Camping La Siesta (Calella de Palafrugell) ***

Camping La Siesta (Calella de Palafrugell)
La Siesta (Calella de Palafrugell)
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Siesta (Calella de Palafrugell) bij:

13 tips over La Siesta (Calella de Palafrugell)

marlewolters, 9-8-2015
Het strand is vanaf de camping te lopen. Ga vroeg in ochtend (rond 10.00 uur) naar het strand dan kun je rustig een plekje uitkiezen. Wordt namelijk erg snel druk! De baaitjes zijn echt prachtig net als de omgeving. Tip is om er een paar te proberen, ze liggen niet veruit elkaar dus makkelijk te lopen.
Pipo, 28-8-2014
Ga eens fietsen in Barcelona met oudere kinderen ; cruising Barcelona. Fietsen met een Nederlandse gids. Gezien bij Campinglife. Echt super!! Wel op tijd reserveren. Gewoon bellen, spreken Nederlands.
PJ22, 20-8-2014
Kies voor een houten huisje of vraag om een mobile home op een schaduwplek. Boodschappen meenemen is niet nodig; camping supermarkt heeft alles. Wij hebben totaal geen last gehad van de discotheek, we dachten zelfs dat deze gesloten was?! Stonden nabij bakker en supermarkt.

Bib, 17-8-2014
    Kies je voor La Siesta, boek direct bij de camping. Hier heb je voor minder geld een MH met airco, tv ruimer en een veel mooiere ligging.
    Linda, 16-8-2014
    Geen kolen BBQ tenzij op hoge poten (meter van de grond)/diverse bedrijven om koelkast te huren/ 6 ampère per plaats maar wel mogelijk om grill aan te zetten/ neem voldoende stalen haringen mee
    Carola, 28-7-2014
    Wandeling naar Llafranc! Mooie wandeling langs de rotskust, eindigend op een zandstrand.

karinadriaanse, 11-8-2013
    Met de trein naar Barcelona. Vanuit station in flaca, €25 pp
    Peter, 27-8-2012
    Neem waterschoentjes voor je kinderen mee als je naar het strand gaat. De kiezels zijn erg grof, en kunnen tijdens het lopen op blote voeten best wel pijn doen.
    fam. Groters, 12-8-2012
    Barcelona is goed te bereizen. Wij zijn eerst met de auto naar Sils gereden, vandaar met de trein naar Barcelona. Tip: check of er geen treinstaking is, wij misten hierdoor bijna de reis terug.
    Ingrid, 4-8-2012
    Neem voor de kind(eren) step(s) mee, een prima vervoermiddel op de camping. Neem oordopjes mee als je snel last hebt van nachtelijke geluiden, dan valt het geluidsoverlast ook mee. Dagje Barcelona is goed te doen, Pals is ook een aanrader. Hou je van (massa) toerisme dan kun je naar de grotere plaatsen L' Estartit, Tossa de Mar, etc. gaan.

Onze bezoekers bekeken ook: