Hotel Marina II **

4,5

Matig

4 reviews over Hotel Marina II in het Nederlands

robby, 7-2-2008

Dit is echt een slecht hotel zeg.

we waren s,avonds aangekomen pik donker natuurlijk, word je s'ochtends wakker door een lawaai ik dacht aardbeving was gewoon een trein die op 4 meter van de balkon stond. Dit stond NIET in de beschrijving van de reisboekje.

En het eten nou dat wil je niet weten, Het ontbijt is slecht je broodjes zijn al hard geworden als je iets an de laate tijd komt en weet je als je melk wilt drinken allemaal vliegjes in. het avond eten is slecht .

Gereisd met vrienden in juli 2004

KIM, 25-1-2006

Ik ben geweest in 2004, Toen heette het hotel nog Marina II, nu heet het iets van Caramba beachclub ofzo. Maargoed, geboekt via xtravel.hotel ziet er lelijk uit. een 2 persk is echt verschrikkelijk! Superkrap,het bed is ook niet echt lekker. Het plafond van de badkamer lekte,de wcbril zat los. De schoonmaakster komt zomaar binnen, Ook HEEL VROEG!het eten ging opzich wel. Het zwembad wel voor de deur,naar het strand ong 7 min lopen.Naar uitgaan zker 20 min want dit hotel ligt tegen de plaats Pineda aan,dus niet echt in calella. Als je een stukje verder loopt vanaf het hotel dan kom je indd beach club tegen. Dit hoort bij het hotel. Hier kon je toen tostis eten en frikand enz. Maar stonden Nederlandse mensen achter de bar, ik weet niet of dat nog zo is.Verder was de reisleiding van xtravel slecht ,want ze zouden ons omboeken maar we hebben niets meer gehoord.

xx Kim

Gereisd anders in januari 2006

ikke, 8-9-2005

erg slecht hotel er zaten geten in de beddensprei sheuren in de lakens, scheuren in de gordijnen en ook bloed in de gordijnen.Bij binnenkomst van de kamer waren de spiegels vies en lagen er nog haren op het toilet van de vorige vakantiegangers. Je moet een endje lopen voordat je eindelijk bij het restaurant bent (de beachclub)Waar je ook je drinken kon krijgen.Om het hotel hoef je er zeker niet heen te gaan je moet niks van het hotel en het eten verwachten(eten was helft van de tijd niet gaar)..verder was het strand en het weer prachtig....en er waren vooral veel duitsers dus als je het niet zo op duisers hebt hoef je hier c-ker niet heen te gaan want ze zijn erg associaal ook het annimatie bij het hotel was voornamelijk in het duits voor mij nooit weer marina 2!!!
Gereisd anders in september 2005

Wilco, 6-9-2005

echt een bagger hotel

toen we het hotel voor het eerst zagen waren we super moe want we werden in de stad gedropt maar moesten 20min lopen!!! voordat we er waren. maar van buiten zag het er leuk uit maar service die vrouw kan alleen spaans, duits en beetje engels en die man alleen spaans en zenuwachtig kauwgom kauwen:P maar wel stuk lopen naar de disco's maar goed toch leuke vakantie gehad

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina II in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marina II scoort een 4.5 uit 10 op basis van 4 reviews.