Hotel Top Calella Palace & Spa ****

Top Calella Palace & Spa

103 reviews over Hotel Top Calella Palace & Spa in het Nederlands

Goede ligging leuke winkels

denise, 14-8-2017

Het is een mooi hotel met lekker eten.

ruimte slaapkamer.

Jammer dat er weing animatie overdag was voor de kinderen. en bijna geen nederlandse mensen.

Personeel achter de bar kijken je maar raar aan.

Calella is een leuke plek leuke winkels.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

super hotel keten van h top hotels

Burne, 13-5-2017

heel goed is:

dat je in dit all in hotel verblijft en dat men van de andere hotels die ook van H Top keten is gebruik kunt maken.

deze hotels liggen op verschillende plaatsen. je wordt door hun bus gebracht naar het hotel, waar je kunt lunch en drinken

dit moet men van tevoren bij je eigen verblijf opgeven.

Bij elk H Top hotel in Malgrat de Mar, Pineda de Mar, Calella en zelfs LLoret kun je dan 1x lunchen.

Dit is toch Super om zo toch elk plaatsje te bezoeken met drinken en lunchen te kunnen combineren met je all in kaart.

deze keten heb ik ons familie en vrienden aan bevolen. In Playa D'Aro heb je 2 van deze hotels en in Salou ook

Bij deze 4 sterren hotels is het eten en drinken heel uitgebreid, gevarieerd en goed.

Minder goed is:

Iets minder zijn de 3 sterren hotels maar toch qua prijs en accommodatie helemaal niet verkeerd

Dus wij vinden H Top hotels helemaal TOP!!

Gereisd met partner in april 2017

Prima prijs - kwaliteitsverhouding

Peter, 31-1-2017

Leuk hotel, kamers voldoen prima. Het hotel heeft een buitenzwembad en een binnenzwembad. Wij gaan regelmatig op vakantie en voor een kluisje moet altijd betaald worden. Wifi is ook niet altijd overal gratis. Wij hadden een auto gehuurd en deze kan je in de omgeving van het hotel gratis parkeren. Het personeel is beleefd en vriendelijk. Het enige minpuntje is dat de muren inderdaad dun zijn. Verder een top vakantie!
Gereisd met partner in januari 2017

Nooit meer dankzij veiling

Fam. Dronkers, 25-11-2016

Via veiling een Zonvakantie "gewonnen" zogenaamd naar Malta en hier gedumpt !! Bijkomende kosten in dit Hotel voldoende zoals kluisje 7,00 p.dag en voor de WIFI 5,00 p.dag en bij aankomst 15 euro toeristenbelasting en voor het parkeren op de open parkeerplaats 15,00 p. dag en ga zo maar door. Luidruchtige kamer, slapen bijna onmogelijk, extreem warm zowel op de kamer als in het hele hotel, de airco werkt nergens ,deze staat gewoon geblokkeerd. Kamers deels vuil vooral veel schimmel in de badkamers. Bedden zeer hard. Het eten was zeer matig en echt niet aan te bevelen. De badkamerkuip is levensgevaarlijk, douchen en gevaarlijke onderneming, geen antisliplaag niets en het was door de mensen aan de receptie ook niet op te lossen. Het Personeel deed algemeen zijn best dat was het enige pluspunt. Wij hoorden van hun dat het beleid niets toelaat en geen ruimte bied voor klachten/ oplossingen.

Nooit meer ... wat een ellendige vakantie in dit slechte hotel, je hoorde bijna iedereen klagen ook van de andere nationaliteiten.

Gereisd met partner in november 2016

1 van de 7 nachten hier geslapen

Jan, 23-11-2016

Wij hadden de reviews al gelezen, maar gaven het hotel de voordeel van de twijfel.

Helaas, een enorme tegenvaller. De slechte reviews blijken waar te zijn. Fijn was wel dat er een Nederlandse stagiair ons te woord stond bij het inchecken. Dat is dan ook het enige ...

Over de liften niets te klagen, maar eenmaal op de verdieping een drama. Bloedheet, airco had waarschijnlijk maar 1 stand. Bloedheet......! Op die manier loop je in ieder geval wel snel naar je kamer voor wat verkoeling. Ook daar helaas een bittere pil en was de airco ook stuk. Meteen even contact opgenomen met de receptie, maar deze vonden een technici sturen niet noodzakelijk, aangezien ieder appartement een balkondeur heeft.

Vervolgens waren wij er zeker van dat de vorige " gasten" donkerblonde haren had ( of wellicht haar best gedaan dit te kleuren), want deze waren meteen in de gootsteen te vinden. Echt smerig. Meerdere keren aangegeven of dit schoongemaakt kon worden en dit werd dan ook gedaan.

Sinterklaas was zijn "schimmel" vergeten mee te nemen uit Spanje, want hij was bij ons nog in de badkamer en de stoomboot was alweer terug, want die zat naast ons op het balkon.

In de tussentijd maar eens verder gekeken wie waar gaat liggen. De bedden zijn zo groot, maar ook zo klein, dat je niet naast elkaar kunt liggen, gevalletje twijfelaar. Dus ieder een apart bed. Echt heel gezellig.

