Hotel Colón Thalasso-Termal ****

Colón Thalasso-Termal

5 reviews over Hotel Colón Thalasso-Termal in het Nederlands

Super

Ivan, 5-5-2010

Een kamer direct aan zee. Als je ´s avonds de deur openlaat kun je de golven horen. de kamers aan de andere zijde van het hotel zijn goedkoper, maar daar is het uitzicht bijzonder oncharmant (spoorweg en reuzenviaduct). Caldetas is een chique plaatsje, een wandeling waard, met hele goede restaurants (Can Sune). De spa is niet veel waard (we hebben geen behandelingen genomen, misschien zijn die goed), de gym is zeer ruim opgezet. als je een tweepersoonsbed (in plaats van twee enkele bedden) wil moet dat direct opgeven - over het algemeen hebben de kamers twee eenpersoonsbedden.
Gereisd met partner in april 2010

Relax!

linda, 26-3-2009

Mooi hotel, mooie kamers, heerlijk eten. Maar wel redelijk prijzig! Receptionisten heel aardig, personeel in de spa is niet echt heel erg enthousiast! Maar al met al hebben wij een heerlijk verblijf gehad!
Gereisd anders in maart 2009

Ligging is fantastisch

Peter, 14-10-2008

In oktober 2005 bezocht tezamen met ouders (79 en 80) en kinderen.

Er is niets mooiers als 's ochtends wakker worden naar buiten kijken en de zon boven de zee zien opkomen.

Bij het ontbijt een zeer ruime keus van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel wat echter bijna alleen Spaans spreekt maar als je Spaans spreekt (doe ik) erg behulpzaam.

Ligging aan het strand is fantastisch.

Voor een bezoek aan Barcelona ligt op 50 meter een treinstation waar je opstapt en naar hartje Barcelona rijdt dus geen parkeerstress.

Kamers en hele inrichting is vlekkeloos en zeer verzorgd.

Zo bevallen dat we volgende week met z'n allen teruggaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Ligging is fantastisch

Peter, 14-10-2008

In oktober 2005 bezocht tezamen met ouders (79 en 80) en kinderen.

Er is niets mooiers als 's ochtends wakker worden naar buiten en de zon boven de zee zien opkomen.

Bij het ontbijt een zeer ruime keus van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel wat echter bijna alleen Spaans spreekt maar als je Spaans (doe ik) erg behulpzaam.

Ligging aan het strand is fantastisch.

Kamers en hele inrichting is vlekkeloos en zeer verzorgd.

Zo bevallen dat we volgende week met z'n allen teruggaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Tanja, 11-9-2007

Mooi hotel, vrij nieuw (ik geloof van 2004), ruime mooie kamers, groot balkon met prima meubulair. Ligt pal aan zee, met privé strand. Het hotel heeft allerhande thermale baden e.d. maar die hebben we niet gebruikt. Het personeel is niet zo goed, bij het ontbijt zijn ze niet zo aardig en ze doen ook niet veel voor je. Bij de receptie zijn ze beter.
Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Colón Thalasso-Termal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colón Thalasso-Termal in Caldes d´Estrac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colón Thalasso-Termal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Colón Thalasso-Termal scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: