Hotel Boadas **

Boadas

Onvoldoende

2 reviews over Hotel Boadas in het Nederlands

Hilde, 22-8-2005

Voor dit hotel heb ik geen goed woord over, in 2004 hier geweest (toen heette het nog marina beach) het was zo klein en vies dat een vriendin van me er zelfs van moest janken! het kan zijn dat de inrichting nu veranderd is. je moet trouwens wel bijna een half uur lopen voor je in het uitgaanscentrum van Calella bent!
Gereisd anders in augustus 2005

Hester, 5-8-2005

Op zich was het hotel prima, en het personeel is vriendelijk. Alleen bieden ze het hotel aan met een zwembad, maar er is helemaal geen zwembad!Je kunt van een zwembad gebruik maken dat aan de andere kant van het spoor ligt, maar dan moet je wel 'all in' geboekt hebben. Wij hadden alleen met ontbijt, omdat er geen andere optie was. En toch werd ons verteld dat er een zwembad was. Groot minpunt!
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boadas in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boadas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boadas scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.