Hotel Checkin Garbi ***

Checkin Garbi

32 reviews over Hotel Checkin Garbi in het Nederlands

Zeer gehorig en diner was bar slecht

Rosé, 12-9-2017

Kamers zijn zeer gehorig. Restaurant is beneden het hotel. Enorm veel herrie. Diner is barslecht.Alles wat warm hoort te zijn is koud. Op plaatjes is te zien wat je eet. Steeds wordt het servies weggehaald onder het eten. Vreselijk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel, geweldige ligging

Eva, 6-9-2017

Geweldige ligging..aan het strand en boulevard.

Hotel is Prima, kamers wat klein.

1 stopcontact dus wel handig om een verlengsnoer mee te nemen.

Na 1 x gegeten te hebben hielden wij het voor gezien.

Ongezellige eetzaal en koud eten.

Maar in Callelle genoeg gezellige eetplekjes.

Zwembad ligt aan de straat en is erg klein. Vanaf 15.00 ook geen zon meer bij het zwembad.

Als je er van houd om aan het zwembad te liggen moet je dit hotel over slaan.

Verder vriendelijk personeel en goede schoonmaak

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prettig hotel, schoon en vriendelijk

Rob van der Vaart, 11-10-2016

goed: Geweldige ligging, vriendelijk personeel, schone kamer

niet goed: Na 1x ontbijten hielden we het restaurant voor gezien

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Checkin Garbi bij:

is een heel mooi stadje en een mooi strand .

fam.verdult, 16-9-2016

wij gaan altijd met de bus hebben wij recht vacantie.alles is goed
Gereisd met partner in augustus 2015

Leuk hotel

Louise, 29-8-2016

In augustus zijn wij een paar dagen in Hotel Checkin Garbi geweest.

Wij vonden het hotel prima. De locatie is haast perfect. Je steekt de straat over en je bent op het mooie strand. Ook is het niet ver lopen naar eettentjes en de discotheken.

Wij hebben alleen ontbijt gehad, en hoewel het eten elke dag hetzelfde was, was het zeker niet verkeerd.

De kamers waren klein, met inderdaad maar één stopcontact, maar bevatte verder alles wat je nodig hebt. Wel waren de kamers erg gehorig: wij hoorden de kinderen in de kamer naast ons 's ochtends praten. Wifi heb je alleen in de hal en in de bar, maar daar is het wel gratis.

De medewerkers van de receptie waren heel vriendelijk.

Het zwembad is ook goed. Het is wat aan de kleine kant, maar met het strand zo dichtbij is dat geen probleem.

Al met al is het hotel ons goed bevallen en zijn we blij dat we ons niet hebben laten afschrikken door de negatieve recensie(s) die ook te vinden zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Leuk hotel met super ligging!

little_star4ever, 9-8-2016

Heerlijk hotel direct aan het strand. Schone kamers, lekker eten, vriendelijk personeel, prachtige ligging aangezien dit hotel direct aan het strand ligt en op loopafstand ligt van gezellige uitgaansgelegenheden. Dit hotel is zeker zijn 3* waard en voor ons voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juni 2016

Erg leuk!

Sammie, 8-8-2016

Leuk hotel, goede prijs/kwaliteitverhouding! Kan me ook niet vinden in de reviews hieronder, maar misschien omdat deze van langer geleden zijn.

Ja, de kamers zijn aan de kleine kant, maar ik kwam niet om op mijn kamer te zitten.. ;)

Eten was goed te doen, geen 5* maar gewoon goed voor 3*

Zou zeker terug gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Dit nooit meer!

Pieter, 11-6-2016

Vreselijk hotel een week geweest, kamers zijn klein en je hebt maar een stopcontact op de kamer tevens moer je voor alles betalen in het hotel bijv. Voor wifi, kluis, airco, tv. Het eten is bijna elke dag hetzelfde het is koud en niet helemaal gaar verbaast mij niks als het een keer bij red mijn vakantie komt
Gereisd met vrienden in juni 2016

Een aanrader voor jonge mensen!

Julia, 12-8-2010

Een zeer leuke hotel!Ligging is uitstekend 100 m tot zandstrand. De strand is zeer schoon en breed. De service was goed en personeel zeer vriendelijk. Het eten was prima, veel verschillende gerechten die varieerden elke dag. Het enige min punt is dat je heel goed in je kamer de buren kan horen. Dus oordopjes meenemen:)
Gereisd met vrienden in augustus 2009

dit nooit meer

de jelle, 21-9-2008

Had al eerder horen zegen dat het daar niet goed was maar als ge er niet bent geweest kunt ge dat niet voorstellen dat we daar dan ook een week gebleven zijn .Moet wel zegen dat het eten inderdaat niet te eten koud besloten om de rest van de wwek elders te etende kamers zijn supergehorig wc ook plus punt kamers dagelijks shoongemaakt
Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Checkin Garbi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Checkin Garbi in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Checkin Garbi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Checkin Garbi scoort een 6.95 uit 10 op basis van 46 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: