Villa Villa Lisa

Villa Lisa
9,4

4 reviews over Villa Villa Lisa in het Nederlands

zeer mooie villa met prachtig uitzicht

Daniel, 6-9-2017

Hebben er veertien dagen verbleven en het was zalig. Alles was aanwezig. Badkamer misschien een beetje verouderd. Spijtig dat airco niet voldoende is om de kamer te verkoelen, maar er is wel ventilator aan het plafond en daarmee was het ok. Zeer mooi terras en uitzicht. Zou er zeker nog terug gaan. Tip beneden in de studio is het snikheet en geschikt voor twee personen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig huis op een schitterende plek

Edwin, 13-5-2013

We zijn hier in de meivakantie een aantal dagen geweest en moesten noodgedwongen eerder terug, jammer.

We hebben hier genoten van het huis en de omgeving en alles was prachtig te noemen, zeer verzorgd en alles bij de hand wat je maar kunt wensen.

We hadden toen we aankwamen geen internetverbinding maar dit heeft de eigenaar snel kunnen oplossen chapeau.

Ik zou zeggen voor weinig geld kun je een hele mooie villa huren op een schitterende plek met schitterend uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Super woning

dave snijder, 26-8-2012

heerlijke woning.goed verzorgd..helemaal top
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Prima vakantieaccommodatie aan de Costa Brava

j staps, 13-7-2009

Villa Lisa ziet er verzorgd uit; de tuin en zwembad worden goed onderhouden. De inrichting is her en der wat verouderd, maar het bevat wel alle faciliteiten die je nodig hebt (wasmachine, internetverbinding, vaatwasser, senseo, airco, ventilator, Nederlandse tv, etc.). De villa is ruim, maar ondanks dat beter geschikt voor 4 personen ipv 6 vanwege de indeling (voor de laatste 2 is er niet echt een aparte kamer, maar wel bedden natuurlijk). De omgeving is prachtig. Het is nog geen 10 minuten rijden vanaf de villa naar het strand. Calonge zelf is niet heel erg boeiend, maar bijv Platja d'Aro en Palamós wel. Goeie uitvalsbasis voor het verkennen van de omgeving.
Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Lisa in Calonge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villa Lisa scoort een 9.38 uit 10 op basis van 4 reviews.