Inmiddels is het 23.00 uur. Wij gaan een poging doen om te slapen. Het fantastische advies van de technici volgen we op om de balkondeur open te laten staan, aangezien de airco heerlijk doorblaast. Helaas is pakjesboot 12 nog op, dus maar weer dicht die deur. De buurvrouw is uit alle macht een gesprek aan het voeren die wij letterlijk kunnen horen en aan de andere kant moeten we meegenieten dat de buurvrouw haar keel schraapt. ( kent u dat gevoel van vroeger met zijn allen op kamp?)

De matrassen zijn verschrikkelijk. Twee sterren waardig.

Vervolgens het ontbijt nog een kans gegeven. Het enige wat vers is, zijn de mandarijntjes. Oud brood, klonten in de cornflakes schaal en chagrijnig personeel. Al met al zeer slechte nacht gehad dankzij de buurtjes, direct een ander hotel opgezocht in de buurt en ons verlies gepakt. Gelukkig iets veel beters weten te vinden.

Het was helaas 1 nacht te veel in hotel H top!

Gereisd met partner in november 2016

Redelijk Goed

Van de Cloodt Ronny, 11-9-2016

Het is een mooi hotel en met all inclusive wel zijn prijs waard. netjes, proper en een goede service. op de kamers is er totaal niet echt iets aan te merken enkel de airco zou mogen blijven werken zonder kaart en de muren zouden wat dikker mogen zijn. het eten is totaal minder dan vorig jaar zeker in de morgend en avond. koud en alle dagen hetzelfde. in de bar redelijk goede service maar te luide animatie voor de kinderen. de liften zijn ook niet al te best en soms lopen ze gewoon je verdiep voorbij. wifi is zeer slecht in de kamers buiten valt het wel mee
Gereisd met vrienden in september 2016

mooi hotel maar onvriendelijk personeel

flokkie1, 14-7-2016

mooi hotel maar kartonnen muren je hoorde alles wat de buur zei of deed de bedden voelde je de veren er door waardoor je slecht slaapt het personeel in de bar was zeer onvriendelijk ook aan de receptie (tonny) was men niet behulpzaam zelf zeer onvriendelijk tot brutaal antwoorden ,het eten was er lekker en ook vriendelijk personeel alleen jammer voor een drank moest je met u kaartje gaan wat hele lange wacht rijen veroorzaakte ,ook in de bar met kaartje lange wacht rijen om een drankje te bemachtigen zelf tot 30 min lang wachten

de aline betekende niet veel geen cocktails geen grote pinten heel beperkt en voor tussen door snacks moest je naar het restaurant waar je niet terecht kon in zwembroek ,al veel gereisd maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt

een plus punt is wel zeer goedkoop hotel nog nooit zo goedkoop gereisd

de animatie was super goed vooral Patricia een top vrouw die kon alles en was zeer kind vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Voor herhaling vatbaar

Jos, 11-4-2016

Ik ben samen met 2 vrienden naar Calella geweest. Zoals je op sommige reviews hebben gelezen, klopt het dat de muren flinterdun zijn! We waren er nog maar een halve dag van de tien dagen die ons nog moesten resten en de staff wilden ons al buitensmijten, meerbepaald hadden ze onze kamerdeur al geblokkeerd met al onze bagage erin. De buren waren onverdraagzaam. De hotelstaff was niet van de snuggerste. De kuisvrouwen vielen elke dag onze kamer binnen om 15:00 uur toen we nog aan het slapen waren met hun "ola,ola,ola". Als jullie graag weten wanneer men in de kamer ernaast naar het toilet is geweest is dit hotel een absolute aanrader!! Maar goedkoop is het hotel wel en dat is voor ons het belangrijkste!!
Gereisd met vrienden in september 2015

Liever ander hotel

hennie, 12-1-2016

zijn hier 5 dagen geweest.Als U hier heen gaat neem dan zeker oordopjes mee.Het gewone praatgeluid hoor je 2 kamers verder.Neem ook een paar busjes lachgas mee voor het barpersoneel want die drinken volgens mij iedere ochtend een fles azijn leeg zodat ze de hele dag niet kunnen lachen.Behalve als je iets in het fooienbakje gooit.Vrijdagochtend kwamen er 3 kamermeisjes in de kamer,1wisselde de handdoeken en 2 trokken het bedlinnen recht en binnen 3 minuten waren ze weer weg met de mededeling;morgen maken we wel schoon!!!!!!!

Lieve lezer(es) Dit is allemaal niet uit de duim gezogen(helaas)maar echt de waarheid.

Gereisd met vrienden in januari 2016

minder hotel

g_uszat, 4-11-2015

hotel op zich is wel mooi, maar schoonmaak is niet goed en bediening is niet vriendelijk en dan hoeven ze me echt niet in de watten te leggen, maar goede dag zeggen moet eigenlijk wel kunnen.

Het eten viel wel mee, voor ieder wel wat, de temperatuur van het eten was goed.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Top Calella Palace & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Top Calella Palace & Spa in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Top Calella Palace & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Top Calella Palace & Spa scoort een 6.99 uit 10 op basis van 107 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: