Hotel Olympic ***

Hotel Olympic ***

Matig

149 reviews over Hotel Olympic in het Nederlands

Een hotel waar je voor betaald

R.deJonge, 9-8-2017

Samen met 2 vrienden deze vakantie geboekt.

Niet kijkend naar de revieuws heen gegaan, het was een prima hotel waarvoor je ook niet al teveel betaald.

Ontbijt en lunch waren over het algemeen redelijk goed te doen.

Het avond eten was vaak aan de mindere kant.

Daarnaast probeerde het personeel de grote drukt snel weg te werken, dit lukte vaak wel maar af en toe ging iedereen om 19:00 tegelijk eten.

De kamers waren wat aan de kleine kant, wij hadden een 2pers. Kamer met 4 bedden voor 3 personen, maar het enige wat wij daar hebben gedaan is slapen.

In de bar is genoeg ruimte en is af en toe wel wat drukte maar niet constant.

Het pasjes systeem is begrijpelijk. Je krijgt je pas terug als je je beker/glas weer heb ingeleverd. Hiermee voorkomt het hotel dat men met de glazen/bekers opstap gaat buiten het hotel.

We hebben een leuke en redelijk goedkope vakantie gehad. Daarom is dit wel een ideaal hotel als je niet te veel wil uitgeven en ook genoegen neemt met de faciliteiten.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

verschrikkelijk hotel

ida, 8-8-2017

Goed voor jongeren tussen de 18 en 20 jaar, maar voor gemiddelde leeftijd (50) een nachtmerrie!!!

Beschimmelde lakens, een airco die geluid maakt als een opstijgende helikopter, ongeïnteresseerd personeel, voor een drankje sta je elke keer minimaal een half uur in de rij, waarschijnlijk omdat het all inclusive is dus het mag niet teveel kosten. Op het buitenterrein, bij het zwembad, maar ook op de ligweide mag er niet gerookt worden. Wij zijn wel wat gewend en verwachten ook niet het allerbeste van een 3 sterren, maar dit hotel is nog geen ster waard. Het eten was afschuwelijk, dat je elke keer hetzelfde krijgt, oké, maar dit was ook nog eens niet gaar.

De receptie medewerkers waren zeer onvriendelijk, dit niet alleen bij ons maar ook bij andere vakantiegangers.

Nee, dit hotel is zeker niet aan te raden, zoals ik al zei, misschien leuk voor jongere groepen, maar slapen doe je niet in het zeer drukke en chaotische hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed Hotel

marga ebbers, 20-5-2017

Dit is een wat ouder hotel maar de kamers waren schoon , het personeel was vriendelijk en het eten vonden we uitstekend.
Gereisd met partner in april 2017

Heel goed hotel

Giel, 2-5-2017

Na alle slechte revieuws zagen we er wel een beetje tegenop om er heen te gaan maar het viel 100% mee het eten was lekker en veel variaties onbijt heel goed altijd volop fruit en toetjes alleen ontzettend druk dus we gingen bewust later eten.
Gereisd met partner in april 2017

Genoten

K, 17-4-2017

Prima hotel voor die prijs .

Goede ligging

En zeker betaalbaar voor iedereen.

Animatie prima.

Eten was niet altijd wat ... Maar alleen het drinken haal je het geld er al uit

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prima 3* hotel

Thomas, 23-2-2017

Ruime schone kamer, vriendelijk personeel, vlakbij het strand. Voor de prijs die wij hebben betaald is dit Top!
Gereisd met partner in oktober 2016

Basic hotel

Yvonne, 13-8-2016

Basic hotel voor wat wij betaald hebben prima. Kamer groot genoeg en ook schoon. Wel is gehele hotel gedateerd. Zwembaden vrij klein maar ook voldoende. Voordeel voor sommige is dat je bij en rondom zwembad niet mag roken. Pasjes systeem prima. Hierdoor altijd opgeruimde tafels. Ondanks drukte toch snelle bediening voor drank.eten wel aan koude kant soms maar voor de enorme drukte toch prima. Zelfs champagne ontbijt gehad. Personeel op een enkeling na vriendelijk. In tegenstelling tot eerdere recencies zijn kamers niet gehorig. Ook wordt er voldoende opgelet op aangeschoten gasten zodat ze zich niet gaan misdragen. Kortom voor de prijs en de enorme drukte in hoogseizoen een goed hotel.
Gereisd met partner in augustus 2016

Geen aanrader!

Mouthaan, 2-8-2016

Het all inclusive is niet all-inclusive je moet voor veel dingen gewoon betalen, Water,sap,cocktails menukaart aan de bar staan dus ook 3 prijzen normaal all-in en gold-card pas als je gold-card heb is bijna alles gratis.

2 x 4 persoons kamers geboekt ,maar was 2persoons kamer met twee extra kinder bedden.

4 bedden tegen elkaar waarvan 2 bedden te kort waren..hierdoor ook nog maar 1 meter aan ruimte over hielden.

Eten was vaak Koud

Leek erop dat eten in een centrale keuken werd gemaakt en dan naar hotel werd gebracht soort van bejaardehuis voedsel.

personeel aan balie was oke maar de rest kon je beter niets aan vragen.

Gellukig konden we buiten hotel wel goed eten en hebben we genoten van de plaats en de zon

Gereisd met vrienden in juli 2016

Super vakantie gehad!

Ridouan van Willigen, 25-7-2016

Het was echt een super vakantie!

We hebben zeker genoten van de tijd die we hebben door gebracht in Spanje.

Voor de prijs die wij betaalde is het zeker een goed Hotel.

De klant vriendelijkheid was zeer goed op 1 mevrouw na!

Als wij naar het strand gaan leverde wij de sleutel altijd in omdat wij bang waren om de sleutel te verliezen, maar als we de sleutel kwamen halen keek de vrouw als sagarijnig en zuchtte altijd als wij kwamen.

Het eten was echt super lekker en een ruim keuze.

De kamer mochten iets schoner en heeft wel een likje verf nodig, Maar voor de rest is het een super hotel, ook de Animatie is altijd leuk!

Zeker een aanrader voor Jong en oud

Gereisd familie in juli 2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Rita, 26-6-2016

Personeel is met uitzondering van de managers en een paar medewerkers erg onvriendelijk. Bij de receptie zijn ze wel vriendelijk. Je moet veel wachten in het hotel, zoals bij de gebakken eieren en pannenkoeken. De lift duurt erg lang. Vaak moet je wachten op een tafel, terwijl het personeel servetten vouwt voor het volgende eetmoment. Geen fijn systeem voor all inclusief. Weinig personeel achter de bar en je moet lang wachten op drinken. Je moet steeds met je lege glas wachten op je pasje. Er is veel herrie op de gang de hele dag door, zowel door de schoonmakers als de gasten. Eten is slecht en koud. Een voordeel is dat er geen katten rondlopen. Je kunt niet gezellig buiten zitten. Bij het zwembad staan bedjes, maar er zijn geen matjes voor, dus je ligt erg hard. Het Nederlandse annimatie team is wel erg leuk.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Olympic*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympic in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olympic scoort een 5.99 uit 10 op basis van 171 reviews.