Vakantiepark Cambrils Park Resort ****

8,8

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Cambrils Park Resort bij:

331 reviews over Vakantiepark Cambrils Park Resort in het Nederlands

Kwaliteit niet in verhouding met de prijs

Fam Both, 14-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Het park is perfect onderhouden en hier wordt ook dagelijks bijzonder veel aandacht aan besteed. Ook zwembaden, speeltuin, restaurant, en overige voorzieningen goed onderhouden en schoon.

Verder prima service op het park, je wordt met alle bagage middels een golfkarretje bij je accommodatie gebracht/opgehaald. Iedere 3 dagen schone handdoeken en wekelijks schoon bedlinnen. Ook dit wordt keurig bij de accommodatie gebracht, personeel is vrolijk en behulpzaam. Zelf toen we voor de derde keer op rij nieuw bedlinnen voor het campingbedje nodig hadden.

Het personeel in het restaurants is chagrijnig en niet klant vriendelijk. Verder was het eten in alle restaurants niet bijzonder, soms zelf smakeloos! Jammer, want je bent met een kind toch gebonden aan de faciliteiten op het park. Taxi naar Salou kost ruim €30,- heen & terug en het wordt al snel te laat voor kleine kinderen.

Tot slot is het zwemwater zéér koud. Zeker op de mindere dagen qua weer, lopen de kinderen al snel met blauwe lippen. Zonde! want de zwembaden zijn echt heel mooi en super voor kleine kinderen.

En ander punt van kritiek zijn de huisjes (Villa Bonita), bedden zijn keihard, bank is spartaans, ongedierte in huis (mieren) en toe aan grote schoonmaak/renovatie.

Kortom, prachtig park, goeie service, maar zeker wat aandachtspunten gezien de prijzen p/dag.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Super park, van alles te doen en mooi onderhouden.

Linda, 27-8-2017
  • Onderkomen9

Mooi park, meerdere zwembaden met glijbanen voor groot & klein. Shuttlebus naar het strand. Bakker, supermarkt, boutique, pinautomaat, restaurants, afhaal en zelfs een arts is in de ochtend en avond aanwezig op het park. Kluis, Badhanddoeken en föhn te leen. De borg dient altijd in contant geld betaald te worden. Fietsen(ook kinderfietsen) te huur voor € 8,00 per 4 uur. Hier moet ook weer borg contant betaald worden, met een maximum van € 100,00. Elke dag animatie en elke avond een show. Rondom Aloha bungalows heerlijke grasveldjes. Aan de buitenste rand van het park (aloha bungalows) kan je geluid van de weg horen en heb je zicht op de parkeerplaatsen. Ongediertebestrijding, hiervan wordt je netjes en duidelijk in meerdere talen schriftelijke op de hoogte gesteld met daarbij de vermelding dat je alle persoonlijke spullen binnen in jouw accomodatie legt. Na een aantal uur is het spul verdampt en is de geur ook weg. Wij hebben het hier heerlijk gehad en komen graag nog een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

leuke camping, maar volgende keer toch maar niet

saskia, 21-8-2017
  • Onderkomen6

leuke camping, nette supermarkt en souvenirshop

Veel aanbod

Wij zaten vlakbij zee dus hoefden paar stappen te lopen en stonden op strand

Aan het stoeltjes zetten kunnen ze wel eens iets meer doen

Het zwembad vonden we wat tegenvallen maar wij waren ook wel al jaren verwend met een camping met veel zwembaden en veel glijbanen

Het jammere vond ik het sproeien middenin de nacht. wij hebben een brief gekregen dat ze de bomen zouden behandelen. dat je handdoeken in je tent moest leggen. Daarmee was het voor ons niet duidelijk dat er iemand met hogedrukspuit met gasmasker op overal over je tent en caravan zou spuiten met vergif. Wij dachten ah zou wel water zijn omdat ze dit ook overdag wel eens doen. we hebben er wel aan gedacht van zal het vergif zijn maar dachten nee joh dat doe je toch niet

dus we zijn middenin de nacht naar het strand gegaan omdat de stank in de caravan zat. het hartstikke warm was dat je de ramen nog niet open kon doen. Als ze hadden gezegd het is vergif had ik de ramendichtgehouden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig!

Robbert, 24-7-2017
  • Onderkomen10

Cambrils Park is voor de 2e keer uitstekend bevallen. Met 2 jonge kinderen van 4 en 8 jaar voldoende speelgelegenheden en ruimte rondom het Aloha huisje.

Tevens een uitstekende service van het personeel voor het opladen van m'n auto!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch vakantiepark

Verbaant, 18-6-2017
  • Onderkomen10

Wij zijn hier 2 keer geweest in het voorseizoen. Wat een heerlijk vakantiepark om met kleine kinderen naar toe te gaan. Wij zaten in de een Villa Bonita huisje. Deze had een fijne, ruime woonkamer en de airco werkte perfect. Het park heeft meerdere zwembaden met leuke glijbanen. Ook de voetbalveldjes zijn erg leuk en bij veel huisjes heb je ook voor het huis een stukje gras waar de kinderen lekker kunnen spelen. Het park is ruim opgezet maar klein genoeg om overal dichtbij te zijn. De animatie is leuk, in het voorseizoen was er iedere avond een show en bij de kids club worden leuke dingen gedaan. Parky loopt iedere dag een rondje over het park heen en is 's avonds ook altijd bij de minidisco. Het park wordt geweldig mooi bijgehouden en is altijd schoon.

