Appartement Colibri ***

Colibri
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Colibri bij:

1 review over Appartement Colibri in het Nederlands

Hetty, 24-7-2005

We werden door de transfer-bus bij de receptie afgezet en daar bleek dat de kamer nog niet schoon was. Het appartement is wel op loopafstand (1500 meter)van de receptie, maar dan wel als je geen koffers bij je hebt. Met koffers is het niet te doen en moet je een taxi bestellen !!! We hebben 2,5 uur moeten wachten voordat het appartement eindelijk schoon was en mochten ook niet alvast de koffers in het appartement neerzetten. Een slecht begin van je vakantie als je 's nachts om 1.30 uur vertrokken bent....Appartement was op zich netjes, complex ligt aan de ene kant aan het strand en aan de andere kant aan een erg drukke kustweg.
    Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Colibri in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Colibri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Colibri scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: