Hotel Olympic ***

Olympic
5,8

152 reviews over Hotel Olympic in het Nederlands

Niet verkeerd, beter als reviews vertellen

Sven omlo, 20-10-2017

Het hotel zelf is heel oud even als de kamers, de bedden zijn wat hard maar liggen zeker niet verkeerd, hotel is heel gehorig je hoort alles in de kamers om je heen, op foto’s lijkt alles mooier als dat het in werkelijkheid is, personeel is wel zeer vriendelijk, en door middel van een kaart aan de deur kan je aangeven of je nieuwe handdoeken moet en of er schoongemaakt moet worden, de kamers zijn wel zeer schoon, waren eerst heel sceptische over dit hotel nadat we 3(!) dagen voor vertrek erg slechte recensies lazen maar zijn blij dat we ons daardoor niet hebben laten beïnvloeden, hotel heeft een zeer mooie ligging met de zee+boulevard op 5 min loopafstand, en een zeer grote supermarkt zit pal tegenover het hotel, al met al hebben wij zeer genoten van ons verblijf, je moet in dit hotel verblijven als je van plan bent om gewoon lekker van de omgeving te genieten.
Gereisd met partner in oktober 2017

Bagger!

Isabella, 8-10-2017

Het hotel is heel slecht. Zeer lawaaierig en gehorig. (We lagen er wakker van) Verouderd en vies. Bedden zijn zeer slecht. De veren ploppen tegen je lijf, luidruchtig kraken, met pijn wakker worden. Veel lawaaierige, hebberige en dronken Engelsen en Russen. Eetzaal hel verlicht, vies servies, druk en het eten is koud, smakeloos en oud.

Het enige wat goed was was de cocktail van de dag 😂

Geef wat meer geld uit en boek iets anders. Hier krijg je spijt van, is het geld (en dat is niet zoveel) niet waard.

Gereisd met partner in oktober 2017

Horror

Miriam, 5-9-2017

Wij zijn met een teleurstellende ervaring teruggekomen van dit hotel.

Wij zijn ons ervan bewust dat voor de prijs die de reis kostte, we geen 5-sterren accommodatie konden verwachten. Maar hotel Olympic in Calella dat jullie voor ons geboekt hadden is ons inziens nog geen 1-ster waard.

Het hotel is zeer verouderd, de gangen waar de hotelkamers aan liggen lijken net een gevangenisgangen. Het linnengoed is zodanig versleten dat het matras erdoor zichtbaar is. Ik was bang me om te draaien dat het laken zou scheuren. Zo ook met het tafellinnen in de eetzaal.

Het gehele hotel is donker, de zwembaden erg verouderd. Zeker geen hotel waar je gezellig all inclusive je dag wilt doorbrengen.

Het hotel zat volgeboekt met Engelsen die erg veel lawaai maakten. Waarschijnlijk het beleid van het hotel.

Het enige positieve is dat de het redelijk schoon was. Geen schimmelplekken in douche e.d.

We hebben er geslapen, ontbeten en heel snel daarna bijna gillend weg om ergens anders ons vertier te zoeken.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Olympic bij:

Een hotel waar je voor betaald

R.deJonge, 9-8-2017

Samen met 2 vrienden deze vakantie geboekt.

Niet kijkend naar de revieuws heen gegaan, het was een prima hotel waarvoor je ook niet al teveel betaald.

Ontbijt en lunch waren over het algemeen redelijk goed te doen.

Het avond eten was vaak aan de mindere kant.

Daarnaast probeerde het personeel de grote drukt snel weg te werken, dit lukte vaak wel maar af en toe ging iedereen om 19:00 tegelijk eten.

De kamers waren wat aan de kleine kant, wij hadden een 2pers. Kamer met 4 bedden voor 3 personen, maar het enige wat wij daar hebben gedaan is slapen.

In de bar is genoeg ruimte en is af en toe wel wat drukte maar niet constant.

Het pasjes systeem is begrijpelijk. Je krijgt je pas terug als je je beker/glas weer heb ingeleverd. Hiermee voorkomt het hotel dat men met de glazen/bekers opstap gaat buiten het hotel.

We hebben een leuke en redelijk goedkope vakantie gehad. Daarom is dit wel een ideaal hotel als je niet te veel wil uitgeven en ook genoegen neemt met de faciliteiten.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

verschrikkelijk hotel

ida, 8-8-2017

Goed voor jongeren tussen de 18 en 20 jaar, maar voor gemiddelde leeftijd (50) een nachtmerrie!!!

Beschimmelde lakens, een airco die geluid maakt als een opstijgende helikopter, ongeïnteresseerd personeel, voor een drankje sta je elke keer minimaal een half uur in de rij, waarschijnlijk omdat het all inclusive is dus het mag niet teveel kosten. Op het buitenterrein, bij het zwembad, maar ook op de ligweide mag er niet gerookt worden. Wij zijn wel wat gewend en verwachten ook niet het allerbeste van een 3 sterren, maar dit hotel is nog geen ster waard. Het eten was afschuwelijk, dat je elke keer hetzelfde krijgt, oké, maar dit was ook nog eens niet gaar.

De receptie medewerkers waren zeer onvriendelijk, dit niet alleen bij ons maar ook bij andere vakantiegangers.

Nee, dit hotel is zeker niet aan te raden, zoals ik al zei, misschien leuk voor jongere groepen, maar slapen doe je niet in het zeer drukke en chaotische hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed Hotel

marga ebbers, 20-5-2017

Dit is een wat ouder hotel maar de kamers waren schoon , het personeel was vriendelijk en het eten vonden we uitstekend.
Gereisd met partner in april 2017

Heel goed hotel

Giel, 2-5-2017

Na alle slechte revieuws zagen we er wel een beetje tegenop om er heen te gaan maar het viel 100% mee het eten was lekker en veel variaties onbijt heel goed altijd volop fruit en toetjes alleen ontzettend druk dus we gingen bewust later eten.
Gereisd met partner in april 2017

Genoten

K, 17-4-2017

Prima hotel voor die prijs .

Goede ligging

En zeker betaalbaar voor iedereen.

Animatie prima.

Eten was niet altijd wat ... Maar alleen het drinken haal je het geld er al uit

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prima 3* hotel

Thomas, 23-2-2017

Ruime schone kamer, vriendelijk personeel, vlakbij het strand. Voor de prijs die wij hebben betaald is dit Top!
Gereisd met partner in oktober 2016

Basic hotel

Yvonne, 13-8-2016

Basic hotel voor wat wij betaald hebben prima. Kamer groot genoeg en ook schoon. Wel is gehele hotel gedateerd. Zwembaden vrij klein maar ook voldoende. Voordeel voor sommige is dat je bij en rondom zwembad niet mag roken. Pasjes systeem prima. Hierdoor altijd opgeruimde tafels. Ondanks drukte toch snelle bediening voor drank.eten wel aan koude kant soms maar voor de enorme drukte toch prima. Zelfs champagne ontbijt gehad. Personeel op een enkeling na vriendelijk. In tegenstelling tot eerdere recencies zijn kamers niet gehorig. Ook wordt er voldoende opgelet op aangeschoten gasten zodat ze zich niet gaan misdragen. Kortom voor de prijs en de enorme drukte in hoogseizoen een goed hotel.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Olympic bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympic in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olympic scoort een 5.81 uit 10 op basis van 175 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: