkelijke busverbinding? of is het te lopen?

Anita 04 april 2011

Beste henny, vanaf Tryp hotel is het 20min lopen,hotel augustus ligt verder weg.Er rijd een bus over de boulevard,maar ik weet niet of hij naar station gaat.Wij gaan zelf van 15 t/m 25 mei weer naar cambrils.

hennie_vanroon 05 april 2011

Oke, Anita, zal ik dat daar uit moeten zoeken. Bedankt voor je reactie, en prettige vakantie!! Je gaat "weer", dus het zal wel leuk zijn daar. Ik ga voor het eerst die kant op, met mijn dochter. Groetjes, Hennie

camping oasis mar (0 reacties)
Tonny v/d Dobbelsteen 01 maart 2010

Heefd iemand wat informatie over oasis mar ligt het ver van cambrils lopen .is er verder dan dichterbij restaurantjes bv mont-roig ? Hoe groot zijn de plaatsen ongveer ? Wat zijn goede plaatsen.? Moet je veel vooruit betalen of alleen reserverings kosten?

tieners (0 reacties)
marjon bakker 14 september 2009

de beoordelingen zijn goed, maar ik kan niet zo goed vinden voor welke leeftijd. Drie kinderen van 12 , 15 en 17 jaar. Hoe is het voor hen op deze camping. Zijn er veel jongelui van deze leeftijd?

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe verdiep jij je in de cultuur als je op vakantie bent?