Hotel Miami ***

7,7

314 reviews over Hotel Miami in het Nederlands

Nooit meer

Van der linden, 9-8-2017

De all inclusief is een lachertje.

Wij kwamen aan en moesten gelijk de koffers in de hoek zetten waarschijnlijk omdat de kamers nog niet gereed waren.

We gingen een drankje doen om te wachten daar kreeg ik gelijk de rek van het was nl 11.50 en de all inclusief begint pas om 12.00.

S"avonds tot 22.30 is erg kort vergeleken met andere hotels.

Wij hebben 5 kids en opa en oma waren ook mee dus met 9. Man in totaal.

Er konden er max 6 aan een tafel en er mochten geen tafels aan elkaar gezet worden belachelijk rondom.

Eten mocht je ook niet zelf pakken en moet eerst in de rij staan voor je mocht gaan zitten ook was er volop plek beschikbaar.

Dit was onze 1e dag en moeten nu nog 8dagen volgens mij heb je in de gevangenis meer bewegings ruimte.

Pak liefst 1e vlucht terug.

Als het nu nog goedkoop was maar dat was het ook niet.

Eten is ook een lachertje.

Kortom de naam hotel mag dit niet eens dragen.

Wij zijn van de revieuws uit gegaan maar die zijn nep met name alles wat boven de 4

Gereisd familie in augustus 2017

Nooit meer !

M. henkelman, 22-9-2016

De foto's en de beschrijving van het Hotel worden veel mooier gemaakt dan dat ze zijn. Er wordt WiFi belooft, ja hoor alleen bij de receptie en dan nog met zeer beperkte verbinding, satelliet tv op de kamers, ja hoor Spaanse, Franse en een enkele Duitse zender. 5 minuten lopen naar het stand, ja hoor 5 Spaanse minuten. De kamers en het zwembad zijn erg klein. Het beddengoed was schoon, maar de badkamer liet te wensen over, erg oud. Wc papier werd niet dagelijks bijgevuld, wij zijn het tot 3x toe bij de receptie moeten gaan halen, ook werd er een dag vergeten om de bedden op te maken en de handdoeken te verwisselen. De airco werkt niet optimaal. Het ontbijt is redelijk.
Gereisd met partner in september 2016

Super vrirndelijk personeel!

Marieke, 4-8-2016

Voor de 4e keer naar dit hotel geweest.

Wij komen terug voor het gastvrije en vriendelijke personeel. Eten is goed, kamers zijn schoon.

Er zijn veel jongeren, maar geen last van, aangezien zij meteen de wacht worden aangezegd zodra zij overlast veroorzaken.

Volgend jaar komen wij weer!

Gereisd familie in juli 2016

In Juli nooit meer

Ingrid, 31-7-2016

Dit was in Juli echt een jongere hotel en geen familie hotel , het zwembad was 1 mierennest van jongeren die ook alle stoelen en bedjes bezet hielden , zelfs de hal zat vol met jongeren die de hele dag aan het internetten waren zodat wij haast geen verbinding konden krijgen , ze waren allemaal van jongeren reizen dus all in , vanaf twaalf uur s'middags aan de wodka , s'nachts veel lawaai als ze terug kwamen , zelfs het personeel zat soms met de handen in het haar.
Gereisd met partner in juli 2016

Super hotel

Marleen, 30-7-2016

Wij zijn in juni in Hotel Miami geweest met vrienden het hotel is gewoon Super, heerlijk eten met veel afwisseling elke dag vers fruit ,mooie kamers vriendelijk personeel wat je zelfs je drankje nog komt brengen ook al hadden we all inclusive in dit hotel komen we zeer zeker terug!

alleen jammer dat er in juni geen animatie was terwijl er ontzettend veel jongere waren waar we overigens totaal geen last van hadden

Gereisd met vrienden in juni 2016

Zeer eenvoudig Hotel.

Hans, 9-7-2016

2 weken all inclusief hier gehad, hier heeft het Hotel geen kaas van gegeten...

Betalende gasten kregen groot glas cola en grote potten bier, all inclusief gasten kregen kleine smalle glazen cola en kleine glazen bier en voor een alcoholvrije cocktail moest 2 euro worden bij betaald...(!?)

Het hele Hotel was goed schoon en het personeel erg aardig, maar daarentegen was het eten aan de armoedige kant. Tuinbonen die je op maandag kreeg zaten dinsdag in de salade en woensdag gepureerd in de soep. Het ochtend ontbijt was eenvoudig en er stonden 2 kleine toast apparaatjes waar 300 man hun toastje in konden maken...en een half uur nadat de eetzaal open was waren ook de gebakken eieren op, die niet meer werden aangevuld.

In Juni heeft het Hotel erg veel groepen jongeren voor voetbal toernooien, muziek festivals e.d., zodra die er zijn is het gedaan met de rust en kan je het zwemmen in het zwembad wel vergeten.

De ligging van het Hotel is goed, maar voor ons nooit meer dit Hotel!

Gereisd met partner in juni 2016

Super leuke hotel

Etje, 6-7-2016

Het hotel is fantastisch de personeel is super gezellig het eten is vrij vaak koud en heel weinig keuze
Gereisd met vrienden in juli 2016

Dit voor ons nooit meer

Hans en Ria van den Brule, 5-7-2016

Van familie hotel tot jeugdhotel

Voor ons was het zwembad niets de jeugd had het in beslag genomen

Heel veel lawaai

Eten aangebrand vlees en weinig varianten

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig fijne vakantie gehad gewoon Super!

Michel, 10-6-2016

Alles aan dit hotel was goed het was voor ons de 3e keer dat we er waren en de service en vriendelijkheid staan hoog aangeschreven, je voelt je er direct gewoon thuis! Snap niet wat mensen zeuren over het eten er is genoeg keuze en voor elk wat wils en het word je ook nog netjes en vriendelijk opgediend. Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en de mensen aan de receptie leren jou nederlands en spaans en je kunt er voor al je vragen terecht. Ik vind het gewoon een aanrader en de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed wij gaan er zeker weer terug !
Gereisd met partner in mei 2016

uitstekend

mario reinders, 25-9-2015

verblijf prima . lekker buiten de drukte, en toch dicht bij de winkelstraatjes . een goede prijs kwaliteit verhouding . schone kamers , goed eten . Nederlands sprekend personeel . kortom een aanrader om er even lekker uit te zijn .
Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Miami*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miami in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miami zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miami scoort een 7.7 uit 10 op basis van 320 reviews.