Wij wonen in omgeving Eindhoven en konden vanuit Eindhoven op Reus vliegen, daarna is het nog een kwartiertje met de taxi naar het park waardoor onze reis slechts 4 uur duurde, ideaal! Wij hadden nog veel vaker willen gaan maar aangezien we nu vast zitten aan de schoolvakantie vinden we het echt te duur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Cambrils Park Family Resort, Marketing, 13-7-2017

Geachte Verbaant,

Hartelijk dank voor het tijd nemen en ons uw ervaring op onze Resort te beschrijven.

Onze verschillende afdelingen zoals de tuinploeg, onderhoudsdienst en het zwembadpersoneel werken dagelijks hard om het kwaliteitsniveau niet minder wordt.

We zijn ons ervan bewust dat het animatieteam een heel belangrijk onderdeel van tevredenheid is voor onze gasten en daarom beschikken we ook over een afdeling van interne animatie die elke week de activiteiten voor volwassenen en kinderen van alle leeftijden plant. Alle familieleden hebben een plekje hier in het Resort!

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wij danken u hartelijk voor het tonen van uw vertrouwen in ons.

Met vriendelijke groeten. :)

Mooi vakantiepark

Susan dreverman, 18-5-2017
  • Onderkomen8

Echt een mooi en goed onderhouden vakantiepark.

Goede mogelijkheden om een hapje te eten, zowel tussen de middag als in de avond.

Ruime huisjes.

Twee keer geweest en beide keren heel goed bevallen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017
Cambrils Park Family Resort, Marketing, 22-5-2017

Hartelijk dank voor het tijd nemen om ons uw feedback te geven en voor uw interesse in Cambrils Park Resort.

We waarderen ontzettend uw mening betreffende het onderhoud van het park. De onderhoudsdienst als ook de tuinploeg hebben dagelijks een belangrijke taak om dit kwaliteitsniveau in stand te houden. We vinden het fijn te horen dat u en uw familia een para aangename dagen bij ons gehad hebben en we hopen van harte u voor een derde keer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten.

Het is en blijft een prima park

Piet, 8-5-2017
  • Onderkomen9

Onlangs voor de tweede keer hier geweest en het is en blijft een erg fraai en fijn vakantiepark. Het park is zeer goed verzorgd en de Villa Bonita bungalows zijn heerlijk ruim. De sfeer is heerlijk ongedwongen en kinderen kunnen lekker hun gang gaan. Verder super fraaie zwembaden en ook prima eetgelegenheden. Ook het personeel is uitermate aardig en vriendelijk. Beter dan dit ben ik in Zuid Europa nog nergens tegengekomen. Enig nadeel: in het hoogseizoen is het park erg aan de prijs.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
Cambrils Park Family Resort, Marketing, 1-6-2017
Geachte Heer/Mevrouw Piet. Hartelijk dank voor het publiceren van uw opinie betreffende uw verblijf op Cambrils Park Resort. Fijn te horen dat u en uw gezin het wederom zo ontzettend naar hun zin gehad hebben bij ons. We hopen u in een nabije toekomst weder te zien! Mocht u graag verdere informatie willen hebben over evt. aanbiedingen verzoeken wij u vriendelijk onze website te bezoeken. Met vriendelijke groeten. :)

Wederom Top!

M Matla, 5-5-2017
  • Onderkomen10

Heerlijk voor de kinderen en dus ook voor de ouders.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017
Cambrils Park Resort, Marketing, 19-5-2017

Onze Resort en alle activiteiten die we organiseren zijn bedacht om de kinderen het maximale te laten genieten maar vooral ook, zoals u zelf al aangeeft, om de ouders te laten genieten van hun welverdiende vakantie! Met vriendelijke groeten. :)

Heerlijke vakantie met kids

Lisanne, 25-3-2017
  • Onderkomen8

Fijn park waar vanalles is om de Kids te vermaken. Leuke restaurantjes, fijne zwembaden en mooi onderkomen. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016
Cambrils Park Family Resort, Marketing, 30-3-2017
Hartelijk dank voor het geven van uw mening en voor de interesse in ons Resort. Met vriendelijke groeten.

Erg mooi park, wel 2 grote nadelen

Joyce, 30-9-2016
  • Onderkomen8

Het park is echt tot in de puntjes verzorgt, evenals de service.

2 Nadelen waarom wij, met 2 jonge kinderen, niet nogmaals zullen teruggaan naar dit park is omdat het zwembadwater gewoon écht te koud is.. met 30 graden en zon wilde mijn kinderen er nog wel even in, maar na 10 min. letterlijk blauwe lippen! En wij waren absoluut niet de enige die hierover klaagde. Is het bewolkt en je kinderen willen dus echt het koude water niet in, dan zit je gewoon vast...

De ligging (als je met het vliegtuig gaat) is niet handig, je moet echt een fiets huren om ergens te komen (Salou is het dichtst bij).

Het animatieteam stelt niets voor, kinderen maakte ruzie, liepen weg uit het hekje wat door ouders (heel) vaak ''vergeten'' wordt om weer dicht te doen en het animatieteam zat gezellig koffie te drinken in het hokje (iedere ochtend 2 uur lang)!! mijn kinderen hebben 1 keer een waterballon spelletje gedaan en verder was het zo van ''zoek maar speelgoed en vermaak jezelf''.

Dat was wel erg jammer.

De bus stopt

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Cambrils Park Resort in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Cambrils Park Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Cambrils Park Resort scoort een 8.79 uit 10 op basis van 341 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: