Camping Roca Grossa ***

8,4

50 reviews over Camping Roca Grossa in het Nederlands

Geweldige camping

Michel, 21-8-2017

Wij hadden een plaats op zone G7. Wellicht geeft iets hoger een nog mooier uitzicht, maar de plaats was groot en met een prachtig uitzicht. Toiletgebouw is mooi schoon en niet te ver lopen en altijd warm water. Calella is op loopafstand en met name het strandje bij Rocapins vonden wij geweldig. De weg naar boven is lastig, maar de trein rijdt zo goed als iedere 5 minuten (vanaf 's ochtends 8.30 uur tot 's avonds 20.00 uur (met uitzonddering tussen 14.00 uur en 15.00 uur)). Het personeel is erg vriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping!

Hindriks, 19-8-2017

Alles tot in de puntjes verzorgd op deze camping! Keurige plaatsen, die steeds worden aangeveegd, prachtig uitzicht op bijna alle plekken, sanitair altijd schoon en wanneer iets stuk gaat wordt het direct gemaakt! Op alle plekken schaduw, boompjes krijgen dagelijks via systeem water, zodat ze hun bladeren behouden. De trein, die absoluut niet storend is (wij stonden vlak naast de weg ) brengt je naar boven en beneden,want ja, steil is het terrein zeker!

De zee is prachtig, , idyllische strandjes met kraakhelder water en dus prachtig om te snorkelen! Veel vissen gezien!

Personeel vriendelijk en behulpzaam, ze helpen je met alles!

Zwembad schoon, zout water, geen chloor, niet al te groot, maar prima, veel ligbedden.

Calella leuk als je de drukte in wilt, Barcelona voor een spotprijs met de trein te bereiken, Girona in de buurt...

En nog veel meer.... super camping voor oudere, sportieve, kinderen. Voor kleintjes wat minder, zee is vaak onstuimig en loopt direct steil af...

Geweldige camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Top! Prachtig uitzicht

Pien van der Linden, 26-7-2017

Fantastisch uitzicht, grote plekken, vriendelijk personeel. Wij vonden de buitendouche geweldig. We hebben genoten van het uitzicht dat we hadden; echt fenomenaal! Schoon sanitair. De berg is wel een uitdaging, maar er rijdt ook een treintje voor de minder sportieve campinggast. Wij vonden de omgeving minder; erg toeristisch.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

gewoon goed

marga goossens, 18-6-2017

wij gaan dit jaar voor de derde keer naar roca grossa

een camping waar je echt vakantie heb

inderdaad een hele klim naar boven vorig jaar dacht ik onderweg :ik neem een plaatsje meer naar onder, maar toch gezwicht voor bovenop want het uitzicht is de klim meer dan waard en ach tot acht uur kan je met het treintje mee .

sanitair is schoon ,maar het kleine gebouwtje waar wij zitten is wat verouderd maar schoon

de grote was gebouwen zijn perfect.

gewoon een heerlijke camping

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig

Fam van Leersum, 29-9-2016

Mooie camping op een berg gelegen met uitstekend personeel , goed en uitermate schoon sanitair. Het is ons uitstekend bevallen, dus gaan we volgend jaar zeker op herhaling. Maar denk er om men moet wel fit zijn i.v.m. het klimmen en dalen. Calella zelf in een gezellige drukke stad waar half september nog van alles te doen is. Je kunt goed lopend naar de stad het is ongeveer 2 Km lopen
Gereisd met partner in september 2016

Geweldige camping op een fantastische locatie!

Familie van der Heide, 16-8-2016

Deze camping was in 1 woord geweldig. Door het mooie weer bruist het op de camping tot een uur of half 12 in de avond ( maar nooit op een vervelende manier!) en daarna is het ook rustig. De plekken varieren in grootte, maar zijn toch redelijk ruim. De weg naar de plekken toe is enorm steil, maar er rijdt tot acht uur 's avonds een boemeltreinje de heuvel op en neer. Ook brengt de eigenaar van de camping je caravan of vouwwagen met de tractor of zijn landrover naar je standplaats toe. Hier tegenover staat dat je een geweldig uitzicht over de camping en/of de zee hebt vanaf je staanplaats. Het sanitair is eenvoudig, maar heel en zeer schoon! De hele dag kom je de dames van de schoonmaak tegen, echt top! Ook het zwembad is geweldig. De camping ligt op loopafstand van Calella (10 minuten) en direct bij de camping vind je al het eerste strandje.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Erg leuke terrassen camping op een mooie locatie

Karman, 1-8-2016

Erg mooie camping. Eigenaar en medewerkers zijn erg gedreven en vriendelijk. Sanitair wordt de hele dag bijgehouden. schoonste camping die ik heb meegemaakt. Inderdaad een heel steil terrein. Vanaf 8:30 rijdt er een treintje om je naar boven (of beneden) te brengen. Uitzicht is door het hoogteverschil geweldig! Wij zijn er nu en vinden het heerlijk. Heerlijk wandelen naar het drukkere calella. Eten bij La Roda is een aanrader. Verder met de racefiets de binnenlanden richting Barcelona verkend. Erg mooie omgeving. Veel mogelijkheden om naar het strand te gaan. Leuke animatie alhoewel onze kinderen daar geen behoefte aan hadden. Al met al een goede keuze!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fijne camping

Lotte, 16-7-2016

Wij zijn van 27 juni tot 13 juli hier geweest. Vorig jaar was het zo goed bevallen dat we vanwege slecht weer in Frankrijk door zijn gereden naar Roca Grossa. Weer een heerlijke tijd hier gehad, 2,5 week 30 graden gehad! Zo fijn dat je zowel naar het strand als naar het zwembad kunt gaan. Sanitair is vernieuwd, word netjes gedurende dag bijgehouden. Al met al, een fijne camping om te verblijven.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Heerlijke vakantie gehad!

Nina, 7-5-2016

We verbleven in een stacaravan voor 6 personen. De caravan stond vrijwel op het hoogste terras. Naar beneden gaan was een hele tour en naar boven lopen nog meer, daarom pakten we de auto. De tennisbaan en het zwembad (en andere speelaccomodaties) liggen nog hoger. Heerlijk kunnen tennissen. Het zwembad was wel open, maar veel te koud. De stacaravan is sober ingericht, voldoet, maar houdt niet over. Bedden zijn eigenlijk op en moeten vervangen worden. We misten in de keuken de fluitketel om heet water te kunnen zetten voor bv thee. De camping heeft ruime plekken en schoon sanitair. Erg aardige eigenaren die met je meedenken! Een van de mooiste campings die we gezien hebben langs de kust! Echt waard om in het voorjaar naar toe te gaan (in de zomer zouden we hier niet willen staan, vanwege de drukte, maar wij houden van kleine campings, dus dat speelt een rol). Barcelona met de auto goed te doen, parkeren in Glories (goedkoop en dichtbij de metro).
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Mooie camping en perfecte ligging

Michel, 29-4-2016

We verbleven 6 dagen op deze mooie groene camping in een prachtig nieuw bungalow huisje. De huisjes staan ruim opgesteld zodat je niet bovenop een ander huisje zit en vanaf je terras heb je prachtig uitzicht.

Bovenaan de camping ligt het zwembad, tennisvelden, voetbalveld, basketbalveld en speeltuintje. Onderaan de camping ligt de receptie, grote bar/restaurant, winkeltje, het strandje met strandtentje. In het hoogseizoen rijdt er een treintje en dat is erg fijn omdat de camping wel erg steil loopt.

Het zwembad was nog gesloten toen wij er waren maar wat wij konden zien was het een erg mooi ruim zwembad.

De camping ligt op 20 minuutjes lopen van het grote Calella strand. Een mooie wandeling ook met jonge kinderen prima te doen.

Barcelona is ongeveer een uurtje met de trein.

De baas is zeer vriendelijk en staat meteen voor je klaar (bij late aankomst en toen de sleutel bij de receptie lag terwijl deze 's avonds al gesloten was). Ook het personeel (receptie, restaurant, beveiligers) is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Eigenlijk niets dan goeds over deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Roca Grossa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roca Grossa in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roca Grossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Roca Grossa scoort een 8.4 uit 10 op basis van 57 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: