Bed and Breakfast Mas Caldes ****

Mas Caldes
9,3

105 reviews over Bed and Breakfast Mas Caldes in het Nederlands

In alle opzichten een toplocatie!

Jacques en Trudy, 11-10-2017

We hebben genoten in het sfeervolle en zeer goed verzorgde Mas Caldes, waar de sympathieke Hellen en Chris een perfecte gastheer en gastvrouw zijn. Het heerlijke ontbijt met elke dag weer een andere lekkernij, de prachtige veranda waar het heel goed toeven is, het zwembad met ligstoelen en hangmat: allemaal ingrediënten voor een heerlijk verblijf. En Chris en Hellen zorgen ervoor dat je je er direct helemaal thuis voelt.

Een plek om zeker weer terug te komen en aan iedereen aan te raden!

Gereisd met vrienden in september 2017
Chris & Hellen, eigenaar, 12-10-2017

Lieve mensen, dank jullie wel voor deze geweldige opsteker; het fijne steuntje in de rug en een stimulans wellicht voor anderen!

Heel graag tot ziens, tot MAS CALDES !

Heerlijk verblijf

Danielle Weel, 7-10-2017

Laatste verblijf van onze rond trip door Costa Brava.

Precies op t goede moment op de juiste plek!!

T was hier heerlijk, n hartelijk welkom van Chris en Hellen (de vriendelijke en gezellige eigenaren).

Alles is goed verzorgd en ze hebben goede tips!

Een prima uitvalsbasis, maar ook n dagje aan t zwembad bij de B&B is heerlijk rustig.

Zeker een fijne plek om heen te gaan!!

Gereisd met partner in september 2017
Hellen & Chris, eigenaar, 9-10-2017

Hola Danielle, dank je wel voor deze attente review; het was heel gezellig jullie in onze B&B te herbergen. Hopelijk zien wij elkaar in de toekomst hier nog eens terug!

All the best,

Zeer prettig.

Jeroen Sinnige, 25-8-2017

Ter zake kundige eigenaars met gevoel voor stijl en know how van de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Chris & Hellen, eigenaar, 28-8-2017

Zeer bedankt voor de lovende woorden.

Hasta luego !

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mas Caldes bij:

Fantastische, top bed en breakfast

Peter en Miranda, 17-8-2017

Alles is fantastisch in Mas Caldes. Zeer gastvrije hulpvaardige eigenaren. Super ontbijt.
    Gereisd met partner in augustus 2017
    Chris & Hellen, eigenaar, 17-8-2017

Lieve Peter en Miranda, dank jullie wel, het was een gezellige (en warme) week onder de Spaanse zon!

Veel liefs,

Paradijs in Cataluña!

Tim, Tessa, Sam & Mart, 2-8-2017

Voor ons eerste vakantie adres waren we op zoek naar een accommodatie waar we allemaal even bij zouden kunnen komen. Mas Caldes bleek de ideale plek om dat te doen!

Het is een paradijs van rust en ontspanning, maar wel zeer centraal gelegen met steden als Barcelona en Girona en het strand binnen handbereik. Sfeervolle ingerichte kamers, met een algemene ruimte en een grote tuin met heerlijk zwembad.

Chris en Hellen zijn fantastische gastheer en gastvrouw, altijd prettig aanwezig voor tips en advies en met de oprechte intentie om je een heerlijke tijd te bezorgen. Happy (de Golden Retriever) is een zonnig extraatje.

Kortom, wij hebben een fantastische tijd gehad in dit Catelaanse paradijs. Hellen en Chris, bedankt voor jullie goede zorgen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
    Chris & Hellen, eigenaar, 3-8-2017

Hee Tessa en Tim en Mart,

Dank jullie wel voor de lieve woorden; een betere promotie kunnen wij ons niet wensen ! Geniet nog met volle teugen van de verdere vakantie, dat zal jullie zeker lukken.

Heel graag tot nog eens ziens!

Heerlijk verblijf in Catalonië

Lies en Tom, 24-7-2017

Wij verbleven 6 dagen op de familie-etage met onze kinderen. Een prachtige ruimte, met een mooie kamer voor de kids en een ruime slaap-/woonkamer voor ons met een groot terras.

Hellen en Chris zijn de perfecte gastvrouw en - heer, we kregen tal van tips, we genoten elke ochtend van een heerlijk ontbijt en onze kids waren niet uit het zwembad weg te slaan. Kortom een verblijf om iedereen aan te raden, wij willen graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
    Chris & Hellen, eigenaar, 25-7-2017

Hola Lies en Tom, veel dank voor dit mooie bericht. Het was gezellig jullie als onze gasten te hebben. Voor het eerst zwemmen zonder bandjes? Hier is het gebeurd!

Tot heel graag ziens en liefs aan de kids, de tekening hangt in de keuken!

Super centraal gelegen

Martin Hoekman, 15-7-2017

Prachtig B&B met fijne kamers. Uitstekend ontbijt en hartelijke beheerders. Zou het iedereen willen aanbevelen👍
    Chris & Hellen, eigenaar, 19-7-2017

Dank je Martin, voor het prachtige cijfer en de aanbeveling!

Graag tot ziens!

Een fijne week in een fantastische B&B

Marcel & Marijke, 2-7-2017

We hebben een heerlijke en gezellige (warme) week gehad op Mas Caldes. Hellen & Chris zijn een goede gastvrouw/heer. Ze hebben heerlijk voor ons gekookt en daarna hebben we een super avond gehad mede dankzij DJ Gijs uit Den Bosch !

Hartelijk dank daarvoor, hier kijken wij met plezier op terug. We hopen zeker nog eens een keer terug te komen in deze mooie omgeving.

Chris & Hellen, eigenaar, 5-7-2017

Hee lieve Marcel en Marijke, super bedankt voor deze aardige woorden. Wat hebben we een plezier gehad, we hebben het er nóg over!

Kom alsjeblieft nog eens terug, dan zetten we de gezelligheid gewoon voor (al wordt dat toch lastiger zonder onze DJ...).

All the best en tot ziens!

Een weekend om nooit te vergeten!

Myrthe, 28-6-2017

Ik heb samen met de hele familie mijn dertigste verjaardag gevierd in Mas Caldes. Aan een lange tafel gesmuld van heerlijke paella en geborreld tot in de late uurtjes. Een perfect mediterraan feestje! Alles dankzij de goede zorgen van Chris en Hellen. De heerlijke locatie, zon en gastvrijheid maken Mas Caldes tot een perfecte plek.
    Gereisd met vrienden in juni 2017
    Hellen & Chris, eigenaar, 2-7-2017

Hola Myrthe, dank je wel voor deze leuke review. We hebben met jullie allemaal, ook met jouw gasten die niet in onze B&B logeerden, een paar feestelijke dagen beleefd.

All the best en wie weet tot ziens!

Ongelofelijk goed!

Gijs, 26-6-2017

Wat een heerlijke week hebben wij gehad. Mas Caldes wordt gerund door twee Nederlanders Chris en Hellen. Twee schatten van mensen die hun vak vol met liefde en passie beheersen. Na iedere ochtend een verrukkelijk ontbijt voorgeschoteld te krijgen, geven ze je de beste tips om het prachtige gedeelte van Spanje te ontdekken. En geloof mij, er is genoeg te doen! Maar ook als je eventjes niets wil doen heb je aan een huis als 'Mas Caldes' een heerlijke basis voor het echte vakantiegevoel.

Het huis is super netjes, schoon en luxe en heeft een prachtig groot, schoon zwembad. Onze kamer had een heerlijk tweepersoons bed met een fantastisch luxe badkamer die voorzien is van een enorm ligbad. Fijn om even in te relaxen na een hele dag in Girona te hebben gewandeld. Verder beschikten wij over een extra kamer met 1 persoons bed. Deze extra kamer hebben wij maar even bestempeld als onze "kleding kamer".

Chis en Hellen voelen precies aan wanneer ze even gezellig een praatje kunnen komen maken maar voelen ook precies aan wanneer niet. Dat is zo ontzettend fijn als mensen dat kunnen! Wij hebben een hele leuke, relaxte Top vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug naar dit paradijsje!

Hellen & Chris, eigenaar, 28-6-2017
    Hola lieve mensen, enorm bedankt voor deze super lieve promotie! Wij koesteren hele leuke en gezellige herinneringen aan jullie verblijf, niet in de laatste plaats door de geweldige muziekavond die DJ Gijs spontaan organiseerde. Het was een feestje!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mas Caldes bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas Caldes in Caldes de Malavella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas Caldes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mas Caldes scoort een 9.25 uit 10 op basis van 108 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: