Hotel Esplai ***

Matig

180 reviews over Hotel Esplai in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

H.Peters, 9-3-2017

Kamers zijn wat gehorig .wel schoon .personeel is vriendelijk..kort bij strand en winkels . Eten was variabel werd aangevuld als het op was..Wij hebben een leuke vakantie gehad en nog leuke mensen leren kennen ..Tja wat ik bij andere beoordelingen zie nou dat ligt aan de mensen zelf als men op de laatste momenten komt aan zeilen om nog iets te eten vind ik t niet gek dat het lauw /koud is ..En al heeft men een 5 *hotel gezelligheid moet je je toch zelf maken ..Er werd voor animatie gezorgd !! Wij gaan zeker terug .
Gereisd anders in september 2016

I Ambrose, 20-9-2016

Gehorige kamers. Veel lawaai kamer niet echt schoon, alles verouderd en slechtwerkend.

Kwaliteit eten op zich niet echt slecht maar bijna elke keer koud dus zonde van je geld.

wordt onderscheid gemaakt tussen all inclusief of apart betalende gasten bben all in krijg je patat uit een bak die er al een tijd ligt terwijl als je contant betaalt patat krijgt die verschillende gebakken wordt. En zo waren er meer dingen.

Gereisd met partner in september 2016

Gewoon goed 3* hotel

Barbara_Z, 27-8-2016

Goed 3* hotel, als je meer service wenst boek dan geen 3* hotel. Het eten is namelijk goed en veel variatie, de locatie is super en personeel is vriendelijk. De kamers zijn schoon en goede bedden.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Esplai*** bij :

Leuk hotel en ideale locatie

Jaeljo, 27-8-2016

Wij zijn net terug van een heerlijk vakantie in dit hotel. Dit hotel heeft een hele leuke ligging, ongeveer 5 minuten lopen naar het strand en in de omgeving zijn er veel leuke winkels en uitgaansgelegenheden. Ook zijn wij met de trein een dagje naar Barcelona gegaan. Hier ben je zo. Wij hadden een ruime kamer. Het hotel werd goed schoon gehouden, de schoonmaaksters doen goed hun best. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten vinden wij goed voor een 3* hotel.
Gereisd met partner in augustus 2016

Gewoon Slecht

G&V, 2-7-2016

Kamers niet ok

Eten slecht - Zaterdagochtend stond het eten van Vrijdagavond nog op het buffet. GEWOON GOOR!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Willem, 22-5-2016

Er was niks goed , eten slecht , kamer redelijk
Gereisd met partner in juli 2014

Demy, 12-1-2014

Tijdens onze vakantie (juli/augustus) zat het hotel vol met voornamelijk Duitse jongeren die voor erg veel overlast zorgden. We hebben verschillende nachten wakker gelegen door de harde muziek/het geschreeuw/het geklop op deuren. Wij zijn zelf ook jong (20 jaar) en vinden een beetje geluid echt niet erg, maar dit was niet meer normaal.

Het hotel zelf (afgezien van de gasten) was wel oké. Mooi zwembad, en aardig personeel in het restaurant. Het eten was wat je van een 3-sterren hotel mag verwachten.

Gereisd met partner in januari 2012

Nooit meer...

Kelly , 12-8-2013

Het hotel heeft een ideale ligging, kort bij het centrum/strand. Het is ook een mooi hotel, helaas word dit 'verpest' door de jongeren die uitgaan. Ze maken er een zooitje van en maken veel kabaal waardoor je amper kunt slapen. De bedden zijn ook niet echt comfortabel. Je hoort alles op je kamer, het is er erg gehorig. Voor jongeren is dit een oké hotel, als je van feesten houdt en het niet erg vind wakker gehouden te worden dag en nacht. Voor valwossenen en jeugd die voor rust gaan raadt ik dit hotel af.
Gereisd met partner in juli 2013

Dit nooit meer !

Marina, 19-7-2013

We zij met 4 personen 10 dagen hier geweest . Bij aankomst la echt overal vuil !! De kamers waren wel netjes en ook de medewerkers waren vriendelijk . Het eten was echt vies . En beneden bij het zwembad waren de hamburgers gewoon niet gaar . Ik ga hier echt nooit meer heen . !!
Gereisd met vrienden in juli 2013

Myriam, 4-9-2012

Vies smerig herrie hotel! Vol dronken jeugd die laat in de nacht op de balkons herrie mogen maken. Vieze kamers en smerig eten.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Esplai*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esplai in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esplai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Esplai scoort een 6.52 uit 10 op basis van 202 reviews.