Hotel Garbì ***

Garbì

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Garbì bij:

1 review over Hotel Garbì

Hotel Garbi: fantástico hotel en la Costa Brava

Paula, 12-4-2010

Hotel Garbi*** en Calella de Palafrugell está situado en una de las zonas más idílicas y tranquilas de la Costa Brava. Rodeado de naturaleza, se encuentra cerca del centro de Calella de Palafrugell y a unos minutos de una bonita playa.

Las habitaciones del Hotel Garbi son muy amplias, con camas grandes y cómodas. Lo que más me gustó fueron las vistas desde el balcón, a la playa.

El Hotel goza de piscina y de un restaurante bastante recomendable. Además, el personal del hotel garbi fue muy amable, y nos comentaron actividades y cosas que ver por la zona.

A 20 minutos de Calella teníamos unas buenas pistas de golf, muy recomendables también.

saludos!

Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garbì in Calella de Palafrugell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garbì zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garbì scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: